Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Proszę o analizę Logów (słabo jedzie)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Pacjent to a4 b5 afn 99 avant kupiony 5mc temu po rozbiciu poprzedniego takiego samego tylko przedlifta :(

Porównując do poprzedniego to znaczenie później turbo pompuje ale za to nie ma notlauf :) (jeszcze :()

Proszę o podpowiedz co może być powodem późnego wstawania turbo. I o ogólne informacje o stanie silnika bo brzmi gorzej niż poprzedni (bardziej metalicznie-po zmianie oleju Motul)

Chce zrobić w przyszłości program i może turbo podmienić na awx i nie wiem czy silnik zdrowy ? Dodam że pali o litr wiecej niz poprzedni 8l w mieście takie same odcinki i raczej nie przez zimę bo jej nie było :-)

Logi :

Statyczne

Log (0 - 000)

Log (1 - 003)

Log (2 - 004)

Log (3 - 013)

Log (4 - 001)

Log (5 - 007)

Log (6 - 014)

Log (7 - 023)

Log (8 - 018)

Statyczne BS

Log (0 - 000)

Log (3 - 003)

Log (1 - 004)

Log (2 - 011)

Dynamiczne :

Log (0 - 000)

Log (1 - 001)

Log (2 - 003,003)

Log (3 - 004)

Log (4 - 008)

Log (5 - 010)

Log (6 - 011)

Będę wdzięczny za informacje.

Pozdrawiam

Opublikowano

przepływka tnie dawki-na początek przepłukać,wymienić filtr powietrza,sprawdzić dolot(przepływka turbina)

jak jest katalizator wywalić

potem ponowne logi 003 008 010 dynam.

geometrie w turbo na razie zostawimy w spokoju

kąt wtrysku podnieść do ok. 55 -ale jak dobrze odpala można zostawić

Opublikowano

Filtr Mann 4mc temu wymieniany jak sprawdzałem przeplywke to byla czysta ale przeplukam, odpala dobrze więc kąt zostawię. Czy icka da sie wyczyscic jakoś bo jak zderzak zdjolem to straszny syf byl i jakby turbo podciekalo ale oleju prawie nie ubywa

Wysłane z mojego GT-I9100

Opublikowano
Czy icka da sie wyczyscic jakoś bo jak zderzak zdjolem to straszny syf byl i jakby turbo podciekalo ale oleju prawie nie ubywa

da się... z zewnątrz umyj ciśnieniowo np. na statoil:wink:

wewnątrz wypłucz np.benzyną.

posprawdzaj opaski na złączach gumowych(podociągaj)

zaolejenie z zewnąrtz może świadczyć o nieszczelnościach w ukł.dolotowym.

jak sprawdzałem przeplywke to byla czysta ale przeplukam

wymyj potem logi...

Opublikowano

Moze ktoś ma jeszcze jakies uwagi ?

Wysłane z mojego GT-I9100

---------- Post dopisany 22-03-2014 at 07:04 ---------- Poprzedni post napisany 17-03-2014 at 22:49 ----------

Panowie co moze powodować wstawanie turbo dopiero przy 2200 obrotow ? Przeplywka ? Dzis czyszcze ale moze pod powiecie czym najlepiej ?

Wysłane z mojego GT-I9100

Opublikowano

u mnie tak bylo w AFNie ze zaczynalo turbo wlasnie od okolo 2200 obrotow ciagnac i winna byla przeplywka ale to w logach widac ze przeplywka jest do wymiany ewentualnie czyszczenia ale to malo daje

Opublikowano

dostałeś już wystarczająco wskazówek wiec poco jeszcze jakieś pytania zadajesz, ty masz działać, zrobić co już zostało napisane

motul odradzam, skoro silnik już pracuje głośno to ten olej się nie nadaje bo jest za rzadki

filtr paliwa do wymiany jak jest stary

strasznie zamulony silnik, odmulić

statyczny kat wtrysku można skorygować na ~50 no a priorytet to katalizator wywal, w przepływce umyj same siateczki, element pomiarowy w środku delikatnie możesz gorącą wodą polać albo innym środkiem do odtłuszczania ale uważaj bo to delikatny element jest

Opublikowano

Hej dzieki za info. Przeplywka wyczyszczona różnicy nie czuć. Filtr paliwa 4mc temu zmieniony więc powinien byc czysty. Kąt postaram sie w weekend podciągnąć. Pytanie czy jak bede kata wywalal to czy kolektor czyścić przy okazji czy olać ?

Wysłane z mojego GT-I9100

Opublikowano

4 miesiące to spoko, kolektor ssący jak najbardziej możesz wypalić i wyskrobać scyzorykiem osad z wlotów w głowicy, w miejsce kata albo wstaw zwykła rurkę albo tłumik przelotowy albo zostaw pustą puszkę, strumienica i inne cuda to lipa

Opublikowano

W starej a4 kolektor czyscilem plynem z Castorama do szyb kominkowych i pieknie wygryzlo jak coś to polecam.

Pytanko jak sprawdzić ze turbo bierze olej ? Musze co jakis czas dolac troche do silnika i od spodu turbo na wezu do ic jest naciekniety olej

Wysłane z mojego GT-I9100

Opublikowano

chyba miałeś czysty kolektor skoro płynem do kominków wyczyściłeś go jak należy... żaden płyn żadna chemia agresywna tego nie zrobi jak należy, się tylko narobisz jak głupi a nigdy tego nie wyczyścić chemia tak jak wypalaniem, sam z ciekawości przetestowałem ten płyn do kominków 7lat temu, zużyłem kilka butelek, 3 dni walki!! czyściłem i efekt taki ze tam gdzie jest dostęp doczyścisz ale wszędzie indziej nie a roboty przy tym co nie miara i ręce przez dwa tygodnie nie domyjesz, a wypalaniem po kilku min masz czyściutki kolektor

turbo jak puszcza w wydech to auto będzie dymić, a jak w dolot to będzie w dolocie za dużo, to że poci się rura do ic oznacza tylko jedno, ze tam jest nie szczelność i nic poza tym

Opublikowano

Widocznie nie miałem bardzo brudnego. A jak to sie wypala ? Trzeba mieć palnik ?

Wysłane z mojego GT-I9100

Opublikowano

Kładziesz kolektor na glebe otworami do góry wlewasz do niego bezyne ekstrakcyjną/rozpuszczalnik bądź cokolwiek łatwopalnego podpalasz i czekasz aż się wypali jesli nie zacznie się sam palić tzn osad w srodku to dolewasz i ponownie podpalasz. Po całej operacji gdy się wypali stukając młotkiem gumowym w kolektor powinny z niego wypadać kawałki zwęglonej mieszaniny oleju z nagarem :)co nie chce odlecieć i to widzisz traktujesz śrubokrętem :P

Opublikowano

Ja tam w taki sposób wyczyscilem i efekt był bardzo dobry :)

Wysłane z telefonu stacjonarnego.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...