Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

dławienie się przy szybszym wciskaniu pedału gazu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie wiem co jest jak szybko wcisnę pedał gazu to najpierw jest jakby zasysanie a później silnik wchodzi na obroty na benzynie trwa to krócej a na gazie jest dłużej.

co proponujecie

Opublikowano

mam to samo od roku jak lpg załozylem czyli jakies 20tys. nie ma to wielkiej ruznicy w jezdzie bynajmniej mi tak sie wydaje.

---------- Post dopisany at 21:07 ---------- Poprzedni post napisany at 20:32 ----------

no to dziwne ja tak miałem ale mi odrazu bład sondy pokazywao wymieniłem i ok,

Opublikowano

ja mam podobnie apropo dławienia choc nie mam lpg... przy przyśpieszaniu szczegolnie na 2 i 3 w okolicach 2 tys obrotów czuc takie podszarpywanie/dławienie sie silnika.. jakby czkawke miał ;/ na zimnym silniku potrafi szarpac czasem strasznie, na ciepłym jest lepiej, płynniej przyśpiesza.. cewki, swiece wymienione, na vagu 0 błędów.. jutro bede wymieniał filtr paliwa i czyscił, adoptował przepustnice.. zobaczymy czy cos pomoze.. moze ktos miał podobnie ?

Opublikowano

witaj Gawel90 borykałem się z takim samym problemem i nawet ASO nie było w stanie tego zlokalizować a miałem nieszczelność na '' wentilu'' i zaciągał lewe powietrze po wymianie odpukać jest ok;] część dostępna w ASO mówią też na to czwórnik

Opublikowano

dzięki za podpowiedz, wymienie go i zobaczymy :)

Opublikowano

Czwórnik, lub inaczej górna odma ;)

Opublikowano

Witam

Miałem ten sam problem "fachowcy"wymieniali kolejne części ,a autko muliło dalej aż przyszło olśnienie po przeczytaniu kilku mądrych postów postanowiłem wymienić gruszkę przy kolektorze i audi odzyskało moc teraz naprawdę miło jeżdzić tym autkiem ta gruszka to kierownica powietrza tam jest taka dzwigienka która często się łamie i auto cały czas dostaje tyle samo powietrza

Opublikowano

gruszke akurat mam sprawna :) niedługo wymienie ten czwornik bo to niewielki koszt i dokładnie sprawdze dolot powietrza bo widze ze to tutaj bedzie pies pogrzebany.. :P

Opublikowano

no i dalej usterka nie zlokalizowana dławi się przy szybszym wciskaniu pedału przyśpieszenia sprawdziłem wszystkie wężyki od podciśnienia i wszystkie są okij a co ciekawe na saniu nie mam tego objawu chyba obstawiam na kończący się przepływomierz jakie macie propozycje jak sprawdzić przepływomierz jak go odłączyłem to nie było żadnej różnicy silnik dalej chodził równo wkręcał się na obroty ????????????????//

Opublikowano

podepne się, czy pompa wysokiego ciśnienia na głowicy w 2.0 fsi może powodować dławienie silnika przy szybszym dodawaniu gazu

Opublikowano

u mnie jest delikatne szrpniecie jak gwałtownie wcisne gaz ale tylko na Lpg na Bp juz nie.nie przeszkadza to za bardzo w jezdzie.moszesz sprawdzic przepływomierz vagiem (poszukaj jest gdzies na forum) ale jak błedu nie pokazuje to raczej to nie to.ja tez odłaczałem przepływke i nie ma ruznicy (bynajmniej nie zauwazyłem).Lpg masz?

Opublikowano

Może być przepływka, chociaż pytanie czy on się dławi czy jak przyspieszasz to czujesz jak by go coś trzymało? Z przepływką miłem kiedyś problem w Mercedesie jak jeździłem (W210) i było tak że dodawałem gazu i jechał maks do 100 km/h i potem jakby coś go trzymało. Najprościej wymienić przepływkę albo podmienić od kogoś. Odłączenie może nic nie dać jak dane się wbiły do komputera. A cewka i przewody paliwowe były sprawdzane?

Opublikowano

Witam

Czy ktoś uporał się z tym problemem.

Mnie to doprowadza do szewskiej pasji - zwłaszcza, że samochodem jeździ żona z dziećmi i auto potrafi jej złapać dół w momencie ruszania i wjazdu na skrzyżowanie.

Spróbuję jeszcze uszczelnić czwórnik odmy - bo u mnie jest on dosyć luźny i może tam dochodzi lewe powietrze.

Pozdrawiam

Opublikowano

Kolego sympatyczny. Jeśli działa samochód prawidłowo na benzynie, a ujowo na LPG oznacza to, że gaziarz źle wykonał podłączenie i zestrojenie. Jeśli źle zrozumiałem wątek, to przepraszam.

Opublikowano

Kolego sympatyczny. Jeśli działa samochód prawidłowo na benzynie, a ujowo na LPG oznacza to, że gaziarz źle wykonał podłączenie i zestrojenie. Jeśli źle zrozumiałem wątek, to przepraszam.

No tak, tylko każdy gaziarz Ci powie, że instalacja LPG jest dużo bardziej wrażliwa na wszelkie drobne usterki, których na benzynie nawet nie zauważysz.

Auto kupiłem z taką instalką i przez jakiś czas było dobrze.

Swoją drogą, to masz racje, właśnie się na poniedziałek umówiłem z gazownikiem.

Pozdrawiam

Opublikowano (edytowane)

U mnie szfankowała moja stara (Zavoli, Alise), to ją wywaliłem i założyłem nową. Ten gościu w moim opisie mi ją założył. Nie wiem, że mam gaz. Tankuję do pełna butlę LPG (włazi 47...50litrów) i jadę w drogę. LPG Tech'a mam, który to sterownik komunikuje się z Ecu silnika przez OBD2. Komputer gazu mam włożony do komputra Ecu silnika. Komunikuję się z LPG poprzez bluetooth. Mam więc na bieżąco podgląd wszystkich danych. Sam mogę analizować i korygować ustawienia wg własnych potrzeb, oczywiście tak, żeby nie namieszać.

Zrobiłem na tej nowej instalacji jakieś 6tys. km. Nic się nie dzieje. Nie odczuwam żadnej różnicy między PB a LPG. Samochód przyspiesza, równo i cicho pracuje. Nie pojawiają się mi żadne błędy na Vagu. Jak pisałem. Sterownik LPG odczytuje dane bezpośrednio z ECU silnika i za niego realizuje sterowanie.

Edytowane przez Dajmon
Opublikowano

Witam

Jestem już po wizycie u gazownika.

Stwierdził, że mam chyba źle dobrane wtryskiwacze i zalewają silnik, przy czym jak powiedział komplet dobrych wtryskiwaczy do silnika ALT to ok. 1000 zl.

Póki co zmniejszył ciśnienie na reduktorze i trochę pomogło. Powiedział też, że sonda lambda daje mu dziwne wartości. Muszę więc sprawdzić jeszcze sondę.

Pozdrawiam

Opublikowano

Witam

Jestem już po wizycie u gazownika.

Stwierdził, że mam chyba źle dobrane wtryskiwacze i zalewają silnik, przy czym jak powiedział komplet dobrych wtryskiwaczy do silnika ALT to ok. 1000 zl.

Póki co zmniejszył ciśnienie na reduktorze i trochę pomogło. Powiedział też, że sonda lambda daje mu dziwne wartości. Muszę więc sprawdzić jeszcze sondę.

Pozdrawiam

Skontaktuj się kolego sympatyczny telefonicznie z tym gościem: waskivw.

Ma on podany nr telefonu w swojej dolnej sygnaturze. Odpowie na wszystkie Twoje pytania z darmo. Wesprze Cie. Będziesz wiedział co ile kosztuje i czy warto w to inwestować. Pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...