Kosa-00 Opublikowano 15 Marca 2014 Opublikowano 15 Marca 2014 jak w tytule. silnik kuleje na wolnych obrotach po wymianie świec na nowe.wcześniej czasem podczas jazdy przerywał dosyć często tak jak by gasł i znów dostawał iskre i poszedł jaką grupe logów zrobić podejrzewam cewki ale nie mam na podmiankę żeby sprawdzić błedy VAG-COM Version: Release 311.2-N Chassis Type: 8D - Audi A4 B5 Scan: 01,02,03,08,15,17,25,35,45,55,56 Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 614 111 AB Component: ABS 5.3 FRONT D00 Coding: 0273004281 Shop #: BB 24548 No fault code found. Address 08 ------------------------------------------------------- Controller: 8L0 820 043 D Component: A4 KLIMAVOLLAUTOMAT_D75 Coding: 04140 Shop #: WSC 06325 No fault code found. Skipping Address 15-Airbags Address 17 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 919 860 G Component: B5-KOMBIINSTR.UN4 D01 Coding: 00142 Shop #: WSC 00012 IMMO-IDENTNR: AUZ8Z0V6150280 1 Fault Found: 01176 - Key 07-10 - Signal to Low - Intermittent Address 25 ------------------------------------------------------- Controller: Bitte Adress Component: e 17 eingeben No Faults Found or DTCs not supported by controller or a communication error ocurred Address 35 ------------------------------------------------------- Controller: 8LO 862 257 D Component: ZV-Pumpe, Funk D03 Coding: 12864 Shop #: WSC 65535 8 Faults Found: 01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak) 35-00 - - 01371 - Alarm triggered by Door Contact Switch: Driver's Side 35-00 - - 01372 - Alarm triggered by Door Contact Switch: Passenger Side or Rear 35-00 - - 01374 - Alarm triggered by Terminal 15 35-00 - - 01370 - Alarm triggered by Interior Monitoring 35-00 - - 01369 - Alarm triggered by Hood Switch 35-00 - - 01368 - Alarm triggered by Luggage Compartment Switch 35-00 - - 01373 - Alarm triggered by Radio Ground Contact 35-00 - - End -------------------------------------------------------
Kosa-00 Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2014 nic nie pokazuje na 01 może vag szwankuje albo kabel obroty na vagu skaczą od 800 do 890 ---------- Post dopisany 01-04-2014 at 15:16 ---------- Poprzedni post napisany 23-03-2014 at 20:42 ---------- wymieniłem cewki na drugi jednak nic to nie dało ale pojawiły się dwa nowe błędy ten pierwszy po wykasowaniu powraca ---------- Post dopisany 02-04-2014 at 08:12 ---------- Poprzedni post napisany 01-04-2014 at 15:16 ---------- nikt nie ma pomysłów najprawdopodobniej padł przepływomierz polecacie zamiennik z aso czy uzywke z alledro przeczyściłem go czyściwem do hamulcy ale pomogło na chwile nie było pytania dzwoniłem do aso cena kosmos ---------- Post dopisany 17-04-2014 at 00:21 ---------- Poprzedni post napisany 02-04-2014 at 08:12 ---------- po wymianie przepływomierza daje sie jezdzić (auto nie gaśnie) ale 1120 powraca czy może być przepchane sitko w napinaczu łańcuszka i to może być powodem silnik pracuje prawie równo z lekką kulawką -wymienione cewki -przepływomierz -świece -czyszczona przepustnica (adoptowana Vag) może wina tkwi w napinaczu mógł sie przepchać czy nie ??? ogólnie auto jeździ spoko ale te kulawki na wolnych i ten błąd 1120 powraca.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się