tarq Opublikowano 17 Marca 2014 Autor Opublikowano 17 Marca 2014 mówiłem ze będą wzorowe te logi na serii to co teraz czemu logi z 1 strony na MTM sa takie posrane ? czemu czkał ?
Łukasz13 Opublikowano 17 Marca 2014 Opublikowano 17 Marca 2014 To ja juz jestem w kropce, mozliwe ze przy duzym obciazeniu sie cos dzieje, ale jak to auto tyle lat przejezdzlo i bylo dobrze? Tego juz nie ogarniam. Wysłane za pomoca sputnika.
tarq Opublikowano 17 Marca 2014 Autor Opublikowano 17 Marca 2014 inny soft z doładowaniem 1.2 bar potrzebny i sie zobaczy czy coś faktycznie nie daje rady przy takim booscie dobrze mowie ? moje auto z softem MTM nadaje sie do jakiegoś programu oddac do mechaników do ASO i niechaj walcza
gregor10 Opublikowano 18 Marca 2014 Opublikowano 18 Marca 2014 Panowie mam dla Was nowine, przyczyną szarpania był tak jak wspominałem - Zwalony Soft Wysypał się komuś mózg jak robił tego softa delikatnie mówiąc. Inaczej mówiąc nie miał pojęcia o tym co robi , błądził we mgle.... Kwitując: 1.Soft porażka. Nie miało prawa to dzialać poprawnie na tym sofcie. Info potwierdzone 100%. 2.Nie jest to MTM, to moja opinia można się z nią nie zgadzać. 3.Należy zrobić dobry program 1 bar, a nawet i więcej jesli tylko sprzegło i turbo wydala, i nie ma prawa nie działać czy się wysypywać. Raz a porządnie, nie ma mowy o tym że się okaże znowu że coś nie działa. Inaczej tuner daje d*py.Proste. Pytanie bonus - Czy przed wystąpieniem usterki szarpania wymieniane było cokolwiek w samochodzie ? Pozdr!
tarq Opublikowano 26 Marca 2014 Autor Opublikowano 26 Marca 2014 auto odkąd je kupiłem miało małe zacięcie ok 4 tys obr coś jak by włączała się benzyna wspomagając LPG ale to straszne nie było prawie nie odczuwalne, po 2 tyg jazdy było już gorzej było mocne szarpnięcie, zdecydowałem się że usuwam blow off bo może to jego wina, została założona DVka oryginalna, no i zaczęło się, od tego dnia auto dostało czkawke od 2700 do 4000 nigdy wcześniej tak nie miało. Później wywaliłem przelot zostawiając tylko DOWNPIPE 2.75` na seryjnym środkowym i końcowym, wywaliłem cały wielki FMIC na rzecz nówki SMIC jak w serii, później założyłem kolejny DV bo myślałem że ten jest kicha, no i nic do dziś dnia widzicie ile wymieniłem co zrobiłem i czkawka była ciągle. Z wiadomości od poprzednika wiem że jeździł 7 lat autem nigdy nie miał takich cyrków, dodam też może to ważne ze LPG zostało założone 2 mce temu, a więc miesiąc przed sprzedażą, wcześniej tylko benzyna... No ale byłem u gazownika, gaz jest lovato/landi renzo, ponoć mapy się pokrywały było to dzień po moim kupnie sprawdzane, wszystko do dziś w zasadzie jeśli chodzi o LPG chodzi idealnie, nie mam zastrzeżeń żadnych, no ale cokolwiek by nie mówić problem występuje na LPG i na PB bez znaczenia najmniejszego, kasowałem też korekty długoterminowe itp ---------- Post dopisany 26-03-2014 at 20:27 ---------- Poprzedni post napisany 18-03-2014 at 12:00 ---------- UWAGA UWAGA UWAGA UWAGA WAŻNA INFORMACJA - PO NIEZLICZONYCH GODZINACH PODMIAN/ZAMIAN/WYMIAN OSTATECZNIE ZOSTAŁ TYLKO REGULATOR PALIWA NA LISTWIE KTORY WYKLUCZALEM BO PRZECIEZ NA LPG TO NIE MA NIC DO RZECZY ? A JEDNAK MIALO !!! Winowajca: Auto zapierd$%^ jak złe bynajmniej dzisiaj, nie wiem co będzie jutro no ale szarpał zawsze i wszedzie, podmieniałem też softy na inne za co dziękuje tunerom Łukasz13 i ame-tuning, jako jedyni mocno pomogli, zgłębili temat, wysłali swoje próbne softy aby wyeliminować soft... oczywiście softy wgrałem ale też szarpało... tak więc na ta chwilę REGULATOR paliwa, jutro zaktualizuje ostatecznie ale chyba cudów juz nie będzie, dziś 30km testów i moc ciągle rozwijana płynnie, wrzucę logi pozniej
Magicbattle Opublikowano 26 Marca 2014 Opublikowano 26 Marca 2014 a co masz dokladnie nie tak z regulatorem paliwa zdjecie nie chce mi sie duze otworzyc. musze w domu na komp zobaczyc
tarq Opublikowano 26 Marca 2014 Autor Opublikowano 26 Marca 2014 a ja wiem...brudny był siateczka jakby zapchana i jakiś taki zniekształcony na uszczelkach...ogolnie jakby pokiereszowany nieco na tych plastikach osadzających mierzyłem ciśnienie na pompie było OK na przewodach dochodzących do regulatora OK ale na samym wtryskach i regulatorze już NIE no i to był błąd, jednak sonda dobrze pokazywała, brakowało paliwa dziwne ze na LPG szarpał też jak widać jednak mapa LPG ma dużo wspólnego z maja PB i jeśli PB nie działa jak powinno to LPG ja kopiuję i kicha
Magicbattle Opublikowano 27 Marca 2014 Opublikowano 27 Marca 2014 to tak jest. jesli PB nie jest wzorowe to LPG bedzie kulac
tarq Opublikowano 28 Marca 2014 Autor Opublikowano 28 Marca 2014 dzisiejsze logi na sofcie od Łukasz13, paliwo PB Log (0 - 003,118) Log (1 - 002,033) Log (2 - 020,115) auto juz nie szarpie ale zobaczcie na sonde przy 3520rpm znowu na moment poszla na sam doł o co kaman ja sie pytam ? ---------- Post dopisany at 23:59 ---------- Poprzedni post napisany at 23:06 ---------- i sonda i tak powinna miec 0.8 0.9 a nie ma co jest tego powodem ? ---------- Post dopisany 28-03-2014 at 00:21 ---------- Poprzedni post napisany 27-03-2014 at 23:59 ---------- ja mam regulator 3 bar APu nie powinen miec 4 bar ? etka pokazuje mi ze 078133534c czyli 4 bar powinen tu siedziec a siedzi jak byk 3 bar !! ten drugi tez wlozylem 3 bar z listwy BEX ---------- Post dopisany at 10:20 ---------- Poprzedni post napisany at 00:21 ---------- Założyłem wtryski BEX do tego 3 barowego regulatora czyli 320ccm przy 3 BAR jak seria bex 190KM Auto gniecie jeszcze mocniej, płynniej, teraz w zasadzie nie mam zastrzeżen, log prawdę powie wieczorem Ale odzczucia są takie że auto idzie na jednym oddechu odkąd złapie ciąg do odcinki aż... Myśle że zbliżam się do końca aby auto było w 100% ogarnięte ! _
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się