Skocz do zawartości
IGNOROWANY

silnik kuleje po wymianie świec na nowe


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

jak w tytule. silnik kuleje na wolnych obrotach po wymianie świec na nowe.wcześniej czasem podczas jazdy przerywał dosyć często tak jak by gasł i znów dostawał iskre i poszedł

jaką grupe logów zrobić

podejrzewam cewki ale nie mam na podmiankę żeby sprawdzić

błedy

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Chassis Type: 8D - Audi A4 B5

Scan: 01,02,03,08,15,17,25,35,45,55,56

Address 03 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 614 111 AB

Component: ABS 5.3 FRONT D00

Coding: 0273004281

Shop #: BB 24548

No fault code found.

Address 08 -------------------------------------------------------

Controller: 8L0 820 043 D

Component: A4 KLIMAVOLLAUTOMAT_D75

Coding: 04140

Shop #: WSC 06325

No fault code found.

Skipping Address 15-Airbags

Address 17 -------------------------------------------------------

Controller: 8D0 919 860 G

Component: B5-KOMBIINSTR.UN4 D01

Coding: 00142

Shop #: WSC 00012

IMMO-IDENTNR: AUZ8Z0V6150280

1 Fault Found:

01176 - Key

07-10 - Signal to Low - Intermittent

Address 25 -------------------------------------------------------

Controller: Bitte Adress

Component: e 17 eingeben

No Faults Found

or DTCs not supported by controller

or a communication error ocurred

Address 35 -------------------------------------------------------

Controller: 8LO 862 257 D

Component: ZV-Pumpe, Funk D03

Coding: 12864

Shop #: WSC 65535

8 Faults Found:

01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak)

35-00 - -

01371 - Alarm triggered by Door Contact Switch: Driver's Side

35-00 - -

01372 - Alarm triggered by Door Contact Switch: Passenger Side or Rear

35-00 - -

01374 - Alarm triggered by Terminal 15

35-00 - -

01370 - Alarm triggered by Interior Monitoring

35-00 - -

01369 - Alarm triggered by Hood Switch

35-00 - -

01368 - Alarm triggered by Luggage Compartment Switch

35-00 - -

01373 - Alarm triggered by Radio Ground Contact

35-00 - -

End -------------------------------------------------------

Opublikowano

gdzie odczyt z 01 silnik?

Opublikowano

nic nie pokazuje na 01 może vag szwankuje albo kabel

obroty na vagu skaczą od 800 do 890

---------- Post dopisany 01-04-2014 at 15:16 ---------- Poprzedni post napisany 23-03-2014 at 20:42 ----------

wymieniłem cewki na drugi jednak nic to nie dało

ale pojawiły się dwa nowe błędy

ten pierwszy po wykasowaniu powraca

DSC_0028.jpg

---------- Post dopisany 02-04-2014 at 08:12 ---------- Poprzedni post napisany 01-04-2014 at 15:16 ----------

nikt nie ma pomysłów

najprawdopodobniej padł przepływomierz polecacie zamiennik z aso czy uzywke z alledro

przeczyściłem go czyściwem do hamulcy ale pomogło na chwile

nie było pytania dzwoniłem do aso cena kosmos

---------- Post dopisany 17-04-2014 at 00:21 ---------- Poprzedni post napisany 02-04-2014 at 08:12 ----------

po wymianie przepływomierza daje sie jezdzić (auto nie gaśnie)

ale 1120 powraca

czy może być przepchane sitko w napinaczu łańcuszka i to może być powodem

silnik pracuje prawie równo z lekką kulawką

-wymienione cewki

-przepływomierz

-świece

-czyszczona przepustnica (adoptowana Vag)

może wina tkwi w napinaczu mógł sie przepchać czy nie ???

ogólnie auto jeździ spoko ale te kulawki na wolnych i ten błąd

1120 powraca.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...