peyo32 Opublikowano 17 Marca 2014 Opublikowano 17 Marca 2014 Witam. Od początku . Gościu w Holandii urwał miskę olejową wymienili mu tam miskę ale okazało się że zajechał turbinę więc laweta i przyciągnęli je do mnie, Odkręciłem rury od turbiny wirnik urwany i zmasakrowany.Oleju w silniku zero. Turbo do regeneracji. Założyłem turbinkę odpaliłem autko silnik stuka jakby zawór klepie. Pomyślałem popychacz może pusty ale niestety stukanie nie ustało a na domiar tego rzyga olejem przez tłumik w tempie masakrycznym i ubywa szybko z szabelki. Dodam że jak się rozgrzeje potrafi sam zgasnąć na jałowym a przy próbie odpalenia ciężko kręci. Podejrzewam stukanie że to panewka A olej w tłumiku głowica lub pierścienie szlag trafił Co o tym myślicie na chyba że turbina tak zregenerowana ale nie sądzę wirnik brak luzów więc turbo chyba odpada. Pozdro
carlsten Opublikowano 18 Marca 2014 Opublikowano 18 Marca 2014 Przerabiałem podobną sytuację w swoim AFN. Olej z tłumików będzie jakiś czas się wypalał i wychlapywał. Wyczyść wszystkie rury IC. W tych silnikach, w przypadku braku smarowania, dostają panewki. U mnie na szczęście się nic poważnego nie stało i skończyło się na wymianie turbo. Zdejmij miskę, pościągaj stopki panewek i sprawdź ich stan. Zwróć uwagę również na wał. Może kawałki pokruszonego wirnika dostały się do komór spalania i zrobiło jesień średniowiecza z silnika.
Bartollo Opublikowano 18 Marca 2014 Opublikowano 18 Marca 2014 Masz moze endoskop na stanie ? zeby zajrzeć w cylindry ? moze coś się dostało z turbo w dolot i kawałki powbijały w gniazda zaworowe.
krzysiek1606 Opublikowano 19 Marca 2014 Opublikowano 19 Marca 2014 Witam.Od początku . Gościu w Holandii urwał miskę olejową wymienili mu tam miskę ale okazało się że zajechał turbinę więc laweta i przyciągnęli je do mnie, Odkręciłem rury od turbiny wirnik urwany i zmasakrowany.Oleju w silniku zero. Turbo do regeneracji. Założyłem turbinkę odpaliłem autko silnik stuka jakby zawór klepie. Pomyślałem popychacz może pusty ale niestety stukanie nie ustało a na domiar tego rzyga olejem przez tłumik w tempie masakrycznym i ubywa szybko z szabelki. Dodam że jak się rozgrzeje potrafi sam zgasnąć na jałowym a przy próbie odpalenia ciężko kręci. Podejrzewam stukanie że to panewka A olej w tłumiku głowica lub pierścienie szlag trafił Co o tym myślicie na chyba że turbina tak zregenerowana ale nie sądzę wirnik brak luzów więc turbo chyba odpada. Pozdro mysle ze po takim zdazeniu to tylko wymiana slupka bo to najtansze rozwiazanie:decayed:
peyo32 Opublikowano 19 Marca 2014 Autor Opublikowano 19 Marca 2014 Sprawa się sama rozwiązała ściągnąłem turbo by sprawdzić na 100% czy ciągnie olej turbo czy silnik niestety okazało się że świeżo po regeneracji turbo pije olej jak smok.Podczas testów silnik zaczął działać na 3 cylindry strzał dziura w misce i bloku silnik pokazał kolano. Temat do zamknięcia
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się