Mateos Opublikowano 19 Marca 2014 Opublikowano 19 Marca 2014 Witam Zbiornik żółty płyn żółty i tak naprawdę gó.. widać między min a max Czy sitko powinno być zanużone w płynie i wtedy jest pomiędzy min a max? ten mały koreczek z lewej strony na śrubokręt to jest rewizja? na tych nabach co wystają ma byc płyn pośrodku? i wtedy jest między min a max?
karolas123321 Opublikowano 19 Marca 2014 Opublikowano 19 Marca 2014 devastation, bzdura. Zalewanie pod korek spowoduje rozszczelnienie zbiornika, albo pekniecie weża wodnego. W samochodzie jest układ cisnieniowy to nie c330. Płyn chłodniczy ma sporą rozszerzalność powyżej temperatury 90 stopni w zbiorniku jest juz nasycona para pod dużym cisnieniem. Ma być nalane do szwu na zbiorniku. Jesli o płyn hamulcowy chodzi to tez jak bedzie za duzo , to bedzie leciał z pod korka
karolas123321 Opublikowano 19 Marca 2014 Opublikowano 19 Marca 2014 Jeśteś ignorantem jeśli lejesz płyn hamulcowy pod korek
Dev Opublikowano 19 Marca 2014 Opublikowano 19 Marca 2014 Masz racje, zielony jak trawa jestem w tym temacie...
karolas123321 Opublikowano 19 Marca 2014 Opublikowano 19 Marca 2014 Proponuje zajrzeć pod serwo, tam juz płyn hamulcowy zrobił swoje
Dev Opublikowano 19 Marca 2014 Opublikowano 19 Marca 2014 Na pewno zrobił ale nie od nadmiaru plynu w zbiorniczku.
Mateos Opublikowano 19 Marca 2014 Autor Opublikowano 19 Marca 2014 Ok, a do czego służy ten mały koreczek z lewej strony? Otwór rewizyjny?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się