guta Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Witam Postanowiłem wymienić popychacze w 2.0 20v,przebieg niby 150tys.km. ale grają coraz głośniej. Rozmontowałem wszystko jak trzeba,do momentu w którym chciałem zdemontować wałki,z tyłu silnika na wałku ssącym jest przykręcone "coś" z wtyczką i za cholerę nie mogę tego zdemontować,trzyma się na 3 śrubach,które odkręciłem i dalej nie chce zejść. Może ktoś wie jak to zdemontować,lub ma namiar na coś w stylu "sam naprawiam" z opisanym silnikiem ALT 2.0 20v był bym bardzo zobowiązany za informacje. Pozdrawiam
arczito Opublikowano 31 Stycznia 2009 Opublikowano 31 Stycznia 2009 dziwne i to bardzo dziwne, ze przy tym przebiegu masz problem z popychaczami... moze masz cos z cisnieniem oleju?
dany1135 Opublikowano 31 Stycznia 2009 Opublikowano 31 Stycznia 2009 Witam mysle ze masz problem z napinaczem łancuszka. Wątek: [b5 ADR] Wymiana łańcuszka rozrządu i napinacza. Ten watek jest w warsztat -zrob to sam .moze to ci pomoze.
sianoz Opublikowano 1 Lipca 2009 Opublikowano 1 Lipca 2009 witam, jak poradziłeś sobie z problemem? czy to łańcuszek, napinacz i nastawnik wałka? mam podobny problem - po uruchomieniu silnika po kilku sekundach zaczyna cos bić o obudowę z tyłu silnika. myślę ze tp łańcuszek wali o obudowę. nie wiem czy wymieniac cały komplet tzn łańcuch, napinacz i nastwanik(1600!sam nastawnik) czy wystarczy napinacz i łańcuch. podziel się informacjami pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się