torp Opublikowano 4 Marca 2015 Opublikowano 4 Marca 2015 Witam Jestem już po wizycie u gazownika. Stwierdził, że mam chyba źle dobrane wtryskiwacze i zalewają silnik, przy czym jak powiedział komplet dobrych wtryskiwaczy do silnika ALT to ok. 1000 zl. Póki co zmniejszył ciśnienie na reduktorze i trochę pomogło. Powiedział też, że sonda lambda daje mu dziwne wartości. Muszę więc sprawdzić jeszcze sondę. Pozdrawiam Skontaktuj się kolego sympatyczny telefonicznie z tym gościem: waskivw. Ma on podany nr telefonu w swojej dolnej sygnaturze. Odpowie na wszystkie Twoje pytania z darmo. Wesprze Cie. Będziesz wiedział co ile kosztuje i czy warto w to inwestować. Pozdrawiam. Witam Poniekąd się z problemem uporałem. Instalacja LPG była źle wyregulowana. Naczytałem się mądrych wpisów na forach i samodzielnie wyregulowałem instalację. Teraz nie ma różnicy gaz-benzyna. Silnik pracuje równo, przełączanie płynne ale co najlepsze brak tego dołka przy ruszaniu z miejsca, a przynajmniej nie jest mocno odczuwalny. W ramach regulacji oprócz korekt po temperaturze i obrotach ustawiłem wtrysk gazu po cutt off-ie i to rozwiązało problem. Pozdrawiam
tgrabowski Opublikowano 8 Września 2015 Opublikowano 8 Września 2015 Czesc Torp, mógłbyś podesłać link do rozwiązania problemu... niestety ostatnio auto przestało isc powyzej 100 km/h oraz mam dołek przy ruszaniu.
przemek1259 Opublikowano 8 Lutego 2016 Opublikowano 8 Lutego 2016 Koledzy, jak dostać się do tej gruszki całej? Gdzie ona się znajduje? Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
xsebo1 Opublikowano 14 Lutego 2016 Opublikowano 14 Lutego 2016 Co prawda nie mam gazu, ale podobny objaw miałem dłuższy czas. Auto przyspieszało lepiej z minimalnie wcisnietym pedałem gazu, niz wciśnietym mocno lub do dechy. Przed wyprzedzaniem musiałem wcisnąć gaz, długo długo nic, i w koncu po kilku sekundach z impetem czołgu mogłem wyprzedzić Po zastąpieniu katalizatora strumiennicą zauważyłem w lusterku chmurę w okolicach 2 tyś obrotów, co zdarzyło się w trasie tylko przez określony odcinek. Zły skład mieszanki, wymieniłem przepływomierz na nowy i nie to auto. Wszystko wróciło do normy Stara przepływka pokazywała do ok 85 - 90g/s, błędów brak bo zaniżone wartości
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się