Awra Opublikowano 15 Marca 2014 Opublikowano 15 Marca 2014 Panowie chciałem samemu sobie wymienić springi. Większość prac jakie robiłem do tej pory przy aucie robiłem dzięki Waszej pomocy i teraz też chciałem działać bez pomocy mechanika. Przeglądam forum i internet i niestety nie mogę się natknąć na jakiś manual czy poradnik jak to zrobić w B7 Niestety pojęcia za dużo nie mam ale do tej pory dzięki forum przekopywałem się przez różne części silnika w swojej B7 i nigdy nic nie napsułem więc wierzę że tym razem też się uda. Możecie mi więc podpowiedzieć co mam rozbierać krok po kroku żeby wyjąć ori sprężyny 1BA i wpakować te weitec? Może któryś z Was natknął się na instrukcję DIY? Byłbym wdzięczny za pomoc... ---------- Post dopisany at 17:22 ---------- Poprzedni post napisany at 07:50 ---------- Nie mam już pytań. Za to mam wyjętą całą zwrotnicę, upier***oną śrubę od wahacza i teraz rzeźba z wyjęciem jej. Mam tylko sugestię, nie róbcie tego samemu w domu
MAT1000 Opublikowano 15 Marca 2014 Opublikowano 15 Marca 2014 Tył już przełożyłeś ? Z tą przednią, walczyłem ponad trzy godziny, ale udało się wykręcić urwaną śrubę
Awra Opublikowano 18 Marca 2014 Autor Opublikowano 18 Marca 2014 Nie, na szczęście tata mi trochę pomaga i on powiedział że jak mu to wyjmę to on ją na warsztacie wydostanie stamtąd. Zaraz będziemy działać w tym temacie ale najpierw było standard - urwana główka - potem dospawana nakrętka i urwanie jej kluczem bez przedłużki gołą ręką i kluczem nie wiem z czego co jest zrobione, ze słomy czy z papieru ale radzę i będę radził każdemu robienie tego u mechanika. Grzać to nie bardzo bo znowu strach o wahacze, jedno to gumki a drugie to w środku muszą być jakieś smary...grzałeś Ty to? ---------- Post dopisany at 19:22 ---------- Poprzedni post napisany at 18:01 ---------- Pozamiatane - kilka strzałów z jednej strony - kilka z drugiej i śrubka sama wypadła. Oczywiście nie do zrobienia na samochodzie bo nie ma gdzie zrobić takiego zamachu. Pewnie z drugiej strony podejdę do tematu inaczej i od razu wyjmę zwrotnicę żeby uniknąć takiego filmu jaki miałem dziś ---------- Post dopisany 18-03-2014 at 10:17 ---------- Poprzedni post napisany 15-03-2014 at 19:22 ---------- Panowie to może ktoś pomoże, bo pojawił się kolejny znak zapytania. Wczoraj wszystko poskładane, auto usiadło bardzo ładnie itd... miałem odłączony aku bo było spawanko na aucie no i podłączam go spowrotem, odpalam i świeci się ESP. Przejechałem kilka km i nadal się świeci, zgasiłem zgasło no i teraz w czasie jazdy się samo włącza a przyciskiem nie daje się wyłączyć o co komą?
Bieniu Opublikowano 19 Marca 2014 Opublikowano 19 Marca 2014 U mnie jak się tak działo to wina była czujnika przy pedale stopu, zreszto na forum to wyczytałem i diagnoza była trafna.
MAT1000 Opublikowano 19 Marca 2014 Opublikowano 19 Marca 2014 Lub przy kole coś odłączyłeś, ABS działa ? Z tyłu najlepiej ścisnąć sprężynę i wyciągnąć bez odkręcania wszystkich śrub. Jak dobrze pamiętam dwie są od ustawiania zbieżności i kątów, więc uważajcie co odkręcacie. Te przednie temu są miękkie, bo w oryginale siedzą mniejszej twardości, moja po wyjęciu była w łuk wygięta Teraz wkładam zawsze 10.9 i dokręcam według instrukcji odpowiednim momentem.
Awra Opublikowano 20 Marca 2014 Autor Opublikowano 20 Marca 2014 Problem z ESP ustąpił po ustawieniu zbieżności dostałem też info że do wymiany końcówka drążka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się