KUBAS2012 Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Ja ogólnie to mam tylko sprężyny obniżające Teraz mam jeszcze zimówki 215 ale jakbym przy nich założył dystansy to przypuszczam że by mogły obcierać przy obciążeniu lub jakiś nierównościach o nadkola Dlatego chcę zapodać 205 i wtedy kukać ile mm mogę dać szerzej A co ze śrubami ? tyle ile mm ma dystans tyle mm dłuższe śruby ?
OLI_B5 Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Opublikowano 20 Kwietnia 2014 wygląd wyglądem ale najważniejsze że nie przyciera się lusterkami o asfalt w zakrętach
jihaad Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Opublikowano 20 Kwietnia 2014 A co ze śrubami ? tyle ile mm ma dystans tyle mm dłuższe śruby ? Dokładnie.
wesz82 Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Ogólnie jest fajny widok bo im mniejsza felga przy gwincie tym auto niżej siedzi Na logikę biorąc to tak to wygląda. Przecież z podkręceniem gwintu ogranicza Cię nadkole albo felga,wiec im felga ma większą średnicę tym bardziej będzie nas ograniczać
KUBAS2012 Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Opublikowano 20 Kwietnia 2014 wygląd wyglądem ale najważniejsze że nie przyciera się lusterkami o asfalt w zakrętach No raczej W sobotę lecę zakładać lato i będę kombinował z dystansami
jihaad Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Ogólnie jest fajny widok bo im mniejsza felga przy gwincie tym auto niżej siedzi Na logikę biorąc to tak to wygląda. Przecież z podkręceniem gwintu ogranicza Cię nadkole albo felga,wiec im felga ma większą średnicę tym bardziej będzie nas ograniczać Naprawdę koło na feldze 18" jest większe niż koło na feldze 15"?
miferA4B5 Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Ogólnie jest fajny widok bo im mniejsza felga przy gwincie tym auto niżej siedzi Na logikę biorąc to tak to wygląda. Przecież z podkręceniem gwintu ogranicza Cię nadkole albo felga,wiec im felga ma większą średnicę tym bardziej będzie nas ograniczać Naprawdę koło na feldze 18" jest większe niż koło na feldze 15"? Ogolnie jak przymierzylem kolo 16" i 18" to wielkiej roznicy nie bylo.. moze bylyby takie same na aucie bo to bylo na trawie, wiec nie do konca rowno a co do opuszczania gwintu to ogranicza nas szerokosc felgi i ET. Bo chodzi o to, ze felga wystaje bardziej i przy nizszym ustawieniu obciera o nadkole albo jak jest szeroka w c**j lub na dystansie to o sam blotnik
wesz82 Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Ogólnie jest fajny widok bo im mniejsza felga przy gwincie tym auto niżej siedzi Na logikę biorąc to tak to wygląda. Przecież z podkręceniem gwintu ogranicza Cię nadkole albo felga,wiec im felga ma większą średnicę tym bardziej będzie nas ograniczać Naprawdę koło na feldze 18" jest większe niż koło na feldze 15"? Niby tak:polew: Michał żeby z 16 założyć 18 to trzeba pod lewarować jeszcze trochę a żeby weszło. Tak jak piszesz et i szerokość felgi to jedno a cale to inna sprawa:decayed:
miferA4B5 Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Opublikowano 20 Kwietnia 2014 No dokladnie jak zmienialem z 16 na 18 to dalem troche do gory. Ale to wszystko przez nadkole bo kolo jest szersze i ocieraloby cale kolo 205/55/16 i 225/40/18 sa mniej wiecej takie same
KUBAS2012 Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Opublikowano 21 Kwietnia 2014 No skoro masz 225 to na pewno jest szersze co do wysokości to chyba prawie to samo
miferA4B5 Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Opublikowano 21 Kwietnia 2014 No to tez wlasnie o tym mowie ze glownie od tego jak gwint obnizymy zalezy szerokosc felgi i ET Bo wlasnie cale kola sa mniej wiecej takie same
OLI_B5 Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Nie duża ale róznica jest , ja po zmianie z 17 na 15 miałem problem wyjechać z podwórka
miferA4B5 Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Opublikowano 21 Kwietnia 2014 No dokladnie niby cos tam, ale zawsze jest
KUBAS2012 Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Opublikowano 22 Kwietnia 2014 A mnie kolo z wulkanizacji dziś przytemperował Powiedział że jak założę 205 50 to będę szorował po asfalcie i za hu.. nie będzie komfortu Autem czasem żona lata więc obawa jest czy czegoś nie zostawi za sobą...
miferA4B5 Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Opublikowano 22 Kwietnia 2014 No to ogolnie wiadomo, ze na glebie ogolnie trzeba w chu* uwazac ja np na 18" mniej uwazam niz na 16" ale i tak bardzo.. ale to dlatego, ze na zawieszeniu podnioslem auto przy duzym kole trzeba uwazc bardziej na dziury zeby nie skrzywic, a przy glebie na wszystko
dixon_ns Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Taki chleb powszedni tuningowca albo wygląd i uważać na wszystko co się da albo komfort:decayed:
KUBAS2012 Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Taki chleb powszedni tuningowca albo wygląd i uważać na wszystko co się da albo komfort:decayed: Szczerze to nawet na tych 205 55 jest ogień...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się