Booster Opublikowano 1 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 1 Czerwca 2014 chodzi o to że blok 06a jest grubszy, 058 brzy strokerze i większym doładowaniu rozsadzi blok
marcindlug Opublikowano 2 Czerwca 2014 Opublikowano 2 Czerwca 2014 nie wiem czy moge sie z tym zgodzic znam auta z blokiem aeb (oczywiscie stroker) gdzie dmuchane jest cos w okolicach 4b i nic im sie nie dzieje tak z czystej ciekawosci - w ktorym miejscu blok 06a jest grubszy?
Booster Opublikowano 2 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 2 Czerwca 2014 tego nie wiem, namacalnie i osobiście tego nie widziałem, jedynie po rozmowach z ludźmi z audizine i vortexa, a w USA co drugie 1.8t jest na strokerze
marcindlug Opublikowano 2 Czerwca 2014 Opublikowano 2 Czerwca 2014 Wiem ze tam od groma strokerow i wiem tez ze maja mase wlasnie z 058 jak szukalem informacji na ten temat to nigdzie nie znalazlem info o tym ze stary blok jest gorszy. Jest trudniejszy, to fakt ale na bank nie jest gorszy moze chodzilo o opcje 2.1l? Wykorbienie 95.5mm faktycznie wymaga podebrania większej ilosci miesa ale nadal jest to do zrobienia... Jak cos to moge napisac o zwiekszaniu pojemnosci
Booster Opublikowano 2 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 2 Czerwca 2014 napisz co i jak, ja miałem szykować drugi silnik pod strokera, ale plany się zmieniły i idę w VR6T
krzysiekml Opublikowano 3 Czerwca 2014 Opublikowano 3 Czerwca 2014 Witam,zdaję się że twoja fotka Booster http://i101.photobucket.com/albums/m73/booster147/DSC04094_zps6f7f92ef.jpg praktykowałeś takie kółko regulowane ?
Booster Opublikowano 3 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 3 Czerwca 2014 tak to moje, ale już je sprzedałem i zakupiłem IE regulowane kółko ma duże znaczenie w przypadku zastosowania ostrzejszych wałków rozrządu, lub grubszej uszczelki odprężającej pod głowicę
tarkot Opublikowano 21 Września 2014 Opublikowano 21 Września 2014 bardzo ciekawy temat!!!!ale przyłacze sie do poprzedników,gotowe minimum do mocy 200.km. do 240 km. do 300.km. zestawy obowiazkowe zakładajac że silnik jest zdrowy jak ryba;) PIONA!!
gregor10 Opublikowano 22 Września 2014 Opublikowano 22 Września 2014 Do 200km bezpiecznie: AVJ/BFB - Wtryski BEX+DP +SOFT = 195/200km 300Nm BEX +Soft = 200/210km 300Nm BEX+DP+Wtryski +Soft = 230km 330Nm 1.8T + K03s/k04 hybryda +DP+wtryski + FMIC+soft = 240-250km 350/370Nm
krzysiekml Opublikowano 16 Października 2014 Opublikowano 16 Października 2014 a coś o wydechu ? ile zniesie seryjny wydech w b5 lub b6 ?
Booster Opublikowano 16 Października 2014 Autor Opublikowano 16 Października 2014 wszystko zależy od turbosprężarki, jej wielkości i ciśnienia doładowania jakie będziemy dmuchać, fabryczny jest już mocną restrykcją i jeżeli jest możliwość to katalizator najlepiej zastąpić Downpipem, taki układ powinien starczyć do 300KM, powyżej tego ciśnienia na wydechu robią się już zbyt duże
gregor10 Opublikowano 16 Października 2014 Opublikowano 16 Października 2014 (edytowane) z BEX-a 240km stock z DP wyrabia bez problemu Edytowane 16 Października 2014 przez gregor10
krzysiekml Opublikowano 16 Października 2014 Opublikowano 16 Października 2014 wiadomo,że kat wylatuje a co do turba to mam na myśli td04 -16t + rozwiert na 19t taki ostatnio popularny setup.
omzig Opublikowano 16 Października 2014 Opublikowano 16 Października 2014 (edytowane) Do 200km bezpiecznie: AVJ/BFB - Wtryski BEX+DP +SOFT = 195/200km 300Nm BEX +Soft = 200/210km 300Nm BEX+DP+Wtryski +Soft = 230km 330Nm 1.8T + K03s/k04 hybryda +DP+wtryski + FMIC+soft = 240-250km 350/370Nm A TIP to jest już niepotrzebny? Edytowane 16 Października 2014 przez omzig
gregor10 Opublikowano 17 Października 2014 Opublikowano 17 Października 2014 (edytowane) Do 200km bezpiecznie: AVJ/BFB - Wtryski BEX+DP +SOFT = 195/200km 300Nm BEX +Soft = 200/210km 300Nm BEX+DP+Wtryski +Soft = 230km 330Nm 1.8T + K03s/k04 hybryda +DP+wtryski + FMIC+soft = 240-250km 350/370Nm A TIP to jest już niepotrzebny? toż to obowiązek, choć robiłem na takim zestawie 240km bez ale zdecydowanie polecam Z TIP-em. Można też wstawić turbine hybrydową na bazie seryjnej z AVJ/BFB K03-029 i zrobić ponad 250koni Przykładowa modyfikacja A4 B6 1.8T DP , FMIC, TIP , Wtryski+ K03 hybryda = 256Km i 330Nm. Edytowane 17 Października 2014 przez gregor10
latex Opublikowano 4 Grudnia 2014 Opublikowano 4 Grudnia 2014 (edytowane) Panowie posiadam a4 b7 kabrio z silnikiem bfb. Kabriolet jest strasznie ciezki i przez to straszny mul z niego. Mam zamiar wsadzic mu k04-015, dp, fmic, jakies wydajniejsze wtryski, remap i mysle nad zrobieniem przelotowego wydechu o wiekszej srednicy. Nad tym osoatnim sie zastanawiam. Czy przelotowy wydech ma sens? Czy bedzie jakis przyrost dzieki niemu? Ile km dzieki dodatkowej przelotowce mozna uzyskac? Celuje w 240-250km Co oznacza tip? Dzieki Edytowane 4 Grudnia 2014 przez latex
Imhotet Opublikowano 4 Grudnia 2014 Opublikowano 4 Grudnia 2014 a skad dostaniesz k04-15 ? prosto z chin ? bez przelotu tez zrobisz 250hp, tip to sztywny dolot do turbo, polecam troche pogrzebac po forum jest duzy temat o modyfkacjach 1.8t
latex Opublikowano 4 Grudnia 2014 Opublikowano 4 Grudnia 2014 (edytowane) a skad dostaniesz k04-15 ? prosto z chin ? bez przelotu tez zrobisz 250hp, tip to sztywny dolot do turbo, polecam troche pogrzebac po forum jest duzy temat o modyfkacjach 1.8t Dokladnie. Prosto z chin, przetestuje ile warte sa te ich kopie. Moze okaze sie calkiem dobrej jakosci... ;-) Mieszkam w uk, mozna w podobnej cenie kupic lokalnie z uk jak od chinola, wiadomo ze bedzie to samo. Koszt okolo 155f czyli ponad 800zl ;-) Bede trzymal stare w zapasie na wypadek gdyby nowe szybko sie rozsypalo. Jak to jest z kolektorem wydechowym? Jest wiele aukcji kolektorow wydechowych sportowych do b5 a do b6/b7 nic nie ma. Czy glowic b5 rozni sie mocowaniem kolektora od nowszych? To wyglada bardzo fanie... http://www.ebay.co.uk/itm/331318517038 Nad przelotem bym sie nie zastanawial nawet gdybym mial sedana lub kombi ale w cabrio glosno jest i bez niego... Edytowane 4 Grudnia 2014 przez latex
Imhotet Opublikowano 4 Grudnia 2014 Opublikowano 4 Grudnia 2014 podobno wiekszosc problemów z tymi k04-15 wynika ze złego wyważenia moze warto by to wywazyc jeszcze raz ? (pomijam nedznej jakosci uszczelki) no i rozmiar kola wydechowego w chinczyku jest rozmiary 2mm mniejszego niz ori k04-15, kolektor kup sobie zeliwny hi-flow tez z chin... ten co pokazałes nie bedzie pasował. Rozważ budowe hybrydy na bazie k03-29 moim zdaniem lepsze niz chinczyk.. no ale to moje zdanie
latex Opublikowano 6 Grudnia 2014 Opublikowano 6 Grudnia 2014 podobno wiekszosc problemów z tymi k04-15 wynika ze złego wyważenia moze warto by to wywazyc jeszcze raz ? (pomijam nedznej jakosci uszczelki) no i rozmiar kola wydechowego w chinczyku jest rozmiary 2mm mniejszego niz ori k04-15, kolektor kup sobie zeliwny hi-flow tez z chin... ten co pokazałes nie bedzie pasował. Rozważ budowe hybrydy na bazie k03-29 moim zdaniem lepsze niz chinczyk.. no ale to moje zdanie jaka jest cena takiego turba k03-29? pewnie tylko oryginal i cena kosmos? czy ktos ma z was doswiadczenia z k04-015 chinolami? Jakie moce uzyskaliscie? Jak jest z trwaloscia?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się