33Pietrek? Opublikowano 9 Marca 2014 Opublikowano 9 Marca 2014 Szukam kontaktu do dobrego specjalisty od pomp wtryskowych, chodzi o to ze pompa przy wyższych partiach obrotów nie przestawia konta wtrysku, do 3700 obr moc rosnie a potem spada
33Pietrek? Opublikowano 10 Marca 2014 Autor Opublikowano 10 Marca 2014 czyli pompe trzeba na stół, a kolega wyzej napisał mi ze zaworek n108
33Pietrek? Opublikowano 10 Marca 2014 Autor Opublikowano 10 Marca 2014 ale musi to ustawic fachowiec czy samemu idzie to ustawic ---------- Post dopisany at 21:20 ---------- Poprzedni post napisany at 21:19 ---------- i co z tym zaworkiem do wymiany czy nie?
Lukasz_N Opublikowano 11 Marca 2014 Opublikowano 11 Marca 2014 Zawor N108 zostaw w spokoju. Trzeba wyregulować zawór trzymający ciśnienie wewnętrzne w pompie. Ogólnie operacja do szczególnie skomplikowanych nie należy ale jeśli w pompach wcześniej nie grzebałes to sam raczej tego nie ogarniesz.
radioo11 Opublikowano 12 Marca 2014 Opublikowano 12 Marca 2014 witam panow a ja mam pytanie odnosnie pompy w ahu jak powinien dzialac ten zaworek? czy jesli sie on blokuje ,to jakie beda objawy w pracy silnika? czy jest jakis sposob na reanimacje czy tylko sklep?
vp-tdi Opublikowano 12 Marca 2014 Opublikowano 12 Marca 2014 jak nie zatarty to mozna rozruszac. nowy drogi .uzywane znajdziesz na allegro
radioo11 Opublikowano 12 Marca 2014 Opublikowano 12 Marca 2014 No wlasnie nie chcialbym uzywki, bo może być to samo co w starym, rozruszalem go dzis, przedmuchałem kompresorem, ale pewnie za chwile znowu sie bedzie przycinać. Możecie mi wytlumaczyc zasade działania tego zaworu? Przecież zaraz zanim jest zaworek zwrotny w filtrze paliwa. Czy auto bedzie szarpac po nocnym postoju, gdy on sie zatnie?
33Pietrek? Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 1 Kwietnia 2014 pokaz na zdjeciu ktory to zawor regulujacy cisnienie i jak sie go reguluje ---------- Post dopisany 24-03-2014 at 17:39 ---------- Poprzedni post napisany 13-03-2014 at 19:04 ---------- Temat do zamkniecia pompa ogarnieta, zmienilem zawor przelewowy i podbite cisnienie, dzieki wszystkim ---------- Post dopisany 01-04-2014 at 21:30 ---------- Poprzedni post napisany 24-03-2014 at 17:39 ----------
szmitekpl Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Witam wszystkich Mam pytanie wymieniałem dzisiaj oring przy pompie wtrysków w miejscu gdzie odchodza 4 przewody do wtrysków... wszystko poszło okey złozyłem i wydawało sie ze juz bd dobrze tylko ze jak zaczałem odpowietrzac to pompa nie zasysa paliwa :/ nie mam pojecia co sie mogło wydarzyc bo chyba nic nie moglem zrobic takiego zeby przestała działac... POMOCY
athek Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Opublikowano 2 Kwietnia 2014 wyciągałeś całą tą głowicę ?? czy tylko ten środek?
Lukasz_N Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Kolega zapewne wymienial O-ring pod sruba przed tlokorozdzielaczem, (miejsce na czujnik zegarowy). Odkrec nakretki od wtryskow, pokrec silnikiem i powinna zaciagnac. Zeby bylo latwiej, mozesz tez podlaczyc na krotko, z pomnieciem filtra.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się