Skocz do zawartości
IGNOROWANY

spadek ciśnienia 1.8T 150KM


cris1503

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, dopadł mnie problem w ktorym przelacza mi z gazu na beznyne przy gwaltowym dodaniu gazu a co za tym idzie spada cisnienie. Reduktor zostal wymieniony na nowy, wtryski+lista wymieniona niecały rok temu na Valtek czerwony, wymienione filtry. Dodam ze zostal wymionony na ten sam ale wczesniej na tym reduktorze wszystko chodzilo jak nalezy. Gazownik chce wlozyc reduktor do 300km i wtedy zobaczyc bo juz nie wie co jest, wszystko czyscil, rozbieral butle i czyscil tam jakies sitko itd. przedmuchal kompresorem, zmienil program. Niestety dalej to samo:/ Jakies sugestie? Potrafi zrzucic juz przy 3,5 tys obrotow. Czuc wtedy spadek mocy i wtedy przelacza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakiej srednicy jest przewod ze zbiornika do reduktora ????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szczerze to nie mam pojecia, ale wczesniej przewody byly takie same i wszystko bylo wporzadku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kiepskiego masz gazownika jesli wymysla juz z redukotrem do 300KM przeciez masz tylko nie spełna 150KM wiec po co to i do tego valteki czerwone:facepalm::facepalm: zmien gazownika na jakiegos dobrego a nie naciagacza. Jakiego masz kompa do gazu wsadzonego? Kme?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przewód fi 8 od zbiornika do reduktora najlepiej jak by był a może jest fi 6.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

reduktor chyba KME, ale pewny nie jestem. Zmenial wezyki wszystkie itd. i problem caly czas ten sam. Narazie jade do niego bo reduktor na gwarancji a u niego zakladalem a do Valtekow czerownych to wlasnie sie go pytalem bo mowie mu ze slyszalem ze sa nie za dobre ale powiedzial mi zebym nie sluchaj co inni mowia bo valteki sa calkiem spoko w tym samochodzie i sprawdzaja sie. Podaje do niego, zalozy ten reduktor do 300km :D i zobaczymy. instalacja stag 300

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozbierał butlę :grin: a pytanie czy dopompował później....ciekawe co mu programie wyszło. Może tak jak u mnie zamontował króćce pomiarowe przed filtrami i są zawalone. Może mapsensor się skończył a może wężyk pomiaru ciśnienia gdzieś zapchany a może przewód miedziany gdzieś zgnieciony na beczułce a może i tak można cały dzień.

Jak gazownik nastawiony na zarobek to za przeproszeniem pier**li to...jak taka instalacja będzie chodziła za 2 lata.

Sory za bluzgi ale naciąłem się ma mądrałków 2 razy i za każdym razem przycieli w ch.... jak nie radzili sobie z problemem i byle dalej od siebie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wlasnie ten porobil wszystko i kasy nie chcial nic, mowi tylko ze jak na wiekszym reduktorze bedzie wszystko cacy to jedynie doplace kilkadziesiat zlotych za ten reduktor i wszystko. A za robocizne itd nie bede placic bo to w zakresie gwarancji. Narazie sie go trzymam bo jezeli pojechalbym do innego to musialbym placic za nowy reduktor+robota.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem podobnie. Winny był reduktor - wtedy był to scorpion GT, regulator ciśnienia gazu /nie można było ustawić ciśnienia gazu/. Nie naprawiałem tylko wymieniłem reduktor na AC R01 250.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem po wymianie reduktora i problem zniknął. Samochód całkiem inaczej chodzi. Tylko ze czasami jak go dość przybutuje to na 3 biegu przy ok. 5000 obrotow na 1-2 sek samochod jakby na chwile zwalnia i znow przyspiesza. Gosciu patrzyl czy rurka nie jest gdzies zagieta itd, ale wszystko jest ok. Mowi tylko ze ten gaz nawet leci z butli, ale szalu nie ma. Czy jest mozliwe zeby rurka co idzie z butli byla w srodku gdzies przytkana albo cos?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dużo zależy też od średnicy miedzi /ja mam 8mm/, może gdzieś być baryłka zbyt mocno zaciśnięta i dławić przepływ gazu no i zawór w butli /czy jest zwykły czy ekstra/.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pojezdze troche i zobacze czy jest caly czas tak samo czy sie cos pogarsza. Dzieki za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A do którego gazownika jeździsz? Z moim też muszę się wybrać, bo na gaz się przełączy jak ma dobry humor.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osobiście jezdze do RM auto. Jakbys jechal od strony Katowic do Czewy to na przeciwko skrecasz w lewko jakbys chcial jechac w strone Olsztyna. Moze jakiś 1 km od trasy.

/To nie jest wątek o polecanych gazownikach. Trzymajmy się tematu/cwiara/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem po wymianie reduktora i problem zniknął. Samochód całkiem inaczej chodzi. Tylko ze czasami jak go dość przybutuje to na 3 biegu przy ok. 5000 obrotow na 1-2 sek samochod jakby na chwile zwalnia i znow przyspiesza. Gosciu patrzyl czy rurka nie jest gdzies zagieta itd, ale wszystko jest ok. Mowi tylko ze ten gaz nawet leci z butli, ale szalu nie ma. Czy jest mozliwe zeby rurka co idzie z butli byla w srodku gdzies przytkana albo cos?

oczywiscie jesli auto seria to wystarczy ci miedź 6mm, ale niech twoj gazwonik weźmie wiertło 4mm i tam gdzie zaciśniete są baryłki posprawdza czy jest te 4mm no moze niech chociaz bedzie 3.5mm jak nie ma to niech to rozwierci i powinno pomoc. bo jak mocno baryłka zaciśnieta na miedzi to zmniejsza sie średnica przewodu, przy Faro nie ma tego problemu :) to tak przy okazji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...