tarq Opublikowano 11 Marca 2014 Autor Opublikowano 11 Marca 2014 no tyle że na LPG jest to samo więc ciśnienie paliwa chyba odpada ? ---------- Post dopisany 11-03-2014 at 12:56 ---------- Poprzedni post napisany 10-03-2014 at 22:51 ---------- - ciśnienie paliwa jest ok - moduł podmieniłem bez zmian - przepływka podmieniona bez zmian - od wczoraj nie mam błedu sondy kończą mi sie pomysły ? auto dławi sie od 2700 do 4000, od 4000 idzie jak rakieta
Łukasz13 Opublikowano 11 Marca 2014 Opublikowano 11 Marca 2014 Zrób jeszcze jakieś logi 002+020 003+033 najlepiej na benzynie i na lpg zobaczymy co na lpg sonda pokazuje, cisnienie paliwa mierzyłeś w próbie dynamicznej?
tarq Opublikowano 11 Marca 2014 Autor Opublikowano 11 Marca 2014 dzisiejsze logi, włożyłem wtryski BEX 320ccm na regulatorze 4 bar z APU nie czuje żadnej różnicy ani na korzyść ani na odwrót, jest tak jak na wtryskach APU jedynie czasy wtrysków widzę się nieco podniosły Log (0 - 002,020) Log (1 - 003,033) ---------- Post dopisany at 21:53 ---------- Poprzedni post napisany at 21:39 ---------- PS. jedyny powtarzający się błąd to 17521 od sondy dokładnie taki: 17521/P1113 - Ross-Tech Wiki
Łukasz13 Opublikowano 11 Marca 2014 Opublikowano 11 Marca 2014 Ciśnienie paliwa pod obciązeniem mierzyłeś czasy powinny spaść a nie wzrosnąc.
tarq Opublikowano 11 Marca 2014 Autor Opublikowano 11 Marca 2014 No właśnie, nie mierzyłem tego ciśnienia pod obciążeniem a co obstawiasz że pompa umiera ? Siedzi tam kilku letnie walbro 255 Nie mam za bardzo jak zmierzyć pod obciążeniem samemu, to muszę juz lecieć do jakiegoś szpeca ? jak to sie prawidłowo robi ?
Łukasz13 Opublikowano 11 Marca 2014 Opublikowano 11 Marca 2014 Musisz się wpiąc się w listwe paliwową zrobic trójnik z odejściem na manometr i sprawdzac cisnienie podczas jazdy tak jak robisz logi.
tarq Opublikowano 11 Marca 2014 Autor Opublikowano 11 Marca 2014 No dobra jakoś to zrobimy no innej rady nie ma, czyli stawiasz na pompę paliwa. Coś poza tym jeszcze przychodzi Ci na myśl ?
Łukasz13 Opublikowano 11 Marca 2014 Opublikowano 11 Marca 2014 No coż moge więcej powiedzieć ten bład od sondy, można by było ja podmienić, z zaponem raczej wszystko w porządku bo na kanale 020 nie cofa, są bardzo długie czasy wtrysku a nie powinny takie być, czyli albo sonda fałszuje albo faktycznie brakuje paliwa.
tarq Opublikowano 11 Marca 2014 Autor Opublikowano 11 Marca 2014 sonda była by w stanie tak nakłamać żeby takie cyrki były? bo na logikę włożyłem większe wtryski a nadal nic...
Łukasz13 Opublikowano 11 Marca 2014 Opublikowano 11 Marca 2014 No mysle że coś z paliwem przecież wieksze wtryski to czas wtrsysku powinien sie skrócić a tu odwrotnie:wink:
tarq Opublikowano 13 Marca 2014 Autor Opublikowano 13 Marca 2014 Pomierzę ciśnienie i podmienię sondę, albo zacznę od sondy fakt że jak chodziło auto dobrze to nie było błędu sondy fakt jest też taki że na BLOW OFF jeździło ok miało zacięcie ale nic strasznego a na nowej Dv jest tragedia ---------- Post dopisany 13-03-2014 at 13:09 ---------- Poprzedni post napisany 11-03-2014 at 22:29 ---------- Sonda nowa, bez zmian ---------- Post dopisany at 16:42 ---------- Poprzedni post napisany at 13:09 ---------- Ciśnienie paliwa przy bucie 5bar na postoju 3,5 pompa walbro 255
Łukasz13 Opublikowano 13 Marca 2014 Opublikowano 13 Marca 2014 5 bar mówisz hmm, a zastanawia mnie jedno, jak masz podłaczoną dv-ke w seryjnym miejscu? bo coś mi się wydaje że w dolocie jakis babol tam jest na tym blow ofi miałes lepszy przepływ w peaku niż na seryjnej dv-ce dv na pewno sprawna dobrze podłaczona?
tarq Opublikowano 13 Marca 2014 Autor Opublikowano 13 Marca 2014 sprawna na pewno, ale czy dobrze podłączona to nie wiem, chyba tak bo ładuje jak wcześniej 1.3 BAR, podłączali chłopaki w warsztacie w którym robię auto, ja nie jestem mechanikiem napisze co dziś zostało zrobione: - nowa sonda - nowe 4 cewki - pompa paliwa 3.5 bar jałowy pod obciążeniem 5 bar - włożyłem w miejsce DV też BLOW OFF dziś, jedzie tak samo zacina się tylko syczy jak to blow Ale jeden trop chyba mam, ściągając podciśnienie z DV, auto jedzie na 0.5bar płynnie tyle tylko ze dużo słabsze jest EFEKTÓW BRAK, OD 2700 DO 4200 RPM mniej więcej się dusi później ciągnie jak doładowanie już jest ponizej 1 BAR
Łukasz13 Opublikowano 13 Marca 2014 Opublikowano 13 Marca 2014 jak sciąniesz podcisnienie z dv to normalne że ładuje 0,5 bara bo dv jest wtedy nie uszczelniona i przepuszcza, pozostaje tylko powrót do serii sprawdzenie czy wszystko gra i dopiero program bo teraz to nie wiadomo tak naprawde gdzie jest problem.
tarq Opublikowano 13 Marca 2014 Autor Opublikowano 13 Marca 2014 dziwne tylko że wszystko rozjechało się tak nagle ? ściągam wtryski BEX i jadę w niedziele wgrać serie, ew inny soft, dziwna sprawa no ale co zrobić, chyba nic innego nie pozostaję ? taki prosty silnik jak 1,8T APU, nie sądziłem że tyle będę się użerał z takim problemem definitywnie wgrywać serię ? ktoś ma jakiś pomysł ? najdroższa impreza teraz zabawa z tunerem w okolicy no ale jak wyjścia nie ma ?
Łukasz13 Opublikowano 13 Marca 2014 Opublikowano 13 Marca 2014 No chyba tylko to zostaje, może jakby ktoś spojrzał na auto wprawnym okiem to by coś wychwycił ale pewnie nie masz nikogo takiego..
tarq Opublikowano 13 Marca 2014 Autor Opublikowano 13 Marca 2014 No wiesz mam dobrych mechaników, poza tym KRAWAT jeździ 1.8T od 6 lat, sam miałem nie raz 1.8T no ale tym razem to nas przerosło auto nadal nie jedzie, po wymianie sondy, nie ma już błędu sondy, ale powyżej 1 BAR jak wcisnę to się dławi w zasadzie to jeźdzę muskając gaz na 1 cm max, jak mocniej depnę to zaczynają się cyrki...
tarq Opublikowano 13 Marca 2014 Autor Opublikowano 13 Marca 2014 Denso, po świecach nowych auto jeździło dobrze, także je możemy wykluczyć, wcześniej były NGK, platyny oczywiście PFR6Q w zasadzie to cyrki zaczęły się od zmiany blow off na DV... ---------- Post dopisany at 21:22 ---------- Poprzedni post napisany at 21:20 ---------- a N75 ?
Danny Opublikowano 13 Marca 2014 Opublikowano 13 Marca 2014 Kolego wymieniłeś wszystko a włożyłeś świece denso...włóż platynki jak ma być, sprawdź n75.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się