Gregorski3 Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Audi A4B6 AVF przebieg prawie 240 tys Program oraz wyłączenie EGR by anderllh Miało być bezpiecznie dla silnika i osprzętu z w miarę płaskim wykresem momentu. Co prawda cyferki nie są specjalnie duże lecz różnica w prowadzeniu ogromna.Ja jestem bardzo zadowolony bo autko odżyło. Zdecydowaniwe polecam kolegę anderllh profi robota i podejście do tematu.
Piotrek98igo Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Opublikowano 9 Kwietnia 2014 w 5 jechaliscie? niedlugo b6 bedzie wazylo co q7
Gregorski3 Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Tak waga spora ale to dla tego,że Grzegorz dorzucił 100kg do bagaznika by auto było cięższe co miało skutkować dokładniejszym pomiarem dynometru. Do tego sporo paliwa i ja mam 105Kg za dużo siłowni). Waga 100% dokładna bo auto wazone na pobliskim skupie złomu
zib0l Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Profi robota, tez sie wybieram w srode do Grzesia na korekte:wink:
strus90 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 w 5 jechaliscie? niedlugo b6 bedzie wazylo co q7 Waga 100% dokładna bo auto wazone na pobliskim skupie złomu Dla mnie wszystko jasne, lepsze to niz podawanie wagi z dowodu. Te 360-370nm tez bylo by bezpieczne dla silnika
Gregorski3 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Spokojnie autko mam niecałe 2 miesiące wiec dopiero zaczynam z nim swoją przygodę. Są plany rozwojowe więc nie wykluczone,że coś wiecej wpadnie za jakiś czas.
Bedzial Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Opublikowano 15 Kwietnia 2014 A moge z ciekawosci zapytac jak pozniej wyglada spalanie w takim zmodowanym TDIku? Ja rozumiem ze tuning nie idzie w parze z ekonomia ale tez planuje w przyszlosci swojego robic na okolo 150-160 koni i jestem ciekaw jak pozniej wyglada kwestia spalania? Czytalem ze TDIki robione na 130-140km maja jeszcze mniejsze spalanie niz fabryczne a jak ma sie to przy 160km? Czy jest ono przynajmniej takie samo? Nie bez przyczyny kupilem diesla, robie nim grube kilometry ale tez chcialbym od czasu do czasu depnac sobie i miec czym. Nie stac mnie niestety na utrzymywanie 2 aut lub 1.8t (spalanie)
Piotrek98igo Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Opublikowano 15 Kwietnia 2014 a co to za zamodowany diesel 150ps roznica moglaby byc przy 250ps
Bedzial Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Przy 1300kg (tyle wazy auto) 40-50km wiecej da sie odczuc. Pozatym tak jak spomnialem zalezy mi na tym aby auto sluzylo jeszcze dobrych pare lat i bylo wciaz mozliwie tak bardzo oszczedne jak teraz. Jak i rowniez nie zamierzam wydawac na tuning drugie tyle ile kosztuje obecnie auto. Jak juz mialbym inwestowac grubsze talary zeby miec taka moc to wolalbym kombinacje 2,7bit + q + gaz
Piotrek98igo Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Opublikowano 15 Kwietnia 2014 no to ci napisalem wyzej ,czytaj ze zrozumieniem
Bedzial Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Nie skleilem, poprosze tlumaczenie dla ulunga:kox:
Piotrek98igo Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Opublikowano 15 Kwietnia 2014 spalanie sie nie zmieni -+ 0,5l
MAGIC87 Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Opublikowano 15 Kwietnia 2014 spalanie sie nie zmieni -+ 0,5l niektórych może ,, trącnąć" te 0,5 litra:wink: po za tym lajtowy program,
majkel20 Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Gdzie robiony program, gdzieś w okolicy?
Gregorski3 Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Tak program robiony w Rybniku u Grzegorz.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się