maniekkg Opublikowano 22 Marca 2017 Opublikowano 22 Marca 2017 Dnia 8.03.2017 o 12:43, lukejag napisał: Witajcie, zakupiłem swoje B8 na początku roku. Auto żłopało 1,5 do 2 L oleju silnikowego (5W30 Motul) na 1000 km. Miałem spory dyskomfort związany ze świadomością jak gromadzący się nagar w perspektywie czasu może zaszkodzić odmie, turbinie, katalizatorowi etc. itd. Skuszony opiniami na forum o koledze Kixi4 zwróciłem się do niego z zapytaniem o cenę remontu pod tym kątem. Wyjaśnił krok po kroku co i jak. Zdecydowałem się. Przejechałem 300 km w jedną stronę.Całość prac została przeprowadzona w 4 dni! Dostałem listę przeprowadzonych prac oraz części wymienionych przez Michała z jego podpisem oraz pieczątką firmy. Dotychczas przejechałem nieco ponad 700 km i oleju nie ubywa w ogóle. Jestem bardzo zadowolony z pracy Michała oraz jego podejścia do mnie jako klienta. Gorąco polecam! Nie zarzynam auta ale też nie oszczędzam. Naturalnie jak tylko przejadę kilka kolejnych tysięcy km zdam Wam relację. W międzyczasie planuję chip'a więc przy okazji sprawdzę jak to się będzie sprawować jako całość. Mówiłem kolego, że będziesz zadowolony. Dokładnie tak jest, jak kolega lukejag pisze, Michał ( Kixi4 ) to konkretny gościu zna się na tym, co robi i robi to bdb.
simplus Opublikowano 23 Marca 2017 Opublikowano 23 Marca 2017 To ja też poproszę o PW z informacją o kosztach
lukejag Opublikowano 23 Marca 2017 Opublikowano 23 Marca 2017 (edytowane) Jak ktoś chce info o kosztach niech pisze PW do mnie. Nie ma sensu podbijać ilości postów w temacie 7 godzin temu, maniekkg napisał: Mówiłem kolego, że będziesz zadowolony. Tak też zakładałem. Tak Ty jak i co najmniej kilku innych forumowiczów polecało Michała (kixi4). Możecie także pisać bezpośrednio do Michała. Po informacji o sytuacji, roku produkcji, silniku/przelot jest w stanie podać przybliżony koszt Edytowane 23 Marca 2017 przez lukejag
chrisx Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Dnia 12.03.2017 o 20:00, lukejag napisał: Masz na prv Możesz jeszcze raz bo nie dotarło...
lukejag Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Opublikowano 25 Kwietnia 2017 w moim przypadku było to 5500 pln. Jeżeli jesteś ciekaw ile w Twoim wypadku by to wyniosło możesz śmiało pisać do kixi4.
chrisx Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Możesz napisać mi na pw co było w zakresie tej kwoty robione?
lukejag Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Opublikowano 25 Kwietnia 2017 już masz na PW - tym razem na pewno
mattik20 Opublikowano 4 Maja 2017 Opublikowano 4 Maja 2017 (edytowane) A4 1.8 tfsi 2009 mi brało 1litr na tysiąc km ostatnio zrobiłem tylko 300 od niedawna przy mocniejszym ruszaniu oczywiście na ciepłym silniku z tyłu pozostaje chmura dymu sporo jeżdżę dolewKa już nie wchodzi w grę proszę o info co mam wymienić i koszt w przybliżeniu Edytowane 4 Maja 2017 przez mattik20 Dodatek 1
mattik20 Opublikowano 4 Maja 2017 Opublikowano 4 Maja 2017 Dodam tylko że przebieg to 120 tyś kupiłem pół roku temu gdy miało 102 tyś i więc te silniki to naprawdę jakas katastrofa zastanawiam się ile km zrobię po tym remoncie :/
chrisx Opublikowano 20 Maja 2017 Opublikowano 20 Maja 2017 Nie wie ktoś czy w okolicy Katowic, jest w stanie zrobić przeróbkę tłoków?
leonis Opublikowano 5 Czerwca 2017 Opublikowano 5 Czerwca 2017 Witam , ja również jestem świeżo po naprawie 1.8 TFSI u kolegi kixi4 i jak na ten moment nie bieże oleju - polecam
Cys28 Opublikowano 15 Lipca 2017 Opublikowano 15 Lipca 2017 (edytowane) Witam ja mam dosc wiekszy problem a4 b8 1.8t zauwazylem ze moja bierze okolo litra na 500km dymi tylko czasami i tylko przy ruszaniu z jedynki Jezdzi itd wszystko oki Olej 5w30 motul 8100 xclen ll przy przycisnieciu gwaltownym czy na luzie nic nie dymi Plyn czysty i nie ubywa Pierscienie?uszczelniscze zaworow? Uszczelka pod glowica? Jakie koszta jakbym chciał to zrobic mysle ze na raz bo przy jednej robocie . Dzieki i pozdrawiam Edytowane 15 Lipca 2017 przez Cys28
puchacz160 Opublikowano 8 Sierpnia 2017 Opublikowano 8 Sierpnia 2017 Dnia 5.06.2017 o 11:20, leonis napisał: Witam , ja również jestem świeżo po naprawie 1.8 TFSI u kolegi kixi4 i jak na ten moment nie bieże oleju - polecam Kolego proszę o adres lub telefon do Kixi4 bo z moim audi to tragedia. Bierze olej jak benzynę ! Będę bardzo wdzięczny za pomoc.
lukejag Opublikowano 8 Sierpnia 2017 Opublikowano 8 Sierpnia 2017 6 minut temu, puchacz160 napisał: Kolego proszę o adres lub telefon do Kixi4 bo z moim audi to tragedia. Bierze olej jak benzynę ! Będę bardzo wdzięczny za pomoc. Tutaj masz profil kixi4 - napisz do niego. Ja nie czuję się upoważniony, ani też nie chcę dysponować jego numerem telefonu. https://a4-klub.pl/profile/1349054-kixi4/
krzychu1406 Opublikowano 6 Listopada 2017 Opublikowano 6 Listopada 2017 witam koledzy .. ja mam ten sam problem w mojej audi , bierze 2 litry oleju na 1000 km. mam pytanie czy ktoś zna może kogoś z podkarpacia kto by umiał dokonać takiej naprawy ??? a może ktoś orientuje się jakie pierścienie olejowe kupić ?jakiej grubości i jakiej firmy? bo rozmawiałem z firmą która przetacza tłoki i elementy silnika i powiedzieli mi że jakie pierścienie im dam to do takich mi do toczą i że ja muszę sam sobie kupić.
Zyklone Opublikowano 23 Listopada 2017 Opublikowano 23 Listopada 2017 Witam, podepnę się pod temat, żeby nie śmiecić formu kolejnymi duplikatami tematów. A więc tak kilka miesięcy temu kupiłem B8 z silnikiem 1.8tfsi CDHB 160KM, przebieg pewny 101tyś km serwisowany regularnie w ASO i bardzo zadbany egzemplarz. Wiem, że silnik ten ma w zwyczaju spalać olej w ilościach mniejszych lub większych. Po zakupie olej był wymieniony, od tamtej pory zrobiłem ze 3 tyś km(bardzo mało nim jeżdżę - drugi samochód na weekendowe wypady), a wskaźnik oleju dalej pokazuje max. Podejrzewam, że poprzedni właściciel zrobił remont silnika(w historii ASO brak informacji na ten temat) albo silnik bierze małe ilości oleju i wskaźnik nie zarejestrował jeszcze ubytku. Jest jakiś sposób, żeby sprawdzić, czy silnik był robiony? Czy jedynie domysły i klasyczny pomiar oleju dokupionym bagnetem?
kanu Opublikowano 12 Grudnia 2017 Opublikowano 12 Grudnia 2017 Moje 1.8 cjeb z 2012 ( miesiąc 10) wyswietlilo ostatnio komunikat o minimalnej ilosci oleju. Generalnie od wymiany oleju jest już ponad 10000km więc dolałem litr i praktycznie jest maxymalna kreseczka. Czyli coś tam tego oleju żre, ale przy turbobenzynie to chyba w miare normalne... Póki się nie zwiększy zapotrzebowanie na smarowidło to nie będę marudził.
nimok Opublikowano 27 Stycznia 2018 Opublikowano 27 Stycznia 2018 Witam, Mam podobny problem, moje audi bierze jakiś litr oleju na 400/500 km. Przy przyspieszaniu jest siwy dym, poza tym wszystko w normie. Dodam jeszcze że jest zrobiony program na 220km. Czy jest możliwe że to turbuna tak bierze olej, czy to remont silnika mnie czeka? Zdania mechaników są podzielone, dlatego pytam was? Kompresja sprawdzona, mniej więcej po 12,0 - 12,5 na cylindrze. Próba olejowa nie była konieczna. Czy ktoś może coś powiedzieć, doradzić? Pozdro
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się