robert199 Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Opublikowano 26 Sierpnia 2008 jesten nowy dopiero sie uczę i mam nadzieję że dzięki wam nabęde nową wiedzę. jesli sa jakies bledy to poprawcie mnie.
Jarol Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Przepływka - ok turbo w miarę ładnie pompuje - ok EGR - coś sie przycina do czyszczenia Kąt synchronizacji zabardzo się rozchodzi do poprawy. Zrób reszte logów i wklej
robert199 Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 26 Sierpnia 2008 jeśli można wiedzieć jakie jeszce logi mam zrobić?? z opisu nie moge jedoznacznie wywnioskowac czy loguje sie grupę 11 w BS w PD ale wg mnie tak, bo PD tez maja sprężarki ze zmienna geometria. egr podejrzewałem, że jest do czyszczenia i o jaki kąt synchronizacji chodzi?? o wtrysk czy o pasek rozrządu? i jak wywnioskowałeś, że kąt synchronizacji jest źle? wg. tyh danych i tego co pisze w opisach to turbo faktycznie niby ok, i że egr nie tak to tez wywnioskowałem, ale przepływki to juz nie koniecznie nie bardzo wiem na co mam patrzec. czyli podsumowując jakie logi mam jeszcze do zrobienia??
Jarol Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Te powinny być zobacz czego ci braku i zrób. Statyczne: Basic Settings: 000, 003, 004, 011 Normalnie: 000, 001, 003, 004, 007, 013, 014, 018. Dynamiczne: 000, 001, 003, 004, 008, 010, 011.
robert199 Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 27 Sierpnia 2008 logi zrobie jutro, ale mie bardzo rozumiem o co chodzi z kątem synchronizacji. i o jaki kąt chodzi. I chyba grupy 004 nie loguje sie w BS bo jest to silnik na pompowtryskach nie na pompie. czy mam racje??
spanky Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Opublikowano 27 Sierpnia 2008 logi zrobie jutro, ale mie bardzo rozumiem o co chodzi z kątem synchronizacji. i o jaki kąt chodzi. I chyba grupy 004 nie loguje sie w BS bo jest to silnik na pompowtryskach nie na pompie. czy mam racje?? masz racje .. Jarol sie pomylil ... ale 004 normal masz zrobic ... [014 tez nie rob ] a o kacie synchronizacji mozesz sobie poczytac uzywajc opcji dla przykładu : http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t26377.0.html;highlight=synchronizacji
robert199 Opublikowano 30 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2008 uzupełnienie logów, ale tylko statyczne i BS bo nie miałem czasu zrobic dynamicznych, prosze o ocene i wytłumaczenie co do czego. jeszcze spytam z ciekawości co sie stanie kiedy,zrobie grupe 004 w BS?? sam nie chce sprawdzać
Darev Opublikowano 30 Sierpnia 2008 Opublikowano 30 Sierpnia 2008 Witam Tak sobie patrze i jakoś mi ta temperatura silnika nie pasuje; niedogrzany??? Grupa 000 oraz 007
robert199 Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 31 Sierpnia 2008 tez to pozniej zauważułem, ale na wskaźniku w aucie było ponad 80 stopni a na vagu wyszło mniej, tez czasem wyskakuje błąd czujnika temperatury płynu chłodzącego g62 może to on jest przyczyna, występują tez czasem takie objawy jak podwyższone obroty na biegu jałowym do okolo 1200 ale po chwili spadają. ostatnio czyściłem egr, zrobie nowe logi i zobaczymy czy jest jakas różnica. po czyszczeniu cos zaczęło gwizdać, bede musiał to zlokalizowac. ale jak narazie nie udało mi sie znaleźć tego czujnika, z tego co wyczytałem na tym forum to trzeba go szukać od strony grodzi czołowej po prawej stronie patrząc od przodu, ale kombinowałem na wszelkie sposoby i jedyny czujnik jaki znalazłem to przy chłodnicy na dolnym wężu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się