ShatyMK Opublikowano 21 Czerwca 2014 Opublikowano 21 Czerwca 2014 Prawdę mówisz Ale wszystko po kolei ---------- Post dopisany 21-06-2014 at 16:51 ---------- Poprzedni post napisany 20-06-2014 at 22:29 ---------- No dobra, w trasie jednak jest trochę za głośno, w miescie idealnie, ale przydaloby sie cos w stylu silencera na trasę.
ShatyMK Opublikowano 23 Czerwca 2014 Opublikowano 23 Czerwca 2014 Panowie tomekhxc i kamilb W związku z faktem, że mieliście rację oraz, że ciężko będzie zamontować u mnie jakikolwiek silencer zastanawiam się nad innym alternatywnym rozwiązaniem. Opiszę może jak to wygląda u mnie obecnie. Jazda po mieście nie jest uciążliwa, jednak przyspieszanie w zakresie 2400-3200tys obr. z 3,4 i5 biegu to powolne buczenie, które po kilku dniach testowania jednak okazuje się uciążliwe. Nie chciałbym całkowicie rezygnować z efektu, który uzyskałem poprzednimi modyfikacjami bo są przeze mnie "w miarę akceptowalne", najbardziej zależałoby mi żeby w zakresie 2-3tys obr uzyskać rozsądne wyciszenie, a reszta obojętnie Czy jeśli wstawiłbym środkowy przelotowy tłumik w miejsce gdzie biegnie pojedyncza rura za katalizatorem na dole (około 50cm tłumik z jednym przetłoczeniem/zwężeniem) to czy uzyskałbym delikatne wyciszenie tego buczenia? Pozostały pomruk poniżej 2tys jest ok i mógłby pozostać ale chyba zbyt wiele bym chciał Jeśli ktoś próbował wyciszać układ wydechowy środkowym przelotowym tłumikiem i mógłby się podzielić wrażeniami i efektem to byłbym wdzięczny
gelus Opublikowano 24 Czerwca 2014 Opublikowano 24 Czerwca 2014 a mam u siebie wydech, dp + 65mm rura puszczona do przelotowego srodkowego + rozgaleznik rura 65mm do 2 puszek supersprint , na poczatku nie mialem srodkowego tlumika to nie bylo fajnie, po zamontowaniu srodkowego sie wyciszylo, ale musze spasowac wiekszy jeszcze srodkowy by ten poziom halasu jeszcze troszke zbic, takze moge smialo powiedziec ze srodkowy nawet przelotowy daje dosc duzo
ShatyMK Opublikowano 24 Czerwca 2014 Opublikowano 24 Czerwca 2014 Jak dlugi tlumik przelotowy wstawiles? Ja mam mozliwosc wstawienia dzis tlumika srodkowego przelotowego o dlugosci 50cm, czy u Ciebie obnizylo to ogolną glosnosc w calym zakresie obrotow? Czy buczenie od 2-3 zostalo bardziej wyciszone niz pomruk w pozostalym zakresie?
gelus Opublikowano 24 Czerwca 2014 Opublikowano 24 Czerwca 2014 Ciężko mi powiedzieć jakiej długości jest wydech,obniżyło ogólnie hałas a na ile to aż tak skrupulatny nie byłem...
tomekhxc Opublikowano 24 Czerwca 2014 Opublikowano 24 Czerwca 2014 Panowie tomekhxc i kamilb W związku z faktem, że mieliście rację oraz, że ciężko będzie zamontować u mnie jakikolwiek silencer zastanawiam się nad innym alternatywnym rozwiązaniem. Opiszę może jak to wygląda u mnie obecnie. Jazda po mieście nie jest uciążliwa, jednak przyspieszanie w zakresie 2400-3200tys obr. z 3,4 i5 biegu to powolne buczenie, które po kilku dniach testowania jednak okazuje się uciążliwe. Nie chciałbym całkowicie rezygnować z efektu, który uzyskałem poprzednimi modyfikacjami bo są przeze mnie "w miarę akceptowalne", najbardziej zależałoby mi żeby w zakresie 2-3tys obr uzyskać rozsądne wyciszenie, a reszta obojętnie Czy jeśli wstawiłbym środkowy przelotowy tłumik w miejsce gdzie biegnie pojedyncza rura za katalizatorem na dole (około 50cm tłumik z jednym przetłoczeniem/zwężeniem) to czy uzyskałbym delikatne wyciszenie tego buczenia? Pozostały pomruk poniżej 2tys jest ok i mógłby pozostać ale chyba zbyt wiele bym chciał Jeśli ktoś próbował wyciszać układ wydechowy środkowym przelotowym tłumikiem i mógłby się podzielić wrażeniami i efektem to byłbym wdzięczny taki customowy przelotowy nie da ci za wiele , albo wstaw z powrotem ori srodkowy tak jak bylo i moim zdaniem to by bylo najlepsze rozwiazanie , koncowe i ta robia swoje wiec jakbys posluchal starszych to by problemu nie bylo zartuje oczywiscie zeby wytlumic u ciebie musialbys dac takie rozwiazanie , srodkowy przelotowy z wyciszeniem za katem pozniej takie same na rozgalezieniu ---------- Post dopisany at 19:13 ---------- Poprzedni post napisany at 19:11 ---------- chociaz na focie jest pod wersje Q ale mniej wiecej o to chodzi , najprostsze i najtansze rozwiazanie wstawic to co bylo i swieto
ShatyMK Opublikowano 29 Czerwca 2014 Opublikowano 29 Czerwca 2014 To co było nie różniło się zbyt bardzo od serii więc bez sensu byłoby wstawiać z powrotem środek. Równie dobrze mógłbym nic nie zmieniać od samego początku i zostawić ori Mimo wszystko, pojeździłem trochę, dziś wróciłem z wesela (2x 500Km trasy), dało się przejechać, jadąc powyżej 120km/h jest w miarę Postanowiłem, że zostawię wszystko tak jak jest, chyba się przyzwyczaiłem, a nie chcę rezygnować z tego mruczenia więc poczekam jeszcze trochę i zobaczę za miesiąc lub dwa czy nie będzie mi to przeszkadzało w dalszych trasach Oczywiście jeśli ktoś czyta ten wątek i chce mieć ciszę w środku auta to lepiej niech nie wycina środkowego tłumika Chyba, że chce mieć taki efekt jak na ostatnim filmiku, to spoczko
Barto89 Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Jak wygląda dłuższa jazda przy prędkościach 140-180km/h na samych zmienionych końcowych? 8godzin ciągłej jazdy jest do zniesienia? Bardzo daje po uszach? W poprzednim clk200k założyłem końcowy magnaflow. Jazda w mieście fajnie ale na trasie przy większych obrotach fes buczało. Musiałem wygłuszyć bagażnik i to trochę pomogło. Teraz mercem jeżdzą rodzice i zawrotnych prędkości nie rozwijają także im pasuje.
gelus Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Panowie, chcialbym wyciszyc troche swoje auto, mam obecnie zrobiony caly uklad wydechowy od turbo do koncowych puszek 65mm , na koncu dwie puszki oryginal supersprint, chcialbym zalozyc jakis tlumik srodkowy sportowy by nie zaburzyl pracy ukladu wydechowego a jednak pomogl w wyciszeniu auta mozecie cos zasugerowac? http://allegro.pl/tlumik-srodkowy-sportowy-przelotowy-turboworks-2-5-i4511092154.html http://allegro.pl/tlumik-owalny-magnaflow-2-25-46cm-wawa-i4529501983.html http://allegro.pl/tlumik-owalny-magnaflow-2-5-46cm-wawa-i4524137620.html http://allegro.pl/tlumik-srodkowy-glasspack-magnaflow-64-66cm-i4514792013.html http://allegro.pl/tlumik-sportowy-komorowy-magnaflow-2-5-35cm-i4526531707.html
ShatyMK Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Jak wygląda dłuższa jazda przy prędkościach 140-180km/h na samych zmienionych końcowych? 8godzin ciągłej jazdy jest do zniesienia? Bardzo daje po uszach? W poprzednim clk200k założyłem końcowy magnaflow. Jazda w mieście fajnie ale na trasie przy większych obrotach fes buczało. Musiałem wygłuszyć bagażnik i to trochę pomogło. Teraz mercem jeżdzą rodzice i zawrotnych prędkości nie rozwijają także im pasuje. U mnie obecnie sprawa wygląda tak jak na końcowym filmiku, pozostał jedynie katalizator, środkowy został wycięty, a 2 końcowe tłumiki to te spłaszczone WM. W trasie jest głośno i na pewno w momencie przyspieszania, nawet delikatne wciśnięcie gazu powoduje buczenie, zdecydowanie za głośno dla kogoś kto oczekuje komfortowego i cichego przemieszczania się. Jednak przy jeździe w mieście jest bardzo fajnie Mruczy że aż chce się jeździć, niestety trzeba zdecydować, albo fajnie brzmiący wydech albo cisza i komfort w trasie. U mnie w trasie powyżej 140KM/h jest w sam raz, najgorzej jest od 90km - 130km/h ale przyzwyczaiłem się i mi to nie przeszkadza. Jeśli chcesz mieć ciszę w środku i bardzo delikatnie sportowo basowe brzmienie to wymień tylko same końcowe wydechy, u mnie praktycznie chodziło jak seria, w środku praktycznie nic się nie zmieniło, na zewnątrz delikatny pazur, dla mnie była to na tyle nieznaczna zmiana że wyciąłem środek i teraz brzmi lepiej
Barto89 Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Czyli na trasę taki setup się nie nadaje sensowna opcja na kilka godzin ciągłej jazdy to downpipe, ori środkowy i końcowe jak Twoje.
adrian92 Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Panowie, szukajac brzmienia tłumików na youtubie napodkałem się na takie cos: i chyba od tego zacznę, wywalenie tylnich boxów i wspawanie 2.5'' klasówki zamiast tłumików. później chciałbym zmienić resztę na 2.5,mierzyłem standardowa średnice i jest to 1.75'', musze tylko zakupic 1.5 metra róry kwasowej i adaptery z 1.75 do 2.5'' czyli koszty nie duże a wg mnie dźwięk b dobry.
krzysiekvtec Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Trochebez sensu robic wydech tylko dla dzwieku, mi juz się podoba dzwiek po zamontowaniu downpipe fajnie dmucha z wydechu a i przy spokojnej jezdzie jest cicho :-)
adrian92 Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Opublikowano 23 Sierpnia 2014 (edytowane) ja na razie wywalam tylne puchy i zastępuje je 2.5'', w przyszłości będę leciał dalej z 2.5'' do dp ale na razie zakupiłem kwasówke na wywalenie tylnych puszek, w przyszłym tygodniu muszę to powyginać. Edytowane 23 Sierpnia 2014 przez adrian92
Barto89 Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Tlumiki które użułeś do tego projektu obsłużą większe moce rzędu 350km?
hiszpan123 Opublikowano 1 Października 2014 Opublikowano 1 Października 2014 U mnie wyglądało to tak Tylko kata wywaliłem W srodku cicho na zewnacz jak dla mnie całkiem spoko
rav85 Opublikowano 3 Października 2014 Opublikowano 3 Października 2014 ja nie mam tlumika srodkowego i sa do tego wydechy od s4 i glowy nie urywa a fajnie brzmi przy wkręcaniu sie na obroty i jak z nich schodzi
ShatyMK Opublikowano 3 Listopada 2014 Opublikowano 3 Listopada 2014 Czy ktoś z forumowiczów z Trójmiasta lub okolic ma aktualnie zrobiony pełny przelot i miałby chwilę żeby podjechać gdzieś na spocik?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się