moniuh Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Cześć koledzy, Mam problem ze swoją Audicą. Dziś nie mogłem odpalić auta, kręciłem aż aku się rozładował. Naładowałem, dolałem kanister ropy, bo wcześniej też podobne problemy z odpaleniem były jeżeli poniżej połowy zbiornika było. kilka dni temu zauważyłem, że trochę słabiej przyspiesza i coraz bardziej buja nadwoziem. Myślałem, że nasiliły się problemy z dwumasem. Dziś po odpaleniu zobaczyłem jak mocno trzęsie się silnik i posłuchałem jak pracuje. Trochę dziwnie brzmiał, jakby szklankę było słychać. wymienione tydzień temu filtry paliwa i powietrza. zastanawiałem się czy to nie wina tandemu, że były problemy z odpaleniem. 16687 - Cylinder 3 Misfire Detected P0303 - 35-10 - - - Intermittent Wyskoczył powyższy błąd po podłączeniu vaga, po skasowaniu powraca. zrobiłem też logi statyczne VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Czy to padnięty pompowtryskiwacz, czy coś się zawiesiło w hydraulice? Pompki jeszcze na gwarancji zrobione z 4 tys km, jakiś czas temu zamieniłem AJ na BK + soft Co poradzicie koledzy?
DragonGTI Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Wygląda na to jakby leciał na 3 gary, sprawdź na początek kable/kostki do wtryskiwaczy bo nr 3 to wogóle umarło chyba... Przyczyn może być więcej, chociażby nawet słaba kompresja na cylindrze.. ciśnienie paliwa słabe, sam wtryskiwacz się mógł zaciąć.. Zobacz czy nie cieknie gdzieś paliwo koło wtryskiwaczy..
moniuh Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Dzięki za info. Jeszcze niedawno miałem bardzo ładne korekcje na wszystkich cylindrach. To raczej będzie ten 3 pompowtryskiwacz. Gdzie w Gdańsku można tanio i szybko sprawdzić pompkę? Co myślicie o Pezal bosch service? Zdaje się, że tam też robią regeneracje. Zastanawiam się co taniej wyjdzie. Diagnostyka jednego wtryskiwacza plus ewentualna regeneracja czy zlecenie mechanikowi pomiane miejscami pompek i wtedy wystąpienie do sklepu gdzie kupiłem o wysłanie drugiego w ramach gwarancji. Ile zwykle kosztuje w trójmieście wymiana PD? ---------- Post dopisany 17-04-2014 at 00:28 ---------- Poprzedni post napisany 13-04-2014 at 16:28 ---------- hmm, byłem na diagnostyce i powiedzieli mi, że pompka nie żyje. Ale mam zagwozdkę. Zobaczcie log, na początku jest odpalanie, temperatura garażowa 18 stopni, później ok 50 stopni a ostatnia część logu przy lekko przekraczającej 70 stopni. Czy jest jakaś magiczna temperatura gdzie już nie podaje więcej paliwa jak się rozgrzewa, zdaje się w starszych tdi tak było. może to nie pompka tylko np. uszczelnienie? Ktoś coś doradzi? podpowie? VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się