gibon_81 0 Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Witam mógłby mi któryś z posiadaczy a6 c5 czy a4 b6 z silnikiem ASN sprawdzić jaką temp pokazuje vag na max rozgrzanym silniku??? U mnie temp oscyluje w okolicach 102- 108 stopni. Generalnie z płynem nic się nie dzieje ale wskazówka na desce wychyla mi się ponad 90 stopni i nie wiem czy to normalne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
machu85 0 Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Sprawdź vagiem w grupie silnika jaką masz temp, czy się pokrywa, jeśli tam będzie równe 90 to nie masz się czym martwić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gibon_81 0 Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2014 U mnie vag pokazuje 102-108, i wątpię, że u kogo kolwiek będzie pokazywał 90, Bo po pierwsze to euro 4 po 2gie termostat otwiera sie przy 92 także ciężko będzie z tym 90. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateoskr1 1 Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2014 U mnie nigdy temperatura nie przekroczyła 90 stopni na wskaźniku nawet w 1200 kilometrowej trasie z niemiec w upale przy szybkiej jeździe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gibon_81 0 Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2014 a na vagu mogłbyś sprawdzić ???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateoskr1 1 Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Niestety nie mam aktualnie kabla, ale jak będę przy okazji u kumpla podpinał to sprawdze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
galka90 0 Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2014 U mnie nie przekracza jest delikatnie ponad 90 ale nie powyżej 100 nawet w upalne dni więc masz pewno termostat wywalony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bugi23 0 Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Miałem podobną sytuację, sprawdzone na vagu 102-108( wskazówka była cały czas na 90 ), po wymianie termostatu max 96. Kolego jak będziesz wymieniał termostat to kupuj od razu z obudową, ja chciałem zaoszczędzić i kupiłem sam term. bez obudowy próbowałem aż trzy sztuki, żaden nie działał w starej obudowie, w końcu i tak kupiłem komplet. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gibon_81 0 Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Miałem podobną sytuację, sprawdzone na vagu 102-108( wskazówka była cały czas na 90 ), po wymianie termostatu max 96.Kolego jak będziesz wymieniał termostat to kupuj od razu z obudową, ja chciałem zaoszczędzić i kupiłem sam term. bez obudowy próbowałem aż trzy sztuki, żaden nie działał w starej obudowie, w końcu i tak kupiłem komplet. Podziękował, wymieniłem na nówkę z obudową i jest 99 przy klimie bez dochodzi do 105 i startują wentylatory, momentalnie spada do 99. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BeyerBrown 30 Opublikowano 29 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2014 Czy normalne w 3.0 jest, że po zgaszeniu auta wentylatory na chłodnicy przestają się kręcić? Niedawno miałem sytuację, że na trasie zjechałem na cpn zatankować paliwo i jak wróciłem po 5 minutach do auta zauważyłem, że wskazówka temp. przesunęła się w prawo i była tak na pozycji 3/4. Po odpaleniu po chwili wróciła na swoją normalną, środkową pozycję. Sterownik wentylatorów jest uszkodzony czy ten typ tak ma i jest to dopuszczalne? A może Audi nie lubi upałów? Moje drugie auto radzi sobie w ten sposób, że jeszcze po zgaszeniu silnika wentylator potrafi pracować przez minutę-dwie... a tu natychmiast się wyłącza. Termostat i czujnik temp. cieczy wymieniony rok temu (termostat się przycinał). Poziom płynu w normie. Acha, mam wersję amerykańską, więc na gajgerku temperatury nie ma żadnych liczb - same kreski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gibon_81 0 Opublikowano 29 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2014 Normalne u mnie też tak jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robero321 54 Opublikowano 29 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2014 102 103 Stopnie na VAGu i około 90 na wskaźniku to norma u mnie tez tak jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BeyerBrown 30 Opublikowano 30 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2014 A nie szkodzi to silnikowi w takie upały? Odczekujecie trochę i ewentualnie włączacie ogrzewanie (przy okazji klima się nie zasyfia ) czy od razu po zatrzymaniu gasicie silnik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa-00 2 Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2014 mi sie wydaje ze to od czujnika zalezy zmien na inny i zobacz czy to samo bedzie pokazywał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gibon_81 0 Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2014 jak zgasisz auto to nie ma obiegu płynu i taka temp bedzie normlana. jak odpalisz to zaraz spadnie. BayerBrown ja gaszę odrazu. Po to kupiłem wolnossaka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BeyerBrown 30 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2014 (edytowane) mi sie wydaje ze to od czujnika zalezy zmien na inny i zobacz czy to samo bedzie pokazywał Czujniki (temp. płynu + temp. zewnętrznej) są nowe, ori Termostat też, pisałem zresztą... Edytowane 27 Sierpnia 2014 przez BeyerBrown Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
r1grzegorz 0 Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2014 U mnie też tak jest jak u kolegi w pierwszym poście. Ten typ tak chyba ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BeyerBrown 30 Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2015 (edytowane) Ktoś wie czym się dokładnie różnią pomiędzy sobą auta z takimi oto kodami wyposażenia: 8Z5 - Not Hot Country 8Z6 - Hot Country 8Z7 - Cold Country 8Z9 - Super Hot Country To tylko kwestia innej sprężarki klimatyzacji czy również innego chłodzenia silnika? EDIT: W kodach wyposażenia widzę, że mam 8Z6 (Hot Country) i co za tym idzie dodatkową elektryczną pompkę V51 w obiegu płynu której pracę można podejrzeć na VAG-u (blok pomiarowy 132, okno 4) - teoretycznie więc w upalne dni po zgaszeniu auta powinna jeszcze przez chwilę wymuszać obieg płynu... A może do innych celów jest przeznaczona? Edytowane 29 Kwietnia 2015 przez BeyerBrown Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się