roman999 Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Witam, ostatnio zauważyłem że jeden z tylnich amortyzatorów w mojej B8 avant puszcza olej, więc udało mi się poszukać po bardzo dobrej cenie dwa amortyzatory sachs'a i chciałbym się zabrać za ich wymianę. Teraz mam pytanie, czy jest to operacja która jest do zrobienia w przydomowym garażu, czy też potrzebne są jakieś specjalne narzędzia oraz jakaś kalibracja zawieszenia? Czy jeśli sprężyny z tyłu są obok amortyzatorów to też trzeba je odpowiednio ścisnąć ? Ma może ktoś jakąś małą instrukcję jak to zrobić krok po kroku? Dzięki wielkie za jakąkolwiek pomoc.
powaguspisz Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Nie ma tam nic trudnego, górne mocowanie, i śruba u dołu, wszystko oczywiście trzeba podnieść autko.
Gniady Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Tak pomijając to chyba jakieś chińskie były że już leją [katastrofa te nowe audi]
roman999 Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Witam, i po wymianie, nie bylo to trudne, ale mały problem był z dolnymi śrubami (nie chciały tak łatwo puścić). Auto ma już 200k km więc takie wymiany sa chyba normalne.
Gniady Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Witam, i po wymianie, nie bylo to trudne, ale mały problem był z dolnymi śrubami (nie chciały tak łatwo puścić). Auto ma już 200k km więc takie wymiany sa chyba normalne. No nie wiedział
powaguspisz Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Tak pomijając to chyba jakieś chińskie były że już leją [katastrofa te nowe audi] A gdzie teraz Audi jest składane !!! W Chinach niestety. Dwa Auto z 2008 roku to i tak dobrze że 5 lat wytrzymało, max 3 i model do zmiany teraz
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się