Maniu. Opublikowano 17 Marca 2014 Opublikowano 17 Marca 2014 Witam. Od dosyć dawna borykam się z pewnym problemem. Kiedy kupiłem audi był spory luz na kierownicy, trudno było utrzymać auto w jednym pasie ruchu. Wymieniłem końcówki drążków, wahacze które były zużyte, zregenerowałem maglownicę... luz jednak jest nadal i nie daje mi to spokoju. Byłem na diagnostyce, zawieszenie sprawdzone, stan bdb... więc w czym problem? Auto jest z końcówki 97r, ma poliftową kierownicę, widać na niej spore zużycie, możliwe że wyrobił się ten wieloklin z kierownicy? Gdzie szukać przyczyn problemu?
powaguspisz Opublikowano 17 Marca 2014 Opublikowano 17 Marca 2014 Np. Zmieniałeś opony ?? wstępne zerkanie na opony, i nie dopatrzenie może spowodować iż nie zauważysz że usterka tkwi w oponach, tak było u mnie., ooo zmiana opon człowieku jak ręką odjął, inna sprawa wieloklin również może być już uszkodzony, i kwestia geometrii sprawdzałeś ?
Maniu. Opublikowano 25 Marca 2014 Autor Opublikowano 25 Marca 2014 Wcześniej na letnich opony były zjechane od wewnątrz, wtedy ogarniałem zawieszenie, zmieniłem na zimówki, po regeneracji magla była ustawiana zbieżność, ale co do skuteczności nie jestem pewny. Na razie sprawdzę ten wieloklin, jeżeli będzie ok. to po zmianie opon na letnie pojadę gdzie indziej na geo i zbieżność. ---------- Post dopisany 25-03-2014 at 20:48 ---------- Poprzedni post napisany 17-03-2014 at 21:52 ---------- Podczas kręcenia kierownicą na postoju słychać stukania, tak jakby okolice końcówki/drążka kierowniczego...w układzie jest końcówka drążka, drążek i od razu ten drążek wchodzi w maglownicę? Drążek by był walnięty czy są jeszcze jakieś inne opcje?
wsciekly692 Opublikowano 26 Marca 2014 Opublikowano 26 Marca 2014 a końcówki wewnętrzne sprawdzałeś? te pod harmonijką ---------- Post dopisany at 23:20 ---------- Poprzedni post napisany at 23:06 ---------- złap ręką za osłonę i niech ktoś porusza kierą lewo prawo , powinieneś poczuć ewentualny luz.
Maniu. Opublikowano 27 Marca 2014 Autor Opublikowano 27 Marca 2014 Byłem z ciekawości na stacji diagnostycznej...dowiedziałem się, że w starym samochodzie musi coś pukać... Podobno to w maglownicy puka...była regenerowana w połowie stycznia, przedtem nie pukała tylko był lekki wyciek, więc już sam nie wiem co to może być.
ŁYSY44 Opublikowano 30 Marca 2014 Opublikowano 30 Marca 2014 Byłem z ciekawości na stacji diagnostycznej...dowiedziałem się, że w starym samochodzie musi coś pukać... Podobno to w maglownicy puka...była regenerowana w połowie stycznia, przedtem nie pukała tylko był lekki wyciek, więc już sam nie wiem co to może być. jedź do kogoś ogarniętego w temacie a ten diagnosta niech sam się w głowę puknie !!!
Maniu. Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Jeszcze raz na spokojnie sprawdziłem i na 99,9% wina drążków. Dzięki wszystkim za pomoc
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się