sebolnet 0 Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Będę wymieniał tłoczki z zacisków przód (albo wyczyszczę - zobaczę po demontażu) i pytanie czy muszę odpowietrzać cały układ hamulcowy z każdego koła czy tylko z tych przednich? Znacie rozmiar klucza do odkręcenia przewodu hamulcowego w zacisku ATE? Dziękuje i pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fanthomas18 1 Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Jak z tyłem nic nie robisz to odpowietrzasz sam przód:wink: a klucz to bodajże 11? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebolnet 0 Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Czy przód ma jakąś kolejność? które koło najpierw? Może ktoś wyciągał tłoczki? Jak wychodzą? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2014 kolejnosc dowolna, tłoczki wypompujesz hamulcem noznym musisz zabezpieczyc przewody aby płyn nie uciekał, pilnuj zbiorniczka zeby go nie osuszyc bo bedzie ....ujnia przy okazji wymien płyn w całum ukladzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marjon 2 Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2014 ja wczoraj wymieniałem tłoczki bez odkrecania przewodów i dało rade:wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2014 za duzo babrania, lepiej odpiac zaciski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebolnet 0 Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2014 ja wczoraj wymieniałem tłoczki bez odkrecania przewodów i dało rade:wink: Czy tłoczki były tylko do wymiany czy nie można było ich wyczyścić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2014 jak rozbierzesz to bedziesz widział co i jak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebolnet 0 Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2014 No mam rocznik 98 z zewnątrz tłoczki są zardzewiałe ale to normalne zjawisko raczej. Zobaczę w środku czy boki nie są skorodowane. Uszczelka wygląda na dobrą ale zakupiłem już zestaw uszczelnień. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal9119 6 Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Panowie pozwole podpiac sie do tematu a mianowicie ostatnio wyciagałem zacisk w celu regeneracji wszystko poszło ok odpowietrzylem tak mi sie wydaje dobrze zacisk. teraz podczas pierwszego hamowania mam miekki pedał a jak drugi raz depne to normalnie hamuje. co moze byc przyczyna a dodam jeszcze ze odpowietrzałem tylko ten zacisk ktory rozbieralem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2014 slabo odpowietrzone, probuj jeszcze raz, postukaj troche zacisk przez gume moteczkiem zeby wszystkei babelki poszly do gory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Panowie pozwole podpiac sie do tematu a mianowicie ostatnio wyciagałem zacisk w celu regeneracji wszystko poszło ok odpowietrzylem tak mi sie wydaje dobrze zacisk. teraz podczas pierwszego hamowania mam miekki pedał a jak drugi raz depne to normalnie hamuje. co moze byc przyczyna a dodam jeszcze ze odpowietrzałem tylko ten zacisk ktory rozbieralem który zacisk ? bo nie napisałeś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal9119 6 Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2014 prawy tyl-pasazera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2014 przedni ? tylny ? qurrrrr.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal9119 6 Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2014 masz wyzej napisane prawy tył-pasazera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2014 powietrze w zacisku, źle odpowietrzone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal9119 6 Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2014 to jak mam to dobrze odpowietrzyc ? a moze bedzie lepiej jak bede odpowietrzal na odpalonym silniku co? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marshaliniil 0 Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2014 na odpalonym aucie to nie ma znaczenia, ja wymieniałem ostatnio tłoczki i wszystkie gumki i odpowietrzałem wszystkie kola zaczynajac od tylnego pasarzera, potem tylnego od kierowcy, przedniego pasarzera i przedniego od kierowcy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się