waszka332 Opublikowano 16 Marca 2014 Opublikowano 16 Marca 2014 Witam mam nie maly i wkurzajcy problem samochod plywa mi od prawej do lewej po drodze. Opisze co bylo robione przy aucie na poczatku jak go kupilem sciagalo go w prawo okazalo sie ze wachacze do wymiany, zostaly wymienione + zawieszenie sportowe -40 zrobiona geometria katy (tu jak powiedzial mechanik kata nie da sie uwtawic do 0 bo mam obnizone auto i kola sa pochylone o 1,5 stopnia ale i prawa i lewa strona tak samo) i zbierznosc auto dalej ciagnie w prawo zmienilem opony na nowe wywazone do 0 i zaczal plywac od prawej do lewej nawet po drodze rownej jak stol moge jechac prosto kilkaset metrow i zczyna sciagac w prawo skontruje i za jaki czas znowu np w lewo i tak caly czas najbardziej jest to odczuwale powyzej 100km/h co moze byc przyczyna.? koncowki drazkow tez wymienione na nowe. Poratujcie ludziska bo juz mnie to drazni.
Grabek94 Opublikowano 16 Marca 2014 Opublikowano 16 Marca 2014 Sprawdź tuleje tylnej belki kolego. To może być ich wina.
waszka332 Opublikowano 16 Marca 2014 Autor Opublikowano 16 Marca 2014 Tuleje na tylnej belce tez wymienione, dlatego tak mnie to denerwuje bo wszytsko powymieniane a nie jedzie jak po sznurku a moim zdaniem powienien oo tych wymianach.
perman Opublikowano 16 Marca 2014 Opublikowano 16 Marca 2014 Ja też tak mam. Tuleje tylnej belki wymienione. Ale rok temu wymieniłem amorki z przodu i teraz wymieniłem wahacze z końcówkami. Zbieżności nie ustawiłem jeszcze. Ale mi tez tak pływa od prawej do lewej.
waszka332 Opublikowano 16 Marca 2014 Autor Opublikowano 16 Marca 2014 Perman zacznij od geometri i zbierznosci moze Ci pomoze ja tez mailem taka nadzieje ale u mnie niestety cos wiecej :/
perman Opublikowano 16 Marca 2014 Opublikowano 16 Marca 2014 A pompa wspomagania jak działa u Ciebie?
waszka332 Opublikowano 16 Marca 2014 Autor Opublikowano 16 Marca 2014 Ze wspomaganiem wszytsko ok nie ma ze dziala za ciezko czy przestaje dzialac.
perman Opublikowano 16 Marca 2014 Opublikowano 16 Marca 2014 Bo u mnie pompa trochę słabe ciśnienie daje przez to kierownica ciężej chodzi. I nie wiem czy to może być jej wina ze mam problemy z jazda na wprost.
waszka332 Opublikowano 16 Marca 2014 Autor Opublikowano 16 Marca 2014 Nie wydaje mi sie bo w poprzednim aucie mialem problem ze wspomaganiem zanikalo mi i ciezko sie krecilo kierownica a jechal jak po sznurku.
perman Opublikowano 16 Marca 2014 Opublikowano 16 Marca 2014 Myślę że w moim i Twoim przypadku jest zbieżność do ustawienia.
waszka332 Opublikowano 16 Marca 2014 Autor Opublikowano 16 Marca 2014 W moim niestety nie bo zbierznosc i geometrie mam juz zrobiona dobrze takze cos innego u mnie.
Grabek94 Opublikowano 16 Marca 2014 Opublikowano 16 Marca 2014 A sprawdzany był magiel? Może ma jakieś delikatne luzy?
waszka332 Opublikowano 16 Marca 2014 Autor Opublikowano 16 Marca 2014 Maglownicy jeszcze nie sprawdzalem ale z tego co czytalem jezeli magiel ma luzy slychac stukanie i jest luz na kierownicy u mnie wkasnie nic nie stuka a luz na kierownicy jest minimalny wrecz w ogole go nie ma ale napewno to sprawdze. Jeszcze jakies propozycje do sprawdzenia?
Grabek94 Opublikowano 16 Marca 2014 Opublikowano 16 Marca 2014 Stan amorków, ale skoro były wymieniane to raczej są w dobrym stanie. Sa też jakieś tuleje mocujące ławe do budy. Sprawdź je też mimo, że nie jestem pewien czy mogą one mieć wpływ na prowadzenie. Łączniki stabilizatora też wymienione? Jakie masz opony i felgi?
waszka332 Opublikowano 16 Marca 2014 Autor Opublikowano 16 Marca 2014 Amorki raczej odpadaja chociaz w tym tyg wpada gwint takze zobacze czy cos sie zmieni, tuleje tez sprawdze. Tak laczniki tez wymienione zostaly tylko do wymiany gumy stabilizatora jutro tez je wymienie. Kolka mam takie 195/65 r15 zima jak wczesniej wspomnialem opony nowe wywazone do 0.
Grabek94 Opublikowano 16 Marca 2014 Opublikowano 16 Marca 2014 No bo własnie jakby było koło szersze typu 225 to mógłby pływać po koleinach. A tak to sprawdź narazie to jakąś breszką i daj znać co i jak.
waszka332 Opublikowano 16 Marca 2014 Autor Opublikowano 16 Marca 2014 Tak tylko wlasnie po drodze nowo wyremontowanej prostej jak stol tez wozi wlasnie dla pewnosci jutro jak bede zmienial gumy stabilizatora sprawdze breszka wszytskie wahacze i ich dokrecenie i dam znac. Dalsze sugestie mile widziane bo naprawde nie mam juz pomyslow co to moze byc.
waszka332 Opublikowano 19 Marca 2014 Autor Opublikowano 19 Marca 2014 Moze to bys dziwne ale nie moglem dostac gum stabilizatora dzis kupilem ale nie zdazylem wymienic ale za to wymienilem zawieszenie na gwintowane i inne kola z oponami i jest troche lepiej ale jeszcze plywa takze po wymienie tych gum bedzie juz wszytsko nowe w zawieszeniu i moze w koncu przestanie plywac. Dodam ze te zawieszenie ktore wyjalem bylo moim zdaniem ostro wybite jak na tak krotki czas co je mialem.
Grabek94 Opublikowano 20 Marca 2014 Opublikowano 20 Marca 2014 Po wrzuceniu gwintu polecam zrobić zbieżność. Daj znać co i jak.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się