LoboV Opublikowano 22 Czerwca 2017 Opublikowano 22 Czerwca 2017 (edytowane) Jakby kogoś interesowały masy tarcz i zacisków: Przód: stare 320mm - zacisk+klocki 7,45kg tarcza 9,15 kg = 16,60 kg nowe 345mm - zacisk+klocki 3,60kg tarcza 10,90kg = 14,50 kg (-2,1kg) (zacisk Brembo czterotłoczkowy) Tył: stare 300mm niewentylowane - całość 8,30kg nowe 330mm wentylowane - całość 12,90kg (+4,6kg) Różnica w hamowaniu... kolosalna Edytowane 22 Czerwca 2017 przez LoboV poprawiona średnica tarczy
sajmon136 Opublikowano 22 Czerwca 2017 Opublikowano 22 Czerwca 2017 13 minut temu, LoboV napisał: Jakby kogoś interesowały masy tarcz i zacisków: Przód: stare 320mm - zacisk+klocki 7,45kg tarcza 9,15 kg = 16,60 kg nowe 345mm - zacisk+klocki 3,60kg tarcza 10,90kg = 14,50 kg (-2,1kg) (zacisk Brembo czterotłoczkowy) Tył: stare 300mm niewentylowane - całość 8,30kg nowe 320mm wentylowane - całość 12,90kg (+4,6kg) Różnica w hamowaniu... kolosalna Tył to raczej 330mm a nie 320mm
Gibons Opublikowano 22 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 22 Czerwca 2017 5 godzin temu, LoboV napisał: Jakby kogoś interesowały masy tarcz i zacisków: Przód: stare 320mm - zacisk+klocki 7,45kg tarcza 9,15 kg = 16,60 kg nowe 345mm - zacisk+klocki 3,60kg tarcza 10,90kg = 14,50 kg (-2,1kg) (zacisk Brembo czterotłoczkowy) Tył: stare 300mm niewentylowane - całość 8,30kg nowe 330mm wentylowane - całość 12,90kg (+4,6kg) Różnica w hamowaniu... kolosalna Widzę że już założyłeś Zacisk S4 345mm też jest dużo cięższy od brembo 4tłok. Ogólnie brembo fajnie wygląda wizualnie w kole
LoboV Opublikowano 22 Czerwca 2017 Opublikowano 22 Czerwca 2017 tak, już wiszą na aucie Dzięki Gibons Lakierowałem jeszcze przód, jak dotrą jeszcze naklejki to wrzucę foty Wysłane z Samsung Galaxy cośtam ileśtam
Dev Opublikowano 22 Czerwca 2017 Opublikowano 22 Czerwca 2017 4 minuty temu, Gibons napisał: Zacisk S4 345mm też jest dużo cięższy od brembo 4tłok. Ogólnie brembo fajnie wygląda wizualnie w kole i nic poza tym brembo jest do d... bo trzeba do niego koło z odpowiednim wypełnieniem i ET A eSkowy zacisk wrzucisz pod każde koło nawet pod stal
Gibons Opublikowano 22 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 22 Czerwca 2017 pod warunkiem że jest to minimum 17cali
komoornik Opublikowano 22 Czerwca 2017 Opublikowano 22 Czerwca 2017 Różnica w hamowaniu kolosalna? Przy przejściu z 320?
Gibons Opublikowano 23 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 23 Czerwca 2017 10 godzin temu, komoornik napisał: Różnica w hamowaniu kolosalna? Przy przejściu z 320? Jak zmieniasz komplet przod i tyl to roznica jest bardziej odczuwalna niz tylko przod
komoornik Opublikowano 23 Czerwca 2017 Opublikowano 23 Czerwca 2017 Wrzucałem komplet od S5, więc co prawda nie Brembo - ale w samym hamowaniu specjalnej różnicy nie ma. W wytrzymałości termicznej już na pewno tak.
Gibons Opublikowano 23 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 23 Czerwca 2017 Bo jak gonisz głównie po mieście jak sam pisałeś tej różnicy za bardzo nie odczówasz. Skoro nie ma różnicy to po co wrzucałeś?
LoboV Opublikowano 23 Czerwca 2017 Opublikowano 23 Czerwca 2017 Pierwsze awaryjne hamowanie dziś za mną - autostrada ~160->80 Zero "puchnięcia". To było to czego brakowało mi po przesiadce z Alfy 159 gdzie miałem 4tłok 330mm
komoornik Opublikowano 23 Czerwca 2017 Opublikowano 23 Czerwca 2017 5 godzin temu, Gibons napisał: Bo jak gonisz głównie po mieście jak sam pisałeś tej różnicy za bardzo nie odczówasz. Skoro nie ma różnicy to po co wrzucałeś? Bo na pewno mają większą wytrzymałość na przegrzanie. Jak ma to zauważalnie lepiej hamować (czyt. skrócić drogę hamowania), jak z przodu w S4/S5 jest ten sam zacisk a tył ma marginalne znaczenie?
l.e.s.t.e.r Opublikowano 23 Czerwca 2017 Opublikowano 23 Czerwca 2017 (edytowane) 5 godzin temu, komoornik napisał: Bo na pewno mają większą wytrzymałość na przegrzanie. Jak ma to zauważalnie lepiej hamować (czyt. skrócić drogę hamowania), jak z przodu w S4/S5 jest ten sam zacisk a tył ma marginalne znaczenie? Ja przeszedłem drogę od 316 przez 320 do 345 i stwierdzam że jest znacząca różnica w hamowaniu pomiędzy 320 a 345 - nie ma co porównywać. Może być ta różnica przez to że, jak wrzuciłem 345 ma przód to wpadło na tył 330 i sumarycznie zrobiło się dużo lepiej. Edytowane 23 Czerwca 2017 przez l.e.s.t.e.r
Gibons Opublikowano 24 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 24 Czerwca 2017 To tak jak mówię wymieniasz sam przód jest różnica ale jak wymienisz tyl plus przod to jest automatycznie bardziej odczuwalne. Według mnie 320 a 345 to niebo a ziemia, ale ja latam glownie autostradą wiec czesto 160-180 i hamowanie ja sobie chwale i nie tylko ja
sajmon136 Opublikowano 24 Czerwca 2017 Opublikowano 24 Czerwca 2017 No ja mam na przodzie 356mm i różnica jest kolosalna do 320mm + do tego przewody w stalowym oplocie. To co to będzie jak wpadnie 330mm na tył.
Dev Opublikowano 24 Czerwca 2017 Opublikowano 24 Czerwca 2017 3 godziny temu, sajmon136 napisał: No ja mam na przodzie 356mm i różnica jest kolosalna do 320mm + do tego przewody w stalowym oplocie. To co to będzie jak wpadnie 330mm na tył. a 380 na przód
sajmon136 Opublikowano 24 Czerwca 2017 Opublikowano 24 Czerwca 2017 3 godziny temu, Dev napisał: a 380 na przód to już chyba jak masz 300bhp
Dev Opublikowano 24 Czerwca 2017 Opublikowano 24 Czerwca 2017 11 minut temu, sajmon136 napisał: to już chyba jak masz 300bhp Nie musisz miec
sajmon136 Opublikowano 24 Czerwca 2017 Opublikowano 24 Czerwca 2017 16 minut temu, Dev napisał: Nie musisz miec Nie dla mnie jest ok jeszcze dojdzie tył i będzie gitara.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się