Skocz do zawartości
IGNOROWANY

pompa wtryskowa


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Szukam kontaktu do dobrego specjalisty od pomp wtryskowych, chodzi o to ze pompa przy wyższych partiach obrotów nie przestawia konta wtrysku, do 3700 obr moc rosnie a potem spada

Opublikowano

ok juz poszlo

Opublikowano

Cisnienie w pompie do podbicia.

Opublikowano

czyli pompe trzeba na stół, a kolega wyzej napisał mi ze zaworek n108

Opublikowano

Cisnie mozna ustawic na samochodzie.

Opublikowano

ale musi to ustawic fachowiec czy samemu idzie to ustawic

---------- Post dopisany at 21:20 ---------- Poprzedni post napisany at 21:19 ----------

i co z tym zaworkiem do wymiany czy nie?

Opublikowano

Zawor N108 zostaw w spokoju. Trzeba wyregulować zawór trzymający ciśnienie wewnętrzne w pompie. Ogólnie operacja do szczególnie skomplikowanych nie należy ale jeśli w pompach wcześniej nie grzebałes to sam raczej tego nie ogarniesz.

Opublikowano

witam panow a ja mam pytanie odnosnie pompy w ahu jak powinien dzialac ten zaworek?

image.jpg

czy jesli sie on blokuje ,to jakie beda objawy w pracy silnika?

czy jest jakis sposob na reanimacje czy tylko sklep?

Opublikowano

jak nie zatarty to mozna rozruszac. nowy drogi .uzywane znajdziesz na allegro

Opublikowano

No wlasnie nie chcialbym uzywki, bo może być to samo co w starym, rozruszalem go dzis, przedmuchałem kompresorem, ale pewnie za chwile znowu sie bedzie przycinać.

Możecie mi wytlumaczyc zasade działania tego zaworu? Przecież zaraz zanim jest zaworek zwrotny w filtrze paliwa.

Czy auto bedzie szarpac po nocnym postoju, gdy on sie zatnie?

Opublikowano

image001.jpg

pokaz na zdjeciu ktory to zawor regulujacy cisnienie i jak sie go reguluje

---------- Post dopisany 24-03-2014 at 17:39 ---------- Poprzedni post napisany 13-03-2014 at 19:04 ----------

Temat do zamkniecia pompa ogarnieta, zmienilem zawor przelewowy i podbite cisnienie, dzieki wszystkim

---------- Post dopisany 01-04-2014 at 21:30 ---------- Poprzedni post napisany 24-03-2014 at 17:39 ----------

wykres_bza_22fj_cisnienie_w_pompie.jpg

Opublikowano

Witam wszystkich

Mam pytanie wymieniałem dzisiaj oring przy pompie wtrysków w miejscu gdzie odchodza 4 przewody do wtrysków... wszystko poszło okey złozyłem i wydawało sie ze juz bd dobrze tylko ze jak zaczałem odpowietrzac to pompa nie zasysa paliwa :/ nie mam pojecia co sie mogło wydarzyc bo chyba nic nie moglem zrobic takiego zeby przestała działac... POMOCY

Opublikowano

wyciągałeś całą tą głowicę ?? czy tylko ten środek?

Opublikowano

Kolega zapewne wymienial O-ring pod sruba przed tlokorozdzielaczem, (miejsce na czujnik zegarowy). Odkrec nakretki od wtryskow, pokrec silnikiem i powinna zaciagnac. Zeby bylo latwiej, mozesz tez podlaczyc na krotko, z pomnieciem filtra.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...