Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Temat odnośnie kół do Audi A4 B6


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak dobrze pamiętam to siedziały sprężyny H&R -30mm.

Opublikowano (edytowane)

Witam, wrzucam fotki mojej "czarnuli".

Zawieszenie 1BA, założone felgi R17 5x112 et 45, szerokość 7.5 cala, opony 215/50 R17

f3d6ecaab5c0.jpg

0e3447f46703.jpg

Jak widać jedyna koza w swoim rodzaju :decayed:

Edytowane przez szczuras85
Opublikowano

Jak widać jedyna koza w swoim rodzaju

:lol: prawie jak SUV. Cerui będzie miał przykład co go czeka ;)

A tak na poważnie całkiem ok. Ale zawias jakiś by się przydał :whistling:

możesz też wrzucić jakąś fotkę auta stojącego bardziej bokiem aby było widać jak taki set współgra z błotnikami :)

Opublikowano (edytowane)

Jak widać jedyna koza w swoim rodzaju

:lol: prawie jak SUV. Cerui będzie miał przykład co go czeka ;)

A tak na poważnie całkiem ok. Ale zawias jakiś by się przydał :whistling:

możesz też wrzucić jakąś fotkę auta stojącego bardziej bokiem aby było widać jak taki set współgra z błotnikami :)

Proszę fotki (nie wim czy dokładnie o to Ci chodziło), co do zawieszenia to mam w planach zmianę na -20mm

Temat jest narazie martwy pomijając fakt, że nawet nie wiem co wybrać :facepalm:

Wracając do tematu obecne zestawienie daje duży komfort jazdy, kolein nie czuć na kierownicy, tylko w ostrych zakrętach i szybkich łukasz brakuje większej sztywności :)

70ac483650c9.jpg

5951ce95ae32.jpg

Edytowane przez szczuras85
Opublikowano

Nie wiedziałem że się tak wciągnę, aleeee... Kupuje te sprężyny.

EIBACH PRO-KIT 30

z allegro. Te dokładnie:

http://allegro.pl/audi-a4-b6-1-9-2-4-3-0-sprezyny-eibach-pro-kit-30-i5233083162.html

Mam takie zamiesznie w głowie i nie wiem które te ET.

Najpierw proponowano mi et45 i dystanse. Teraz Et30.

Ta czarna audiczka na zdjęciach jest pięknaaaaaa!

EIBACH PRO-KIT -30

opony 225/40R18 92Y NFera SU1 letnie Nexen

fele 18 5X112, Tomason tn1 i ET:

ET45, szerokość 8,5. Do tego dystans (5mm prawdopodobnie).

czy et30

Proszę was bardzo, niech jakiś mędrzec pomoże. Chciałbym jak najmniej problemów przy zakładaniu kół i eksploatacji :)

Opublikowano

Wracając do tematu obecne zestawienie daje duży komfort jazdy, kolein nie czuć na kierownicy, tylko w ostrych zakrętach i szybkich łukasz brakuje większej sztywności :)

Tak, fotki ok, dają jakieś pojęcie jak to siedzi przy tym secie. Na poprawę sztywności dobry jest też stabilizator jakiś porządniejszy na tył :)

Cerui - wybór należy do Ciebie bo temat się rozbija teraz trochę o wizualny look auta. Mariusz sypnął Ci zdjęciami, jak auto wygląda na tych samych felgach, na które stawiasz przy ET30. Problemów jeszcze nie ma z tego co widać z jakimś przytarciem z tego co pisze. Więc jak Ci się podoba to jak koła wyszły na zewnątrz, to idź w tą opcję. Jak wolisz jednak schować koła o 1 cm w głąb nadkoli to wskakuj w opcję ET45 + 5mm dystans. Obie są ok :thumbup1:

Opublikowano

Mariusz, Marcin ogromne dzięki za czas i rady. Myślę żeby wybrać ET30. Wygląda ładnie, podobno nie ma tarcia o błotnik przy skręcie i przyoszczędzę na dystansach i zostanie na EIBACH PRO-KIT.

Jeśli będę miał jakieś wątpliwości to uderze do was z pytaniem :)

Opublikowano

Dobry wybór, będzie kot :kox:

:hi:

Opublikowano

Witam, wrzucam fotki mojej "czarnuli".

Zawieszenie 1BA, założone felgi R17 5x112 et 45, szerokość 7.5 cala, opony 215/50 R17

f3d6ecaab5c0.jpg

0e3447f46703.jpg

Jak widać jedyna koza w swoim rodzaju :decayed:

już jestem pewien.

nie pomaluje tych felg na czarno :D

m0Csrfc.jpg

Opublikowano

Tak dla uściślenia - wymienie same sprężyny a amory 1BA zostawie. WIdzę że tak się robi i jest ok :)

Opublikowano (edytowane)

No to jest najszybsza i najtańsza metoda na obniżenie auta. Będziesz mieć sytuacje generalnie jota w jote jak na fotkach które wrzucił Mariusz bo w tamtym aucie chyba też były te sprężyny :)

Tracer123- czarne wydają się być mniejsze niż w realu

Edytowane przez s3ns
Opublikowano (edytowane)

już jestem pewien.

nie pomaluje tych felg na czarno :D

Pomyśl może o ładny grafitowym kolorze :jerk:

25bf32e24a45.jpg

Edytowane przez szczuras85
Opublikowano (edytowane)

to już lepiej sprzedać te felgi i pieniądze przeznaczone na malowanie dać na lepsze/ładniejsze felgi :D

Edytowane przez tracer123
Opublikowano (edytowane)

Hej!

Wyskoczyła mi taka okazja na 17" fele. Wiem że miały być 18 ale mam okazję.

Zawieszenie 1BA (zwykłe)

Specyfikacja:

Alufelgi: 17", 5x112, 8j tylko ten offset. ET 35 czy 45?

Opony 225(? może 215?) / profil 40 czy 45 ?

Look > komfort :)

Wierze w was koledzyy! :D

Edytowane przez cerui
Opublikowano (edytowane)

wg mnie 225/45 , 215 będzie minimalnie naciągnięta ,et35

Edytowane przez greg2505
Opublikowano

Tak jak Grzesiek mówi, 225 na 8j ładnie leży. Koniecznie et35 :P

Opublikowano (edytowane)

Et35 a będą potrzebne jakieś dystanse czy wszystko będzie spasowane (przy połączeniu i na zewnątrz)?

Edytowane przez cerui
Opublikowano

ET35 jest idealne na feldze 8J bez żadnych dystansów :kox:

Opublikowano (edytowane)

Witam!

Chcę zmienić koła na 17

Czy 7,5J 215/50 17 et45 będzie ok?

Jak będzie wyglądać na aucie przestrzeń między kołem a błotnikiem.(1BA)

Czy trzeba obniżyć zawieszenie?

Czy na 1BA może pozostać.

A może założyć 235/45

Jak bym musiał obniżyć auto to czy wystarczą same sprężyny?

Ewentualnie proszę o jakiś link na sprężyny.

Po obniżeniu wejdą zimówki na 15?

Edytowane przez piekarz

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...