Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z zamkiem drzwi blad 02115 Niezrozumiały sygnał


sowiq

Rekomendowane odpowiedzi

Miałem podobny problem, tylko z tylnym zamkiem. Czasem się otwierał, a czasem nie - tzn. od środka zawsze można było go otworzyć, a od zewnątrz losowo. U mnie smarowanie wszystkich ruchomych czesci nie pomoglo - skończylo sie na wymianie na uzywke. Nowy z tego co pamietam ok 700 pln w ASO

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawe drzwi od pasażera ma podobny proble czasami nie otwiera w aso 490 zł zamek.

Tak jak pisza inni brak mozliwosci zakupu samego siłownika w sobote rozbiorę i zobaczymy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja się przymierzam do wymiany zamka. Koszt na Allegro nie jest duży, a spróbować warto. Tylko z czasem kiepsko, więc dam znać czy pomogło dopiero za jakiś czas...

---------------------

Zamek wymieniony, problem zniknął.

Tylko teraz podobne objawy w prawych drzwiach :facepalm:

---------------------


Koledzy, jeśli ktoś planował naprawiać niesprawny zamek (chodzi o elektronikę), to mam złą wiadomość. Naprawić można co najwyżej mechanikę, bo cała elektronika jest zalana jakąś gumą. Na wszystko składają się dwa silniczki elektryczne, 3 mikrostyki i nieokreślona zawartość zatopiona pod gumowa powłoką. Wszystkie ścieżki są umieszczone w środku plastikowej obudowy.

HfLX89i.jpg

C4NGYUO.jpg

t3DtxLl.jpg

Więc jeśli ktoś ma błąd jak w temacie, to ratunkiem jest tylko wymiana zamka na nowy.

Edytowane przez sowiq
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie.

Właśnie jestem świeżo po rozwiązaniu tego problemu. U mnie w okresie wiosennym, letnim i wczesnojesiennym zamek działał bez problemu, jednak jak zrobi się zimno problem od razu występuje.

Najpierw trzeba ze 2 razy próbować zamykać i otwierać - to pomaga tylko na jakiś czas. Potem już zamek przestaje w ogóle otwierać się po użyciu pilota.

Postanowiłem rozebrać drzwi i wyjąć zamek i spróbowac go zreanimować. Uwaga rozebranie tapicerki drzwi trzeba zrobić umiejętnie bo pourywa się kołki mocujące - jest potzrebne specjalne narzędzie - filmiki na YouTube pokazujące jak to zrobić zwykłym śróbokrętem to jakaś ściema - jest to metoda beznadziejna.

Po wyjęciu zamka i rozebraniu go na części pierwsze okazało się, że wszystkie mikrostyczniki oraz mechanizmy działają ok. Problem to jeden z silniczków napędowych zamka - spalił się.

Nie potrafiłem odnaleźć takiego silniczka więc kupiłem używany zamek i teraz jest ok.

Nalezy pamiętać, że założenie zamka wymaga wyjęcia dodatkowo wkładki obok klamki.

Zajęło mi to ponad 2 godziny, ale robiłem to pierwszy raz i nie jestem mechanikiem.

Najlepszy post w tej dyskusji.

Panowie problem zamka w A4 B8 jak się okazuje jest tak popularny jak problem siłownika klapki paliwa czy zatkania DPF - NORMA.

Rok temu miałem ten sam problem. Otwieram z kluczyka i z zewnątrz za pomocą klamki nie mogę dostać się do środka. Problem występuje w niższych temperaturach ( u mnie poniożej 10 stopni zacinał się, a jak było poniżej zera to już kaplica).

Pomaga tylko wymiana zamka aby wyeliminować całkowicie problem. Bez sensu rozbierać tapicerkę, wyciągać zamek i go czymś smarować jak za jakiś czas problem wróci. Na allegro jest od groma używanych zamków. Obecnie mam problem z lewym i prawym przodem (czyli już 3 zamek!) i udało mi się kupić dwa zameczki na przód za 150zł (całośc z przesyłką)....

Podobno od połowy 2009 zaczęli motnowac inne zamki (nowsze mają końcówkę w numerach C, a stare wersje czyli 2008 A).

Niegdyś widziałem poradnik ze zdjęciami jak zdemontować tapicerkę przód w B8 ale coś nie mogę znaleźć. Byłbym wdzięcnzy za podesłanie pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie.

Właśnie jestem świeżo po rozwiązaniu tego problemu. U mnie w okresie wiosennym, letnim i wczesnojesiennym zamek działał bez problemu, jednak jak zrobi się zimno problem od razu występuje.

Najpierw trzeba ze 2 razy próbować zamykać i otwierać - to pomaga tylko na jakiś czas. Potem już zamek przestaje w ogóle otwierać się po użyciu pilota.

Postanowiłem rozebrać drzwi i wyjąć zamek i spróbowac go zreanimować. Uwaga rozebranie tapicerki drzwi trzeba zrobić umiejętnie bo pourywa się kołki mocujące - jest potzrebne specjalne narzędzie - filmiki na YouTube pokazujące jak to zrobić zwykłym śróbokrętem to jakaś ściema - jest to metoda beznadziejna.

Po wyjęciu zamka i rozebraniu go na części pierwsze okazało się, że wszystkie mikrostyczniki oraz mechanizmy działają ok. Problem to jeden z silniczków napędowych zamka - spalił się.

Nie potrafiłem odnaleźć takiego silniczka więc kupiłem używany zamek i teraz jest ok.

Nalezy pamiętać, że założenie zamka wymaga wyjęcia dodatkowo wkładki obok klamki.

Zajęło mi to ponad 2 godziny, ale robiłem to pierwszy raz i nie jestem mechanikiem.

Najlepszy post w tej dyskusji.

Panowie problem zamka w A4 B8 jak się okazuje jest tak popularny jak problem siłownika klapki paliwa czy zatkania DPF - NORMA.

Rok temu miałem ten sam problem. Otwieram z kluczyka i z zewnątrz za pomocą klamki nie mogę dostać się do środka. Problem występuje w niższych temperaturach ( u mnie poniożej 10 stopni zacinał się, a jak było poniżej zera to już kaplica).

Pomaga tylko wymiana zamka aby wyeliminować całkowicie problem. Bez sensu rozbierać tapicerkę, wyciągać zamek i go czymś smarować jak za jakiś czas problem wróci. Na allegro jest od groma używanych zamków. Obecnie mam problem z lewym i prawym przodem (czyli już 3 zamek!) i udało mi się kupić dwa zameczki na przód za 150zł (całośc z przesyłką)....

Podobno od połowy 2009 zaczęli motnowac inne zamki (nowsze mają końcówkę w numerach C, a stare wersje czyli 2008 A).

Niegdyś widziałem poradnik ze zdjęciami jak zdemontować tapicerkę przód w B8 ale coś nie mogę znaleźć. Byłbym wdzięcnzy za podesłanie pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Mój problem polega na tym, że nie za każdym razem centralny zamek otwiera drzwi tylnie od strony kierowcy, a czasami też nie otwiera drzwi tynich od strony pasażera, natomiast zamyka za każdym razem. W obu serownikach drzwi pokazuje się błąd 02115, Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem lub wie co to może być ?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według mnie zamki sa do wymiany. To czesta przypadlosc. W zamku sa 2 silniczki jeden do otwierania a drugi do zamykania i ten po woli pada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Własnie ja mam podobny problem z prawymi tylnymi drzwiami,centralny zamek ich nie otwiera ,natomiast od wewnatrz nie ma problemu . Jak sprawdzic ten silnik ,u nie nie ma błędów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podpinam sie do tematu. Mam tez taki blad i jak spisuje nr z vcds to po tym nr pokazuje mi modul zamka, czy moze byc opcja ze modul padniety czy raczej zamek? Chce to naprawic ale nie wiem co mam kupic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam tak w a6 c6. Podobno padają zamki i zostaje tylko wymiana

Aktualnie możesz podpiąć vcds co Ci pokaze? Mi pokazuje nr po którym widnieje moduł. Ja też mam c6 i dwa zamki nie otwieraja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, temat był wałkowany wielokrotnie. Tutaj jest chyba wszystko zebrane do kupy: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/269382-problem-z-zamkiem-tylnych-drzwi-008-niezrozumialy-sygnal/

Podpowiem, że ja już wymieniałem oba zamki w tylnych drzwiach. Każdy po dwa razy. A teraz mam podobny problem z drzwiami pasażera. Straszna lipa te zamki :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam tak w a6 c6. Podobno padają zamki i zostaje tylko wymiana

Aktualnie możesz podpiąć vcds co Ci pokaze? Mi pokazuje nr po którym widnieje moduł. Ja też mam c6 i dwa zamki nie otwieraja

02115 locking unit for central locking na obu zamkach to samo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To tak jak ja. Dziś rozebralem przednie drzwi żeby się dobrać do zamka, masakra ile roboty

Teraz czekam na używke z allegro bo nowy 904zl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam tez taki blad i jak spisuje nr z vcds to po tym nr pokazuje mi modul zamka, czy moze byc opcja ze modul padniety czy raczej zamek?

Raczej zamek. Pokazuje Ci moduł drzwi, bo w nim zapisuje się błąd. Przecież w zamku się nie zapisze ;) Zobacz mój pierwszy post w tym temacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam tez taki blad i jak spisuje nr z vcds to po tym nr pokazuje mi modul zamka, czy moze byc opcja ze modul padniety czy raczej zamek?

Raczej zamek. Pokazuje Ci moduł drzwi, bo w nim zapisuje się błąd. Przecież w zamku się nie zapisze ;) Zobacz mój pierwszy post w tym temacie.

Już mam ogarnięte, zamek zmieniony i po problemie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie blokują się mi tylne drzwi lewe i prawe jest to mozliwe ze jednoczesnie nawalilo cos po 2 stronach? Czasem sie odblokuje jedna np strona a czasem dzialaja normalnie.


Pytanie blokują się mi tylne drzwi lewe i prawe jest to mozliwe ze jednoczesnie nawalilo cos po 2 stronach? Czasem sie odblokuje jedna np strona a czasem dzialaja normalnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...