paudib8 Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Oprocz kodowania w MCE 09 musimy to tez zrobić w RADIO 56 .Najlepiej zczytac kodowanie kto ma CONCERTA i posiada ADS ---------- Post dopisany at 09:10 ---------- Poprzedni post napisany at 08:59 ---------- Juz znalazłem w googlach w CONCERCIE brak wyswietlania na ekranie regulacja tylko poprzez przyciski . Potwierdzam Na CONCERCIE - 56 - Radio - Adaptation - Channel 40 "Car Menu Options II" nie można dodać wartości +32, system nie przyjmuje nowej wartości - więc menu "Audi Drive Select" nie będzie wyświetlane. Zmiana tylko za pomocą klawisza w panelu konsoli! Dla CONCERTA kodujemy tylko: STEP 1 Coding 09-Central electric: Byte 7 Bit 5 to '1' (charisma enabled) Byte 8 Bit 0,1,2 to '1'(engine enabled) jeżeli chcemy STEP 2 - wybieramy domyśle ustawienie ADS jak chcemy X = 1 Comfot, 2 Auto, 3 Dynamic mode [09 – Cent. Elect.] [security Access - 16] [Adaptation - 10] -> Channel 63 - change to 0X [Adaptation - 10] -> Channel 64 - change to 0X [Adaptation - 10] -> Channel 65 - change to 0X [Adaptation - 10] -> Channel 66 - change to 0X U mnie bez servotronika i dynamicznego zawieszenia więc przycisk tylko zmienia parametry silnika i przyznam, że jazda po mieście to raczej tylko na DYNAMICu - pedał prześpieszania reguje bardziej dynamicznie
wrclaguna Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Opublikowano 9 Kwietnia 2014 paudib8 wpisz w Adaptacji wartosc 34 usun 65535
Kodzak33 Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Witam, czy jest ktoś z Warszawy czy okolic co mógłby to zakodować?
simon__75 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 O "kufatec" ma tez wiazki do ADS Wiring Harness Drive Select for Audi A4 8K, A5 8T, Q5 8R-39300 33 ojro Wtedy tylko wiązka, przycisk, kodowanie i wsio - ma działać ?
wrclaguna Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Taka wiazka oraz przyciski beda potrzebne z tym ze przyciski 240 pln w ASO
tobi9988 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Zakodowałem dla opcji bez guzika czyli: STG 09 Byte 7, bit 5 ->1 Byte 8, bit 1 ->1 Byte 8, bit 2 ->1 Byte 17, bit 7 ->1 Potem dla kanałów od 63-66 przestawiłem warość na 4 Właczyłem opcję w MMI Generalnie operacja się udała tylko dostaję błąd przycisku. Jakiś pomysł ?
wrclaguna Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Generalnie operacja się udała tylko dostaję błąd przycisku. Jakiś pomysł ? Albo zakładasz albo jezdzisz z tym błedem .
tobi9988 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Czyli czeka mnie dodanie kolejnego guziczka w aucie... A już myślałem że niczego nie będę dokadał do auta.
simon__75 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Czyli czeka mnie dodanie kolejnego guziczka w aucie... A już myślałem że niczego nie będę dokadał do auta. Jakies grupowe zamawianie wiązek ??? :)
wrclaguna Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Mogę zrobić na ORI czesciach z ASO
simon__75 Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Mogę zrobić na ORI czesciach z ASO Jestem ZA
wrclaguna Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Zwiazku z licznymi zapytaniami na PW poskładałem info do qpy w pierwszym poscie Mam nadzieje ze troszke bedzie teraz przejzysciej dla tych co dopiero raczkuja z kodowaniami VCDS . Dla mnie czy Patryka to bułka z masłem :arrow2:AUDI DRIVE SELECT MMI 2G 3G :arrow2:AUDI DRIVE SELECT MMI 3G+ 2013---> Jeśli mamy przekłądnie serwotronic to mamy ułatwione zadanie gdyż możemy drive select odblokowac dwojako: 1) sposób za pomocą vaga i z poziomu MMi będziemy mogli zminiać charakterystyke ukłądu kierowniczego oraz potencjometru pedału przyśpieszenia. Aby to odblokowac robimy według następującej instrukcji: DLA POSIADACZY MMI 2G HIGH ( 2008-2009 ) : 1) najpierw odlokowujemy ukryte menu ( osoby które już to mają pomijają ten krok) STG 07 ( control head) - Funkcion 10 , dalej klikamy w kanał 08 i wpisujemy wartość 1. 1.1 następnie wchodzimy w ukryte menu przytrzymując SETUP+CAR dla MMI 2G i i: Hidden Menü -> Diag Settings -> APK 0x01, 0x0B, 0x0C -> Car Menus Maske -> Charisma aktivieren!!!! Aktywujemy Charisma ROBIMY RESTART MMI 2G Adaptacja 10 ---> kanal 111 zmiana z 0 na 1 . 1.2 Przechodzimy do kodowań w MCE 09 : CONCERT/SYMPHONY , MMI 2G , MMI 3G BYTE 7 bit 5 zmiana z 0 na 1 BYTE 8 bit 0 zmiana 0 na 1 ( skrzynia automatyczna) * jesli nie posiadamy to nie kodujemy BYTE 8 bit 1 zmiana 0 na 1 (servotronic) * jesli nie posidamy to nie kodujemy BYTE 8 bit 2 zmiana 0 na 1 ( silnik) BYTE 8 bit 3 zmiana 0 na 1 ( zawieszenie ) * jesli nie posiadamy to nie kodujemy BYTE 8 bit 4 zmiana 0 na 1 ( ADS ) * jesli nie posiadamy to nie kodujemy BYTE 8 bit 5 zmiana 0 na 1 ( Sportowy dyferencjał QUATTRO) * jesli nie posiadamy to nie kodujemy BYTE 17 bit 7 zmiana z 0 na 1 ( włącza info na wyświetlaczu MMI ) BYTE 19 bit 6 zmiana z 0 na 1 ( umozliwia własciwa kontrole podswietlenia dla przełacznika ADS) DLA POSIADACZY MMI 3G LOW HIGH : Sterownik 5F ( 2009-2011) Przy MMI 3G ( dla posiadaczy odblokowane MMI ) w ZIELONYM MENU CAR ---> CARDEVICELIST ---> odznaczamy Charisma : Pozniej przechodzimy do CARMENUOPERATION ---> zaznaczamy wartosc 5 Na koniec RESTART MMI
miodzio Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Jeżeli mam 1N1 wszystko da się zakodować a opcja ADS w CAR jest na szaro tzn że wszystko ok? Czy sam zawór można przełożyć z magla "angola"? Jak rozpoznać po zdjęciu magiel z ADS i bez ADS??
wrclaguna Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Jesli masz na szaro to cos nie tak zrobiłes Dla 1N1 zakodujesz jedynie silnik .
dareksu Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Opublikowano 12 Kwietnia 2014 a czy czasem ten tryb DYNAMIC to nie jest to samo jak wrzucę S na na multitronicu?
Gibons Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Powiedzcie dokładnie co można zdziałać za pomocą tego moda jeżeli posiadam servotronic ? Czy dodanie przycisku ADS jest tylko po to aby nie waliło błędu na kompie ? Czy nim też coś można sterować jeżeli nie posiadamy zawieszenia ADS ? bo rozumiem że zawiecha jest całkiem inna pod ADS niż seria swoją drogą wie ktoś czym dokładnie się różni ? sprężyny są te same ? amory tylko inne czy jak to jest ?
wrclaguna Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Opublikowano 13 Kwietnia 2014 W pierwszym poscie jest opis działania i z jakimi elementami wspolpracuje ADS .
dareksu Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Amory są na pewno inne, zakładają tzw Magnetic Ride w których zmienia się przepływ fluidu w zaworze polem magnetycznym, przez co regulujesz siłę ugięcia i odbicia. Proste to jak budowa cepa i tylko patent (cena fluidu!) blokuje to aby to wprowadzić w każdym samochodzie...z autopsji poznałem produkcję takich amorów dla R8 i Ferrari
Gibons Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Nie wiem czy dobrze rozumiem. Jeżeli seryjnie tego nie mamy uaktywniając to możemy zmieniać pracę silnika i układu kierowniczego pedału gazu skrzyni (jeżeli jest to automat tak ?) ale za pomocą MMI a nie przycisków ? przyciski tylko po to aby błędu nie waliło na kompie tak ? czy grzebiąc w tych przyciskach też będzie reagował np pedał gazu i układ kierowniczy ? sorry ale nie bardzo kumam
dareksu Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Opublikowano 13 Kwietnia 2014 dokładnie...zmienisz tylko sposób reakcji kierownicy i silnika. w automacie tak też
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się