szachu71 Opublikowano 13 Marca 2014 Opublikowano 13 Marca 2014 witam, ostatnio miałem problem z mocą w swoim samochodzie, mianowicie problem pojawiał się sporadycznie po przekroczeniu 100km...wchodził w tryb awaryjny. pojechalem do swojego mechanika podpiał kompa sprawdził wszystko przeładowanie turbo i do czyszczenia....dzisiaj pojechalem odebrać auto turbo zrobione luzów niema wszystko gra jest tylko jeden problem... okazało się ze w turbinie poza nalotem był płyn chłodniczy którego ubywało i to on w połączeniu z syfem w turbo powodował własnie odcinanie się turbo... diagnoza kolejna.. wydmuchana uszczelka lub uszkodzona glowica koszta od 1200zł w najtanszej opcji czyli sama uszczelka planowanie itp.. przerabialiście moze podobny temat ? niestety nie mam nikogo we wrocku kto zrobi dobrze logi chyba ze ktos z kolegów z forum dysponuje vagiem... dodam ze auto ma najechane 334tkm sam zrobiłem nim ok 85tys i nic nie robiłem poza wymiana zaworku przy turbo ( n75 ? ) wymiana oleju i rozrzadu a w ostatnim czasie zwrocilem uwage na okopcone kominy z tylu wczesniej tak nie bylo
jonhybrawo Opublikowano 16 Marca 2014 Opublikowano 16 Marca 2014 Witam. Wydaje się że strasznie dużo sianka za ta uszczelke. Nie wiem jak u Ciebie ale w moich stronach pełen remont głowicy to koszt maxa500 zł. Plus koszt uszczelki to jakieś 200 plus szpilki. I robota. Koszt maxa 900 !! Ją zrobiłem taki remont za 650 zł pełne sprawdzenie głowicy wymiana prowadnic itd. ---------- Post dopisany at 11:57 ---------- Poprzedni post napisany at 11:55 ---------- Może być głowica pękniętą:-/ wtedy spawanie albo szukanie zamiennika
szachu71 Opublikowano 17 Marca 2014 Autor Opublikowano 17 Marca 2014 no u nas maja ceny z kosmosu niestety ? a powiedz mi kolego jak ci sie sprawuje auto po remoncie glowicy ? ja przerabialem to w oplu kiedys to po zdjeciu glowicy byla masakra nie to auto.... umarlo smiercia naturalna, fakt nie trafilem tez na najlepszych mechaników niestety
Sherlock Opublikowano 17 Marca 2014 Opublikowano 17 Marca 2014 komplet ori uszczelek to ponad tysiak. jak już coś robić to raz a dobrze.
szachu71 Opublikowano 18 Marca 2014 Autor Opublikowano 18 Marca 2014 a robil ktos juz uszczelke ? kurde slyszalem pare opini ze po takich zabiegach juz nie te same auto.... ;(
Sherlock Opublikowano 18 Marca 2014 Opublikowano 18 Marca 2014 a robil ktos juz uszczelke ? kurde slyszalem pare opini ze po takich zabiegach juz nie te same auto.... ;( Racja , nie to samo auto. Bo z nowiusienką uszczeleczką.
lapek85 Opublikowano 18 Marca 2014 Opublikowano 18 Marca 2014 dziś robiłem uszczelkę pod głowicą w passacie b5 1.9tdi AFN, to uszczelka Erlinga jak dobrze pamiętam kosztowała 190zł, komplet nowych śrub ok 80zł, planowanie głowicy i sprawdzenie szczelności 200zł do tego duperele typu uszczelki pod kolektory, pokrywę zaworów, płyn chłodniczy ok 150zł, olej +filtr .... + robocizna 250zł. Razem wychodzi 870zł + olej
BigDaniel Opublikowano 19 Marca 2014 Opublikowano 19 Marca 2014 Tez ostatnio wymienialem uszczelke. Koszt okolo 900zl. Ale auto smiga :-D
bambus1987 Opublikowano 30 Marca 2014 Opublikowano 30 Marca 2014 komplet ori uszczelek to ponad tysiak. jak już coś robić to raz a dobrze. jeszcze sie nie spotkałem z taką cena: pod kolektory po 20-30zł, pod vacum 36zł w serwisie, pod pokrywe zaworową 25zł, no i pod czapke do 200, to są ceny osobno kazdej uszczelki a wiem ze są tam jakies zestawy i zawsze to taniej wychodzi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się