Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jaki napinacz łańcucha polecacie i jaki łańcuch oraz rozrzad


dracus6662

Rekomendowane odpowiedzi

jak w temacie jaki napinacz , łańcuch, jaki rozrzad pompa oraz o czym nalezy pamietac przy robocie komletnego rozrzadu czy uszczelniacze wałków równierz, dodatkowo pompa oleju równierz zmieniać .... czy jakis napinacz paska alternatora czy jakos tak ?

czy lepiej wszystko w aso czy skompletowac i do aso z czesciami???

silnik 1.8 t avj , 2001r sedan:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ASO możesz cały portfel zostawić :grin:

Raczej zaleca się kupno ori części poza ASO i do dobrego magika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmm tutaj magicy wołają mi za robote 300e czyli 40 -45 e za godzine... w aso w pl za robote wolali 1200 pln ale mam pewniej bo boje się oddać autko jakiemus panu edziowi którego bliżej można nazwac wymieniaczem :wink:

a jakiej firmy kompletowac rozrzad oraz napinacz i łańcuch? co jeszcze powinienem wymienić :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

objawy są takie rano po zapaleniu wyrczenie 2-3 sekundy pozniej cisza nie wiem czy jak sie rozgrzeje to czy wyrczy raczej nie , tylko ze rok czasu jeżdzenia nie bylo tego halasu przy starcie a były właściciel nie wspominał nic o jego wymianie ,,, a skoro rozrzad będę robił to i tak mógłbym przy okazji zrobic ,nie chce by mi tam wyrczało, jakies inne propozycje :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie na nowym też to słychać po 24h postoju przy odpalaniu. Jak olej spłynie to ma prawo hałasować

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czy nie powinno byc tam gdzies w glowicy zaworu zwrotnego zatrzymujacego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak nie warczy na cieplym to zostaw! kase w bloto wyrzucisz... ja zmienialem i tez przez 2 s rano warczalo... poki na cieplym jest cisza zostaw!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy a pytanko, bo u mnie ten łańcuszek słychać jak gwałtownie chce przyśpieszyć, jak spokojnie się rozpędzam to nie, ale po redukcji i daniu w palnik słychać niestety przy pewnym zakresie obrotów mały rechot. czy to już jego czas się zbliża :facepalm: ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

objawy są takie rano po zapaleniu wyrczenie 2-3 sekundy pozniej cisza nie wiem czy jak sie rozgrzeje to czy wyrczy raczej nie

Jaki masz olej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy a pytanko, bo u mnie ten łańcuszek słychać jak gwałtownie chce przyśpieszyć, jak spokojnie się rozpędzam to nie, ale po redukcji i daniu w palnik słychać niestety przy pewnym zakresie obrotów mały rechot. czy to już jego czas się zbliża :facepalm: ?

ja bym najpierw sprawdzil czy katalizator nie grzechocze...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

objawy są takie rano po zapaleniu wyrczenie 2-3 sekundy pozniej cisza nie wiem czy jak sie rozgrzeje to czy wyrczy raczej nie

Jaki masz olej?

olej 5w40 niezmiennie i nie bierze oleju:wink:

---------- Post dopisany at 18:46 ---------- Poprzedni post napisany at 18:45 ----------

jak nie warczy na cieplym to zostaw! kase w bloto wyrzucisz... ja zmienialem i tez przez 2 s rano warczalo... poki na cieplym jest cisza zostaw!

kurcze tylko że cały rok było cicho tylko teraz cos tak zaczęlo gadać :kwasny:

rozrzad za niedługo idzie do roboty więc zastanawiam sie nad napinaczem i jezeli bym się zdecydował to brać razem z czujnikiem czy bez:kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak mówisz? a jak to sprwdzic? potłuc w niego ? bo ten dźwiek się pojawia jak jest zapotrzebowanie ma duzo mocy, i ktoś mi podpowiedział ze to ten napinacz z łańcuszkiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak potłuczesz w kata to raczej mu nie pomożesz tylko popsujesz:wink: jak kat się sypie to wywala błąd kata oraz najlepiej słychać jak gasisz silnik to takie stuki jak by panewka w silniku ja tak miałem i ku..... myslalem ze to panewka:facepalm: a to kat:banan:

ja tak miałem raz na zimnym dla próby po odpaleniu jak ucichł po chwili kawałek depłem i dzwięk był jak w maluchu zagrzanym na trasie(chyba kazdy wie jaki to dzwięk chrobotania ghhryytryygry) ale po 200m się uciszyło :kox: na cieplym chyba nic nie słychac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jutro sprawdze kompa, bo mi check ciągle świeci to nie wiem czy coś nowego się pokazuje :D

ale nie wiem czy to to bo na postoju u mnie cisza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

olej 5w40 niezmiennie i nie bierze oleju

Tez mialem 5w40 i trykanie przy porannym starcie, po zmianie na 0w30 problem znikl, 8tys na 0w30 i lyknal max 3,5 setki, auto lekko nie ma

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

0w30??:whistling::whistling: nie wiem czy z 5w40 dobrym pomyslem jest zejsc na 0w30 :slina:

cały roczek było dobrze teraz tak to sie jakos nasililo:kwasny: moze spróbowac 5w30 ale czy bedzie rzadszy od 5w40:naughty:

Czy napinacz i łańcuch swag to dobry zestaw:naughty::naughty::naughty::naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeszlem i moge powiedziec ze to byl dobry ruch

Gdzies tu na forum wyczytalem ze Swag = Febi wiec to dobry zestaw

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zmienilem na Swaga juz jezdze prawie rok i jestem zadowolony

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli zestaw Swag oraz Febi są dobre:naughty: tylko że one nie maja czujnika w komplecie :kwasny:czy mozna założyć swój? ze starego napinacza?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...