Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] A4 TDI 90 KM olej w rórze ciśnieniowej dolotu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam pytanie zauważyłem że w rórze ciśnieniowej dolotu z intercolera do kolektora ssącego są delikatne ilości oleju i z tyłu silnika jak idzie rura dolotowa do kolektora ssącego od intercolera jest od dołu jeden czujnik a zboku elektrozawór idą od niego wężyki (ten drugi podobny jest do N75 tylko okrągły)i na łączeniach wężyków z tym elektrozaworem też się delikatnie pokazał olej jeżdze już tak od 2 lat silnik nie kopci na niebiesko po odpaleniu w silniku na 10.000 kilometrów dolewam około 0,5 l oleju co to może byćczy jest to normalne w tdi :wallbash:

Opublikowano

wnioskuje że twój silnik ma już przejechane dobre 200kkm jak nie 300kkm więc przy takim przebiegu jest normalne że trochę oleju będzie w tym przewodzie jeśli pojawi się większa ilość oleju to wymagana będzie niezwłoczna naprawa należy kontrolować jedynie stan oleju :cool1:

Opublikowano

A czy to nie bedzie wina smigielka :mysli:

Bo przeciez powietrze przechodzi przez smigielko ktore juz ledwo dyszy (jak i u mnie tak sadze) i olej przedostaje sie nieszczelnosciami do rury. Ale ja nie mechanik to tylko moje sugestie.

Opublikowano

rurze :gwizdanie:

olej w rurze, normalna rzecz, 0,5 litra na 10.000 km juz nie, ale do przyjecia, pewnie uszczelniacze puszczają, miska olejowa mokra ?

Opublikowano

dla swietego spokoju przeczysc caly dolot ...

Opublikowano

Auto ma już przejechane 250 tyś km misa się nic niepoci uszczelniacze zaworów są wymienione ścisnąłem węża co idzie z intercolera i kolega przegazował mi auto do 4 tyś obrotów i wąż jak zacisnąlem go to czułem pod ręką ze małe idzie ciśnienie z turbinki bo troszke tylko wąż sie zrobił twardy sprawdzaliśmy u kolegi w takim samym audi tylko silnik jest AHU 90 km ja zacisnąlem węża a kolega przygazował to uniego to chciało rozerwać węża niemogłem uczymać ręką zlokalizowałem też że EGR niezawsze się otwiera po odpaleniu silnika jak ma pracować EGR :mysli:[br]Dopisany: 26 Sierpień 2008, 09:07 _________________________________________________Jak ma pracować EGR kiedy się ma otwierać i przy jakich obrotach i jakiej temp silnika

Opublikowano

w TDI które maja nawet 10 tys. km przebiegu jest olej w dolocie, także nie bój żaby:)

mój ma 218 tys. km, olej tez jest, a śmiga jak głupia, biorę każde 2.5 TDI

gaz do dechy i nie dymi

pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...