Pablosek Opublikowano 3 Marca 2014 Opublikowano 3 Marca 2014 Wymieniłem wczoraj płyn w układzie wspomagania, ponieważ miałem taki objaw , że wspomaganie ciężko działało w lewą stronę(kręciło się ciężko do momentu jakby 'coś' puściło i potem szło lekko) w prawo było OK. Po wymianie płynu są momenty że w obie strony jest ciężko kręcic. Po parokrotnym przekręceniu do oporu w prawo i lewo na obrotach ok.2000 lub przegonieniu auta ok. 140kmh jest przez dłuższą chwilę dobrze. Dodam że przy maksymalnym skręcie i dodaniu gazu pompa wyje. Układ odpowietrzał się bardzo długo, nawet dziś otwierając zbiorniczek wyrównawczy widoczne były bąbelki powietrza i dodatkowo podczas odpowietrzania płyn osiąga wysoką temperaturę(aż wydobywa się para).Płyn zmienił kolor z zielonego na szary po wymianie. Co to może byc? Pompa sie skończyła? Czy zasyfiony układ? Może warto pare razy przepłukac układ i zbiorniczek i zobaczyc jaki będzie efekt? ---------- Post dopisany 03-03-2014 at 22:45 ---------- Poprzedni post napisany 27-02-2014 at 20:15 ---------- układ przepłukany, jest to samo, cały czas zapowietrzony. Pomoże ktoś?
pawelec_ Opublikowano 4 Marca 2014 Opublikowano 4 Marca 2014 a jak odpowietrzałeś ?? bo ja u siebie wymieniałem magiel i niby odpowietrzyłem jak w książce pisało i też ciężko chodzi mi a także płyn tez zmienił kolor na taki jak stary. Tylko u mnie może być problem ze podobno u kogoś magiel leżał 3 lata w A80 odpowietrzanie polega na zalaniu i następnie na podniesionym przodzie energicznie kręcić kierownicą w lewo i w prawo do momentu az nie będzie bombelek, następnie opuścić auto na wyprostowanych kołach, odpalić i powtórzyć czynność kręcenia kierownicą w skrajne położenia
Pablosek Opublikowano 7 Marca 2014 Autor Opublikowano 7 Marca 2014 Odpowietrzałem kręcąc do oporu w jedną i drugą stronę, kołami na ziemi. Teraz mam tak że jeśli pokręce do oporu lewo prawo to jest dobrze, zgaszę na pół godziny i znów ciężko kręcic. Zauważyłem że rano kręcąc do oporu w lewo nie ma żadnej reakcji pompy,dopiero za którymś skrętem z koleji sie odzywa. W prawo jest ok słychac że pompa działa. Nie raz jest tak że kręcę, idzie ciężko do momentu jakby "coś" puscilo i dalej idzie juz normalnie. Czyli co ? Pompa kaput? Czy magiel?
pawelec_ Opublikowano 10 Marca 2014 Opublikowano 10 Marca 2014 hmmm już 3 osoba mi powiedziała ze pompa nie wytrzymuje u mnie ... Pablosek u ciebie chyba tez powoli zaczyna sie odzywać ale jeszcze zipie
ivan1977 Opublikowano 10 Marca 2014 Opublikowano 10 Marca 2014 Kolego jeżeli ci się ciągle zapowietrza i wyje to pompa pada
Pablosek Opublikowano 24 Marca 2014 Autor Opublikowano 24 Marca 2014 Prawdopodobnie maglownica już nie domaga. Jest u mnie przekładnia Koyo, która nie należy do najlepszych. Nie opłaca się nawet tego rozbierac bo jest ryzyko pęknięcia obudowy itd. Trzeba poszukac jakiegos dobrego ZF'a. Gdyby ktoś miał niech pisze pw. ---------- Post dopisany 24-03-2014 at 11:32 ---------- Poprzedni post napisany 17-03-2014 at 12:18 ---------- PILNE!!!Czy maglownica z a4 2.5tdi 98 będzie pasowac do mnie do a4 1.9tdi 98r? Długosc listwy jest taka sama, ale czy reszta będzie pasowac?
michail55 Opublikowano 27 Marca 2014 Opublikowano 27 Marca 2014 Raczej wszystkie magle sa takie same w a4 b5
c3gla Opublikowano 27 Marca 2014 Opublikowano 27 Marca 2014 W 2.5 TDI i w innych V6 maglownica może mieć dodatkowo amortyzator skrętu i może nie pasować, ZF z KOYO są zamienne.
kuba84 Opublikowano 31 Marca 2014 Opublikowano 31 Marca 2014 W 2.5 TDI i w innych V6 maglownica może mieć dodatkowo amortyzator skrętu i może nie pasować, ZF z KOYO są zamienne. nawet jeśli ma amortyzator to i tak będzie pasować
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się