Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Walka z ustawieniem rozrządu


kilwap

Rekomendowane odpowiedzi

Jak zwykle zla procedura zmiany rozrzadu. Zapytaj sie czy posiada klucz do napinania kol hydraulicznych walkow. To nie jest tak prosty rozrzad jak w kazdym silniku. Nalezy zaczynac od lewej strony napinac kola po kolei dokrecac, napiac odpowiednia sila napinacz zwykly i na koncu zwolnic tlumik drgan.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To juz chyba tylko mi zostaje ASO zeby mi to ustawili trzeba sie bedzie szarpnac ... chyba ze oni tez nie ogarniaja tematu mial ktos z nimi do czynienia ? Bo az sie wierzyc nie chce zeby nie mozna bylo znalezc kogos kto to ustawi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A orientujesz się ile taka impreza może wynieść. Tak chodzi o samo ustawienie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sulpol sulejówek k.Warszawy, pojechałem tam ze śląska i warto było, zrobili tak jak trzeba, polecam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bylem sie orientowac u idczaka w zgierzu to 540 zl taka impreza a to juz nie jest ASO wiec u krotowskiego lub bednarka pewnie bedzie drozej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sulpol sulejówek k.Warszawy, pojechałem tam ze śląska i warto było, zrobili tak jak trzeba, polecam

Ile Cię kosztowało w tym miejscu ? Sulpol tak ? to warsztat bo nie mają strony ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mają strony, mały warsztacik, ale już 4 asn'y zrobili przed moim, jego brat miał też 3.0 i na nim to rozkminili, ją miałem upust, ale wołają 700, jest kupa roboty, z nowych części to kapselki na wałki muszą być, ale to grosze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki trzeba bedzie za jakiś czas się odezwać albo podjechać bo na 3 pozycji mam 15 a na reszc ie około 6 i trochę lipa jest bo czuć że powinien lepiej odchodzić w końcu to nie 120 tylko 220 na przelocie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robero321 a jak ci się sprawuje jak jest nierozgrzany??? bo u mnie przy podobnym ustawieniu rozrządu poki nie uzyskal 70 stopni to było wypadanie zapłonu i migający check a potem już spokoj na ciplym i oczywiście tez się nie zbiera jak na 220 kucy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na zimnym przeważnie cztery zera, ale szarpanie na pojawia się u mnie sporadycznie tylko na lpg, planuję w najbliższym czasie wyłączyć sondy i wyciąć katalizatory, zobaczymy jak to podziała na autko, bo ekologia to największy wróg samochodu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak długo ustawiali Ci ten rozrząd???? w jeden dzień dali rade?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robero321 a jak ci się sprawuje jak jest nierozgrzany??? bo u mnie przy podobnym ustawieniu rozrządu poki nie uzyskal 70 stopni to było wypadanie zapłonu i migający check a potem już spokoj na ciplym i oczywiście tez się nie zbiera jak na 220 kucy.

Na zimnym jest w miarę na gorącym jakby trochę słabiej checka nie mam czasami ale to na gazie - brak regulacji.

Na benzynie lepiej się zbiera - kwestia regulacji na którą nie mogę się zebrać odkąd wywaliłem z softu sondy i katy zamieniłem na przelotówke jest lepiej ale czuć że nie ciągnie płynnie w całym zakresie obr. dlatego się już zdecydowałem na rozebranie tego tylko kwestia czasu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...