tatar123 Opublikowano 17 Marca 2014 Opublikowano 17 Marca 2014 Witam ! Od pewnego czasu , samochód zaczął gasnąc na biegu jałowym przy dodawaniu gazu . Samochód normalnie odpala ,pracuje bez dodawania gazu bez zarzutów, ale podczas dodawania gazu samochód spada z obrotów i wyłącza się . Kilka razy powtórzy się coś takiego , i po jakimś czasie jedzie już normalnie . chciałbym podkreślić ,ze to dzieje się jak samochód trochę postoi np z rana . Podczas podłączenia do samochodu kabla VAG wyskoczyło mi 7 błędów , może jakiś z nich ma coś wspólnego z tym ? 18010 , 01120 , 16885 , 17978 , 16496 , 01247 , 17920 POZDRAWIAM!
Labiel Opublikowano 18 Marca 2014 Opublikowano 18 Marca 2014 Skasuj te błędy, pojeździj chwilę i sprawdź ponownie. Po za tym błędy tak jak je podałeś nie wiele mówią. Bo dany błąd może występować na kilka sposobów - może być sporadyczny albo ciągły na przykład.
bielik Opublikowano 25 Marca 2014 Opublikowano 25 Marca 2014 czekam na rozwój sytuacji bo mam tak samo
ja74687 Opublikowano 25 Marca 2014 Opublikowano 25 Marca 2014 Zrób najpierw jak ci kolega Labiel napisał bo te błędy wskazują na na dużo rzeczy Najbardziej niepokojący jest 17978 - mówiący o problemie z ECU ( zwarcie , uszkodzenie), nie miałeś czasem grzebane coś w instalacji, nie montowałeś czegoś czy coś w tym stylu ?? Masz też błąd wskazujący na temp. zrób logi, popatrz w blokach czy czujnik temp. wskazuje odpowiednią temp. Bielik napisz coś więcej pokaż błędy VAG itp.
bielik Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Opublikowano 1 Kwietnia 2014 zauważyłem że u mnie to się pojawia tylko przy ciepłym silniku i na gazie. przełączam z gazu na benz, robię kilka kilometrów i znowu przełączam na gaz i jest git. podejrzewam że to coś z instalacją. w tym tyg zrobię logi i dam znać.
tatar123 Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Skasuj te błędy, pojeździj chwilę i sprawdź ponownie. Po za tym błędy tak jak je podałeś nie wiele mówią. Bo dany błąd może występować na kilka sposobów - może być sporadyczny albo ciągły na przykład. Błędy zostały usunięte po pierwszym sprawdzeniu , a nadal jest to samo . Tylko teraz już nie jest to takie częste , prawdopodobnie ze cieplejsze dni są, ale i tak się zdarzy . Zrób najpierw jak ci kolega Labiel napisał bo te błędy wskazują na na dużo rzeczy Najbardziej niepokojący jest 17978 - mówiący o problemie z ECU ( zwarcie , uszkodzenie), nie miałeś czasem grzebane coś w instalacji, nie montowałeś czegoś czy coś w tym stylu ?? Masz też błąd wskazujący na temp. zrób logi, popatrz w blokach czy czujnik temp. wskazuje odpowiednią temp. Bielik napisz coś więcej pokaż błędy VAG itp. W samochodzie był wymieniany silnik , czy to może być tego przyczyna ? A co do logów w weekend się zajmę tym , i od razu napisze tutaj co i jak .
ja74687 Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Podmień ECU od kogoś i zobacz czy pomoże bo błąd 17978 mówi o błędzie ECU chodzi tutaj o jakieś zwarcie, posprawdzaj wiązki czy podczas wkładania nowego silnika nie zostało nic uszkodzone, może przez przypadek któraś wiązka została przetarta
Labiel Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Jakby co mam ECU od swojego ADRa, kwestia tylko jakiego ty tam dokładnie masz? Napinacz łańcuch sterowany hydraulicznie czy elektrycznie? Ze zmienną długością dolotu czy bez?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się