Matrinio 1 Opublikowano 7 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2014 cześć !!! Zamierzam kupić w przeciągu 3miesięcy Audi A4b7 lecz nie wiem jaki silnik wybrać.Oczywiście silnik będzie zagazowany. Wiem że wszyscy polecają 1.8T z turbiną ale problem w tym że jestem w Holandi i tutaj mało jest takich z tym silnikiem. Więc proszę pomożcie mi wybrać silnik bo są różne jakieś TFSI ponoć absolutnie nie nadają się do gazu proszę o szczegóły. Z góry wszystkim dziękuję !!! 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaj82 0 Opublikowano 7 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2014 Oprócz 1.8 masz jeszcze 4.2 w S4 )) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał139 0 Opublikowano 7 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2014 Są jeszcze 2.0 20v ALT z tego co się orientuję, ale to już twój wybór podobno nie ma już w nim problemu z olejem jak w starszych egzemplarzach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 7 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2014 tylko 1.8t Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darko 4 Opublikowano 7 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2014 problem oleju w 2.0 jest raczej w całej grupie VAG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 7 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2014 oprocz tego ze bierze olej sprawuje sie raczej dobrze, mozna z tym zyc, ale 1.8t spali ci tyle samo, a jest dynamiczniejszy i jak w dobrym stanie, wezmie niewiele tego oleju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matrinio 1 Opublikowano 8 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2014 od którego rocznika nie ma problemu z braniem oleju? ---------- Post dopisany at 01:34 ---------- Poprzedni post napisany at 01:33 ---------- Są jeszcze silniki FSI czy TFSI i ponoć w nich nie da się zamontować gazu to prawda? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 8 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2014 Da się zamontować w Tfsi jednak koszt jest bardzo duży to raz, dwa to benzyna też jest pobierana co jakiś czas w celu chłodzenia wtrysków. Tak więc jest to duży koszt i mało opłacalny i prawdę mówiąc nikt nie wie co z żywnością takiej instalacji. Dlatego ogólnie nie opłaca się - a szkoda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał139 0 Opublikowano 8 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2014 od którego rocznika nie ma problemu z braniem oleju?---------- Post dopisany at 01:34 ---------- Poprzedni post napisany at 01:33 ---------- Są jeszcze silniki FSI czy TFSI i ponoć w nich nie da się zamontować gazu to prawda? Z tego co słyszałem to jednostki które były montowane w A4 B7 podobno już nie mają tego problemu, ale to nie potwierdzone, nie znam nikogo kto by posiadał właśnie taki silnik w tym modelu, ale jak już kolega wyżej napisał poza braniem oleju należą do jednych z najmniej awaryjnych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matrinio 1 Opublikowano 8 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2014 jakie jednostki nie mają problemu? Z tego co słyszałem to jednostki które były montowane w A4 B7 podobno już nie mają tego problemu, ale to nie potwierdzone, nie znam nikogo kto by posiadał właśnie taki silnik w tym modelu, ale jak już kolega wyżej napisał poza braniem oleju należą do jednych z najmniej awaryjnych ---------- Post dopisany at 18:07 ---------- Poprzedni post napisany at 18:04 ---------- Czyli TFSI to jakaś porażka więc odpada totalnie gaz, do tego jak będzie mi pobierać benzynę do chłodzenia wtrysków.Wniosek taki że jestem zmuszony do zwykłej sekwencji teraz pytanie które silniki nadają się na gaz sekwencyjny ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał139 0 Opublikowano 8 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2014 1.8t, 2.0, 3.0 oczywiście wszystkie benzynowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matrinio 1 Opublikowano 8 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2014 2.0 bym brał ale problem jest z braniem oleju to prawda? 131km nie wiem czy nie za mało na taką budę ? do któregoś roku 2.0 były awaryjne ale nie wiem do którego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał139 0 Opublikowano 8 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2014 Polecił bym ci 1.8 T BFB lub 3.0 na pewno będą lepsze osiągi niż 2.0 ale wybór należy do ciebie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matrinio 1 Opublikowano 8 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2014 1.8T jest z turbiną wiem że są dobre opinie o tym silniku ale jest ich mało i jest duży problem.Jeśli chodzi o 3.0 to powyżej 2.0 są opłaty większe. Jestem zmuszony na 2.0 i tu tez problem bo niektórzy odradzają bo olej bierze ale nie wiem do którego roku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
C4NC3R 7 Opublikowano 8 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2014 Chcesz auto rejestrować w PL czy w NL. Opłaty w NL nie są tanie i liczą się od masy i mocy pojazdu... Za moje auto wychodzi ok 200€ miesiąc(bo diesel), także póki mogę to nie rejestruje w NL... Szukaj aż znajdziesz ładne a4 z 1.8t Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matrinio 1 Opublikowano 8 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2014 Chcę rejestrować w Polsce tutaj tylko pracuje.Może znasz jakieś strony typu Markplaats? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaj82 0 Opublikowano 8 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2014 W b7 nie fsi jest 1.8 i 4.2, a wy tu piszecie o 2.0 , 3.0? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kasiat 1 Opublikowano 11 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2015 Chyba każdy właściciel będzie polecał jako najlepszy silnik pod gaz taki jaki akuratnie ma .Ludzie trochę więcej obiektywizmu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crookers20 2 Opublikowano 14 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2015 Jakiego byś nie brał, to jak zajeżdzony to i tak nie podskoczysz chodź byś za instalacje gazu zapłacił 10k Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tweak 2 Opublikowano 14 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2015 Najlepiej jak weźmiesz 1.8t 163 km, 150 też może być. Ja mam 2.0 w gazie i oleju mi nie bierze, 5 tys zrobione od wymiany i jak bylo tak jest oleju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się