adrian998998 12 Opublikowano 20 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2014 Nie sprawdzisz jak jest uszkodzona turbina... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zeeen 2 Opublikowano 20 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2014 Niema szans sprawdzenia np. ciśnienia oleju po zaślepieniu turbiny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian998998 12 Opublikowano 20 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2014 Sa szanse ale kto w Tych czasach sprawdza cisnienie oleju itp po rozsypce turbiny. Turbo padlo zassalo oliwe dolotem korba sie zgiela i caly final tego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaRone 1 Opublikowano 20 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2014 Koledzy podłącze się z pytaniem jak zakodować nowy wtrysk vcds-em w tym silniku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zeeen 2 Opublikowano 20 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2014 Dzięki adrian998998 za szybką odpowiedz. Zastanawiam się, i próbuje dojść czy mechanik mógł zasugerować wcześniej przed naprawą turbo możliwość zgięcia korbowodu.Czy mógł podjąć jakiekolwiek czynności przed naprawą w celu oceny stanu kompresji cylindrów.Obyło by się bez kosztów które poniosłem (700euro wymiana + 360euro regeneracja turbiny) Od razu poszedł bym drogą wymiany silnika pełno uzbrojonego (wtryski turbo itd). 700 euro w błoto. Nawet ściągał miskę olejową w celu czyszczenia syfu, a nie było łatwo w tym modelu bo musiał popuszczać zawieszenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ame-tuning 1 Opublikowano 21 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2014 Sa szanse ale kto w Tych czasach sprawdza cisnienie oleju itp po rozsypce turbiny. Turbo padlo zassalo oliwe dolotem korba sie zgiela i caly final tego. co to znaczy w tych czasach .....przecież to chwila .....ja zawsze sprawdzam ciśnienie oleju jak turbina całkowicie wyzionie ducha ...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zeeen 2 Opublikowano 21 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2014 A kompresje na cylindrach można sprawdzić przy padniętym turbo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian998998 12 Opublikowano 21 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2014 Sa szanse ale kto w Tych czasach sprawdza cisnienie oleju itp po rozsypce turbiny. Turbo padlo zassalo oliwe dolotem korba sie zgiela i caly final tego. co to znaczy w tych czasach .....przecież to chwila .....ja zawsze sprawdzam ciśnienie oleju jak turbina całkowicie wyzionie ducha ...... Myslisz ze wszyscy mechanicy sprawdzaja cisnienie oleju po wyzionieciu turbiny nie sadze... Ja sprawdzam bo dbam o swoja renome. ---------- Post dopisany at 14:03 ---------- Poprzedni post napisany at 14:00 ---------- A kompresje na cylindrach można sprawdzić przy padniętym turbo? Jak zaslepi waz zasilajacy olejem od turbiny mozna sprawdzic na spokojnie. Sorry za PL znaki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zeeen 2 Opublikowano 21 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2014 Dzięki adrian998998, o to właśnie mi chodziło. Mam podstawy teraz do dochodzenia swoich racji z mechanikiem. Przed wymianą wiedział że samochód został kupiony z padniętą turbiną. Mechanik wiedział że nie użytkowałem tego auta wcześniej i prosiłem o sprawdzenie stanu silnika przed dokonaniem naprawy turbiny. Teraz jadę oglądać dawce z silnikiem. Przed wrzuceniem silnika do budy jakie czynności należy wykonać? Mam na myśli wymiana oleju, wymiana rozrządu, odkręcenie miski olejowej w celu wygarnięcia syfu i oceny tego trzpienia od pompy oleju. Czy coś jeszcze byście sugerowali? Znalazłem schrot co oferuje kupno silnika z wymianą. Co wy na to? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad_A4 0 Opublikowano 21 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2014 nie wiem o jakim syfie piszesz w misce olejowej, jakbym znalazł żużel w misce to od razu odpuściłbym sobie ten silnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas309 11 Opublikowano 21 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2014 Dokladnie jak pisze kolega powyzej jakiekowiek opilki w misce olejowej nie wroza dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zeeen 2 Opublikowano 28 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2014 Byłem oglądać dawcę. Gościu przez telefon mówił że ma nabite 40tyś mil. Trochę z dużą wiarą niedowierzania pojechałem oglądać, no i pozytywnie byłem zaskoczony. Silnik był jeszcze zamontowany w aucie, świeżutki czyściutki...palce lizać , dodatkowo wkładają za dodatkową opłatą. Dodatkowo książki serwisowe , ostatni wpis 37tyś mil w lipcu 2013. Auto anglik także można sprawdzić historię. W przyszłym tygodniu powinien być zrobiony. Z auta ściągają tylko turbinę, cały osprzęt zostaje. No zobaczymy , niedługo zdam relacje. ps Rozrząd zostaje oryginalny, tylko zalewamy świeżą oliwą i filtr. Pozdrawiam ---------- Post dopisany 28-03-2014 at 16:46 ---------- Poprzedni post napisany 21-03-2014 at 22:16 ---------- Silnik wymieniony,auto śmiga jak dzikie...Pozdrawiam 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
resiak82 2 Opublikowano 17 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2017 Witam. Czy jest możliwość sprawdzenia poprawnego działania wtrysków VCDSem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
resiak82 2 Opublikowano 15 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2017 Czy ktoś z kolegów orientuje się gdzie za pomocą vcds można sprawdzić wtryski i jakie są dopuszczalne parametry? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr-s 0 Opublikowano 20 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2018 Czy ktoś mi pomoże w odczytaniu kodów IMA i ISA Które liczby to kod IMA? a który to ISA? z podanego zdjęcia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. W 0 Opublikowano 17 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2022 Podpinam się pod zapytanie o kodu ima oraz ISA . Gdzie w vcds trzeba wejść by wpisać nowe kody po wymianie wtrysków? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1334 Opublikowano 17 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2022 (edytowane) Sterownik silnika, następnie długie adaptacje, następnie otwierasz listę i wybierasz kolejno nr. cylindra, następnie wpisujesz nową wartość/kod. Edytowane 17 Września 2022 przez Muskel1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. W 0 Opublikowano 17 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2022 Piękny opis . Dzięki wielkie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się