kamikadzex Opublikowano 1 Marca 2014 Opublikowano 1 Marca 2014 Witam, Jestem zaniepokojony głośną pracą mojego silnika, W grudniu wymieniałem pompowtrysk bo padł, rozrząd kompletny w październiku lecz nie był wymieniany wałek, w ASO powiedzieli mi że następnym razem wałek rozrządu do wymiany gdyż widać slady zurzycia. Może ktoś się już spotkał z taką sytuacją i mógłby podpowiedzieć gdzie jest główny problem. Do tego zamieszczam również link do filmiku na którym jest ukazana praca mego silnika.https://www.youtube.com/watch?v=I8qWrrbywl8&feature=youtube_gdata_player Pozdrawiam:hi:
SotoM Opublikowano 1 Marca 2014 Opublikowano 1 Marca 2014 do zdemontowjnia pokrywa walka rozrzadu i weryfikacji walek rozrzadu i hydrosztosy.
kamikadzex Opublikowano 1 Marca 2014 Autor Opublikowano 1 Marca 2014 w najgorszym wypadku na co mogę się szykować?
bouzuki Opublikowano 2 Marca 2014 Opublikowano 2 Marca 2014 Już wyżej napisał ci kolega-wałek,szklanki,uszczelka pokrywy.W Niemczech w serwisie około tysia Eur.Części oczywiście bez roboty.,Na Kolbenschmidt około połowę taniej.
fafa61 Opublikowano 2 Marca 2014 Opublikowano 2 Marca 2014 Panowie, od czego tak zbyt wcześnie (moim zdaniem) wyrabiają się szklanki(hydrosztosy) kiedyś wrzuciełem swój filmik z nagraniem swojego silnika, wtedy omawiłem dziwny świst w okolicach filtra powietrza, i ktoś tez zasugerował mi ze silnik głośno pracuje i to mogą być szklanki...ect., ppojjechałem od razu do serwisu i po wstępnej analizie , nawet nie zabrali się do roboty bo powiedzieli,że w mojej pracy silnika nic nie słyszą niepokojącego, i jak na BRD silnik pracuje poprawnie, miałem najechane wtedy 160 tyś.
Awra Opublikowano 2 Marca 2014 Opublikowano 2 Marca 2014 Ja u siebie regenerowałem wałek i szklanki przy 215 tys, przestraszyłem się dlaczego tak szybko bo auto kupiłem z pewnego źródła... no i od mechanika usłyszałem "materiały są z papieru, to nie Pański poprzedni passat (1.9tdi,97r) że przy 300 kkm nie było widać zużycia "
kamikadzex Opublikowano 2 Marca 2014 Autor Opublikowano 2 Marca 2014 W Niemczech w serwisie około tysia Eur. A w polsce ile taka impreza kosztuje jak się ktoś orientuje?
Awra Opublikowano 2 Marca 2014 Opublikowano 2 Marca 2014 Ja za regeneracje wałka, no i szklanki zapłaciłem coś koło 2 tys. nie więcej( po prostu nie pamiętam czy coś jeszcze było robione) Robił mi to mechanik i ja tylko auto oddałem i odebrałem nie wnikając w szczegóły.
piotrsob1 Opublikowano 2 Marca 2014 Opublikowano 2 Marca 2014 Chodzi jak sieczkarnia i dudni z filtra powietrza. W pierwszej kolejności sprawdz obecność na swoich miejscach broków zaślepiających kanały olejowe w ośkach dzwigienek pompowtryskiwaczy. Daję 50/50 że któregoś brakuje
kamikadzex Opublikowano 3 Marca 2014 Autor Opublikowano 3 Marca 2014 Chodzi jak sieczkarnia i dudni z filtra powietrza. W pierwszej kolejności sprawdz obecność na swoich miejscach broków zaślepiających kanały olejowe w ośkach dzwigienek pompowtryskiwaczy. Daję 50/50 że któregoś brakuje Dokładnie tak jest, nie zawsze ale nieraz nawet dziwnie zabuczy.
piotrsob1 Opublikowano 3 Marca 2014 Opublikowano 3 Marca 2014 Sprawdź te broki olejowe Na zdjęciu wskazane wkrętakiem, jeżeli któregoś brakuje to masz przyczynę
kamikadzex Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Boje się zdejmować pokrywę silnika bo słyszałem ze uszczelka może później nie trzymać tak jak powinna. Jak będę w polsce w kwietniu to oddam go do mechanika i odpisze jak sprawa wygląda. napewno wymienię wałek rozrządu i te broki powiem aby sprawdzili. tak że dziękuję za podpowiedzi i do uslyszenia w Kwietniu:) ---------- Post dopisany 11-04-2014 at 15:43 ---------- Poprzedni post napisany 15-03-2014 at 21:24 ---------- Witam ponownie, Wróciłem właśnie z Polski, Jak pisałem wcześniej tak zrobiłem, samochód odstawiłem na 2dni do ASO, wałek rozrządu - OK (brak śladów zużycia) wałek od pompowtryskiwaczy(czy jak to tam) - OK(brak śladów zużycia) Broki olejowe tak jak kolega przedstawił, są na miejscu i również zaklepane aby nie wypadły:hi: Panowie wykryli 2 problemy które były powodem tego całego hałasu pod maską. Koło pasowe - wymienione na nowe org.(740zł) Część napinacza - wymienione na nowe org. (215zł) Robocizna - 850zł Motor od razu chodzi ciszej, z motorem wszystko w porządku, wszystko porobione!!! Jedynie co można jeszcze zrobić to dowiedzieć się od starego właściciela czy nie wyciął FILTRA CZĄSTEK STAŁYCH DPF, Wydaje mi się że w miarę dobrze wszystko opisałem, Pozdrawiam:hi:
SotoM Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Opublikowano 15 Kwietnia 2014 i komu wierzyc. wtedy powiedzieli ci ze w.rozrzadu umiera a teraz brak sladow zuzycia. tak to jest jak przez internet sie doradza bez spr.na zywo... sorki za złą rade na początku.
kamikadzex Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2014 sorki za złą rade na początku. Nikt nie jest nieomylny. Dla mnie jako nowicjusza liczy się każda dorada:naughty: Teraz jedyne nad czym jeszcze rozmyślam to nad sprawdzeniem DPFu, w jakim stanie on jest i jak coś to żeby ktoś go wyczyściochał.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się