lazior Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Witam, W lutym tego roku kupiłem A4 B6 1,9 TDI z manualną szkrzynią, rok 2003, 230.000km. Dopóki temperatury na zewnątrz nie przekraczały +10C to wszystko było OK, ale od pewnego czasu, podczas cieplejszych dni zauważyłem ciężką pracę lewarka zmiany biegów. I tak, przy odpaleniu samochodu z rana nie ma najmniejszego problemu I biegi można wrzucać 1 palcem, ale już po przejechaniu 15km lewarek zaczyna ciężej chodzić, jakby był zatopiony w maśle. W położeniu luz, przechylając go do siebie lub od siebie nie powraca do położenia środkowego I nie ma znaczenia czy silnik jest zapalony czy zgaszony. Gdy silnik ostygnie wszystko wraca do normy I drążek pracuje jak powinien. Czy ktoś mi pomoże I podpowie co to może być? Dzięki RG ---------- Post dopisany 11-04-2014 at 22:46 ---------- Poprzedni post napisany 10-04-2014 at 23:10 ---------- Czy ktoś ma jakieś pomysły? Dzięki
ciniutek Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Też tak miałem. Teraz w ogóle nie mogę wrzucić biegu gdy jest ciepły.. Po świętach oddaje auto do mechanika
Darkman Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Zmień olej w skrzyni biegów na CASTROL SYNTRANS TRANSAXLE 75W90 i profilaktycznie korek spustowy oleju( gwint stożkowy). U mnie był identycznie. Po zmianie oleju jak ręką odjął.
Majster2201 Opublikowano 22 Czerwca 2014 Opublikowano 22 Czerwca 2014 Witam. Mam troszkę podobny problem, dołączę się z pytaniem tu(nie mogę założyć własnego tematu) U mnie drążek nie powraca do swojej nominalnej pozycji gdy jest na luzie i ciężko trafić w 3 Miał ktoś taki problem? audi a4 b6 3.0v6 6 biegów pozdrawiam, przepraszam za odkopanie tematu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się