Skocz do zawartości
IGNOROWANY

POMPOWTRYSKI - WYMIANA USZCZELNIEŃ


sewcio1974

Rekomendowane odpowiedzi

Przy schodzeniu z obrotów podczas robienia przegazówek i w czasie hamowania silnikiem podczas jazdy wartości 128 są jak najbardziej prawidłowe, bo ECU nie wysterowuje w ogóle zaworów pompowtryskiwaczy (paliwo do cylindrów nie jest wtryskiwane ).

i dla tego nie ma fizycznej możliwości określenia stanu zaworu pompowtryskiwaczy :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oki rozumiem :-) ale dziwi mnie ze bipy nie spadają do zera. Jak myślisz?

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BIP-y ( odchyłka czasu otwarcia zaworów pompowtrysków ) czyli wskazania w grupie 023 , ich prawidłowe wartości dla Twojego silnika mieszczą się w przedziale +/- 60 , wartości powyżej 100 oznaczają już duże problemy :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie pokazało max 40 i to z tego co kojarzę na pierwszym, reszta miała lepiej :-)

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

Tylko koledze nie spodobało się że przy gazowaniu pokazywalo w grupie 018 128( a nie przy puszczeniu gazu). Dopiero przy spadaniu z obrotów dopiero na 4 i później na 0. No i że bipy powinny wracać do 0 a u mnie nie wracają.

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

Wiesz ogólnie to po zakupie auta zrobiłem dwumase w komplecie,no i założyłem zaworek zwrotny paliwa bo się cofalo ( silnik wyzej - na drugi dzień nie odpalal, silnik niżej - dopiero po dwóch dniach nie odpalal - tzn długo długo kręcił) zaworek pomógł że odpala i się nie cofa ale postawiłem na uszczelniania pompek bo podobno pompa była wymieniana). Czasem właśnie borykam się z delikatnym szarpaniem auta a głównie przy obrotach 1200-1300 i to poszarpuje cały czas. Na jałowym troszkę od czasu do czasu czyli co kilka sekund poszarpuje. Stąd moje poszukiwania przyczyn.

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lekkie poszarpywanie, nierówna praca to też może być wytarty wałek rozrządu. Przeczytaj temat i podczas wymiany uszczelnień możesz od razu zweryfikować jego stan.

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/186316-dziwne-odbijanie-w-filtrze-powietrza-19-tdi-avb-avf-awx-bke/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wałek jest nieuszkodzony bo wymieniłem Popychacze i Panewki więc obejrzany był na stole.

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wałek jest nieuszkodzony bo wymieniłem Popychacze i Panewki więc obejrzany był na stole.

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

A popychacze i panewki w jakim były stanie masz jakieś zdjęcia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Popychacze i Panewki były wizualnie nieuszkodzone. Prawdopodobnie któryś popychacz od środka był strzelony bo hałasował jakby na sucho pracował tzn jakby się słabo nabijal.wymieniłem na nowe z Panewkami, założyłem nowe broki wałków pompowtryskow bo wychodziły i jest spokój. Lecz te poszarpywania są.

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, a gdzie kupowałeś nowe broki?

Sądziłem że nie występują osobno tylko z dźwigienkami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to zmienia postać rzeczy, chętnie bym kupił jak byś przypadkiem dorobił trochę więcej ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kup całe džwigięki z innego auta przed 2004 tam broki nie wylatają

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za info nie wiedziałem o tym w czym się rożni konstrukcja przed 2004?

Sądziłem że to przypadłość wszystkich silników 1.9 PD ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja sie niespotkalem zeby wypadły broki z b6 albo b5 to tylko b7 przypadłość, zakładałem raz dżwigienki z ajm do bke ale dla pewności numery sprawdź. I swoje śruby regulacyjne pd załóż.ustawiać cie chyba niemusze uczyć? Do oporu i -180

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...