Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Silnik kaput ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

no wlasnie mechanik nie wie jak to sie stalo ... pierwsze ustalenie to ze ten pierwszy pasek byl kiepskiej firmy teraz kupilem najlepszy ... wie ktos moze jaka mogla byc przyczyna zjechania tego paska?

Opublikowano
pierwsze ustalenie to ze ten pierwszy pasek byl kiepskiej firmy teraz kupilem najlepszy

Najlepszy tzn. jaki :?:

Opublikowano

Możesz mieć zużyte któreś z kół zębatych, po których chodzi pasek i to jest przyczyną padania pasków. Widziałem takie awarie.

Opublikowano
no wlasnie mechanik nie wie jak to sie stalo ... pierwsze ustalenie to ze ten pierwszy pasek byl kiepskiej firmy teraz kupilem najlepszy ... wie ktos moze jaka mogla byc przyczyna zjechania tego paska?

moze to wina któregoś z kół pasowych (zębatych) .... kontroluj stam paska rozrzadu co 100-200 km .... :!:

Opublikowano

a poprzednio jakiej firmy miałeś ? Bo tego nie widziałem w postach...

Opublikowano

Niestety nie pamietam jaki to byl pasek ... mechanik jednak twierdzi ze moja a4 jest za slaba jak na ten silnik mowi ze cos jest nie tak jeszcze =/ jak dla mnie moc sie nie zmienila ale moze i jest slaba ....

Opublikowano

jak dla mnie to nie pasek, trzeba szukać przyczyny w elementach prowadzacych ten pasek bo zerwie ci i ten nowy i będziesz miał już pozamiatane i nie będzie co ogladać :P

Opublikowano

Pasek prawdopodobnie był zbyt słabo naciągnięty. Trzeba się cieszyć, że nie przeskoczył o kilka ząbków - wtedy tłoki spotkałyby się z zaworami i było by niemiło :/

Opublikowano

Miałem już coś podobnego, ale nie było to jeszcze A4. Objawy były takie: silnik pracował nierówno, deczko głośniej niż powinien, przyspieszanie autem też nie było płynne, odczuwalny spadek mocy auta. W czasie wizyty u mechanika okazało się, że koła pasowe są już nieco zjeżdżone. Poszły więc do wymiany razem z paskiem, rolkami i napinaczem. Po wyjeździe od mechanika, powiedział, że po kilku dniach wszystko powinno się dotrzec i chodzic cichutko jak wcześniej nic się jednak nie zmieniało. Pojechałem do innego "doktora". Ten rozebrał cały rozrząd, sprawdził jakimś aparatem, okazało się, że wcześniej pasek rorządu przy wyświechtanych kołach pasowych przeskoczył już o jeden ząbek. Mechanik, który wymieniał rozrząd założył nowy pasek wg starego więc też przestawiony o jeden ząbek. Po zmianie na właściwe miejsce auto zaczęło chodzic jak powinno. Oczywiście zmieniłem też mechanika. :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...