Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Brak Pomysłów A Audi jak nie miała mocy tak nie ma dalej


r.kuderawiec

Rekomendowane odpowiedzi

Witam od jakiegoś czasu borykam sie z brakiem mocy w mojej audi 1.6 Adp wymieniłem juz chyba wszystko co sie dało a tak dokładniej to :

- świece , kopułkę , palec , kable WN są dobre nie mają przebicia

- pompkę paliwa

- termostat

- sondę lambda na oryginalną

-wszystkie filtry

Samochód najbardziej jest słaby pod obciążeniem można powiedziec ze ledwo sie rozpędza nawet jak jade po prostej to też bardzo wolno wchodzi na obroty Ale z górki juz ciśnie ładnie:wink: :grin:

Vag cały czas pokazuje takie błędy

-16502 - czujnik temperatury płynu chłodząceg

-16515 sonda lambda zbyt niskie napiecie

Byłem u mechaniora z tą sondą bo sonda nowa oryginał a dalej ja wywala na sterowniku mechanik ją zmierzył i mówi ze sonda jest ok oscyluje do 1 volta wszystko z mechanikiem sprawdziliśmy i nic

Dziś zrobiłem taki test odłączyłem przepływke i czujnik temperatury samochód miał moc podłączyłem przepływke bez czujnik temperatury i to samo auto zbiera sie ładnie no może trochę gorzej niż bez przepływki a wiec podłączyłem czujnik temperatury a odłączyłem przpływke no i auto juz sie tak nie zbierało szło mułowato Dodam ze auto nie bierze oleju ma sprężanie na cylindrach po 15 bar

Naprawdę nie mam juz pomysłów co ten samochód boli może wy mi pomożecie ? bardzo byłbym wdzieczny :wink:

---------- Post dopisany at 15:26 ---------- Poprzedni post napisany at 15:23 ----------

Zauważyłem ze na kompie zapłon na biegu jałowym skacze tak 13, 14,15 stopni może tu jest problem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak czytajac to co napisales wychodzi na to ze problem juz znalazles. Czujnik temperatury a jego nie wymieniles

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jego nie wymieniłem bo temperature pokazuje dobrze a tak ogólnie myślałem ze jak odłączyłem ten czujnik to sterownik podaję

większą dawkę paliwa dlatego moc jest Nie wiem może sie mylę

---------- Post dopisany at 16:00 ---------- Poprzedni post napisany at 15:56 ----------

No ale czy ten czujnik ma aż taki wpływ na moc?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam od jakiegoś czasu borykam sie z brakiem mocy w mojej audi 1.6 Adp wymieniłem juz chyba wszystko co sie dało a tak dokładniej to :

- świece , kopułkę , palec , kable WN są dobre nie mają przebicia

- pompkę paliwa

- termostat

- sondę lambda na oryginalną

-wszystkie filtry

Samochód najbardziej jest słaby pod obciążeniem można powiedziec ze ledwo sie rozpędza nawet jak jade po prostej to też bardzo wolno wchodzi na obroty Ale z górki juz ciśnie ładnie:wink: :grin:

Vag cały czas pokazuje takie błędy

-16502 - czujnik temperatury płynu chłodząceg

-16515 sonda lambda zbyt niskie napiecie

Byłem u mechaniora z tą sondą bo sonda nowa oryginał a dalej ja wywala na sterowniku mechanik ją zmierzył i mówi ze sonda jest ok oscyluje do 1 volta wszystko z mechanikiem sprawdziliśmy i nic

Dziś zrobiłem taki test odłączyłem przepływke i czujnik temperatury samochód miał moc podłączyłem przepływke bez czujnik temperatury i to samo auto zbiera sie ładnie no może trochę gorzej niż bez przepływki a wiec podłączyłem czujnik temperatury a odłączyłem przpływke no i auto juz sie tak nie zbierało szło mułowato Dodam ze auto nie bierze oleju ma sprężanie na cylindrach po 15 bar

Naprawdę nie mam juz pomysłów co ten samochód boli może wy mi pomożecie ? bardzo byłbym wdzieczny :wink:

---------- Post dopisany at 15:26 ---------- Poprzedni post napisany at 15:23 ----------

Zauważyłem ze na kompie zapłon na biegu jałowym skacze tak 13, 14,15 stopni może tu jest problem?

Sprawdzałeś teraz czy nie wywala znowu sondy? Sonda przy różnej temperaturze może różnie się zachowywać, nie wiem jak sprawdzaliście ale możesz opisać..

Jeśli masz pewność co do niej to ok, wymień czujnik temp jak radzą koledzy, nie zaszkodzi Ci a może jedynie pomóc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wywala mi cały czas sondę i ten czujnik A mechanik przy sterowniku wpioł się w kable od sondy odpaliliśmy mierzył miernikiem po dodaniu gazu sonda oscylowała do 1 volta tak jak powinna tylko nie wiem dlaczego te błędy wywala cały czas:kwasny:

---------- Post dopisany at 22:00 ---------- Poprzedni post napisany at 21:57 ----------

żeby ta sonda nie była oryginalna tylko jakiś tani zamiennik to ok może ją wywalac na kompie ale sonda jest nowa oryginał dałem za nią 300 zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem, ale to że wywala sonda błąd nie oznacza że w niej jest problem..

Jeśli jest więcej tlenu w spalinach - tym wyższe napięcie wskazuje Sonda Lambada...

Problem będzie tkwił pewnie w czujniku temperatury...Wymień go i skasuj błędy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok wymienię czujnik i dam znac czy coś pomogło :wink:

---------- Post dopisany 29-04-2014 at 18:05 ---------- Poprzedni post napisany 15-04-2014 at 07:40 ----------

Witam Wymieniłem czujnik na oryginalny i nic nie pomogło auto dalej mułowate jeden plus to ze vag nie pokazuje już błędów

Co robic gdzie jeszcze szukac?

przepływomierz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok wymienię czujnik i dam znac czy coś pomogło :wink:

---------- Post dopisany 29-04-2014 at 18:05 ---------- Poprzedni post napisany 15-04-2014 at 07:40 ----------

Witam Wymieniłem czujnik na oryginalny i nic nie pomogło auto dalej mułowate jeden plus to ze vag nie pokazuje już błędów

Co robic gdzie jeszcze szukac?

przepływomierz?

Masz podmienić od kogoś na spróbowanie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może spróbuj wyczyścić przepływkę, zobacz czy będzie czuć różnicę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

który czujnik wymieniłeś z weza przy chłodnicy, czy w króccu za silnikiem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniłem w króccu za silnikiem na oryginał :wink:

---------- Post dopisany at 09:33 ---------- Poprzedni post napisany at 09:31 ----------

zrobiłem logi jak ktoś sie zna i może coś o nich powiedziec :wink: to bardzo prosze

---------- Post dopisany at 09:33 ---------- Poprzedni post napisany at 09:33 ----------

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak też myślałem, wymień czujnik przy chłodnicy, bo to jego dotyczy :wink:

iRNNE3j.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież ten czujnik załacza wentylator co on ma z tym wspólnego?

---------- Post dopisany at 09:50 ---------- Poprzedni post napisany at 09:49 ----------

Wymieniłem ten czujnik bo wywalało go na kompie jak wymieniłem juz go nie wyrzuca na kompie

---------- Post dopisany at 10:11 ---------- Poprzedni post napisany at 09:50 ----------

Ten czujnik chyba nic z mocą silnika nie ma wspólnego no ale mogę sie mylic:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wie ktoś może jak logować czujnik halla w aparacie zapłonowym.Jest taka możliwość?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...