gumaasss Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 (edytowane) Witam!Dziś nagle spadło mi ładowanie do 12V + podczas schodzenia z wysokich obrotów.Coś wyje pod maska, moze to turbo ale wątpie pewnie padł altek.Sprawa ogarneta, alternator Edytowane 24 Września 2014 przez gumaasss
Magicbattle Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 jak ladowanie spadlo czyli nie laduje. pewnie szczotki wiec regulator do wymiany. jak turbo wyje to koniec regeneracja albo wymiana. pisz do deva
gumaasss Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Dobra, wszystko sie wyjaśniło, padł alternator i to on wył przy schodzeniu z obrotów, nie turbina.
sawul Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Chwila chwila a jak wyjaśnisz kopcenie .
gumaasss Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Chwila chwila a jak wyjaśnisz kopcenie . Druga sonda wariuje, za jakiś czas i tak wyleci całkowicie.
zwalowy Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Opublikowano 13 Kwietnia 2014 odnosnie doladowania.... cos mnie wczoraj tknelo zeby pobawic sie(sorka czasami mam taki odpał) przy aucie zjechalem do garazu(bo na szczescie takowy posiadam) mowie hmmm co tu porobic.....aaaa zobacze jak wyglada intercooler wywalilem zderzak..sciaglem opaski z intera i chce go wyciagac a tu od dolu nie mila niespodzianka..wylalo sie ciutek oleju (70-80ml max 100ml na oko) albo juz pada turbo albo przez te kupe lat tyle nazbieralo albo no wlasnie albo ten inter od innego wozu dlaczego tak mowie dlatego ze ktos juz przy nim majstrowal dlatego ze od tylu byl poklejony co wydalo mi sie na tyle podejzane ze po podaniu na niego cisnienia ustami to wjeje bokiem jak jasny ch..j a wiec mowie no ladnie raz ze lekko przytkany olejem to na dodatek co turbo napompuje to bokiem wyje...ie szczerze mowiac BARDZO sie ucieszylem bo na to wychodzi ze silnik nie byl maxymalnie doladowany a wiec nie mial tyle mocy co moglby miec co mnie dziwi bo inne auta(wiadomo bez przesady) dalo sie brac jak sie chcialo..kolejna sprawa interki sa tak chorobliwie tanie ze nie ma sie czym przejmowac a wrecz za grosze da sie wstawic od ciezarowki ....no ale inter ma to do siebie ze dobrze dziala TYLKO i wylacznie kiedy auto dobrze rozpedzone bo po miescie to on niewiele daje zwlaszcza w upalne dni tak czy siak zamiast niego wstawilem rure i zapewne teraz bedzie chodzil lepiej z uwagi na poprawiona szczelnosc ukladu a na dniach kupie gdzies interka i po sprawie dlaczego o tym tutaj pisze a no dlatego ze warto z nudow a nawet samej ciekawosci wywalic interka i sprawdzic jak on wogle "oddycha".......koszt wrecz zaden,sama przyjemnosc,efekt moze byc zadziwiajacy ---------- Post dopisany at 17:05 ---------- Poprzedni post napisany at 14:24 ---------- wlasnie bylem sie przejechac i powiem tak na 1 2 ew. 3 biegu jest lepiej tzn przyjemniej sie zbiera(bo uklad szczelniejszy) ale juz na 5-tce jadac ze stala predkoscia 90+ i nagle dodajac gazu nie ma takiego buta a wynika to z tego ze w tym momencie dobrze zaczyna pracowac inter bo juz jest duza predkosc ktora wymusza solidne chlodzenie interka i wtedy spelnia on swoja role... tak czy siak trzeba i chce wstawic nowy bo koszt zalosny a jakby sie zmiescil to dalbym wiekszy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się