Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Czy da się coś z tym zrobić? 8,5jx18H2 ET20


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Kupiłem felgi które miały pasować do mojej a4 (zapewnienia sprzedającego)

o takich parametrach 8,5jx18H2 ET20

Z tyłu kupiłem do nich opony 235/40 i idealnie się wpasowały

natomiast z przodu są opony 225/40 i pół cm wystają poza obrys błotnika... da się coś z tym zrobić? :kwasny:

I jak to możliwe że tylna opona mimo że szersza to nie wystaje??:kox:

Felgi takie

133411709_1_261x203_okazja_felgi_aluminiowe_audi.jpg

Opublikowano

poszerzyć błotniki i będzie ok, ew naciągnąć węższe opony i bardziej obniżyć samochód

Opublikowano

juz mam zamówione sprezyny żeby obniżyć :wink:

Czyli jak jeszcze założe opony 215 to bedzie ok?

Opublikowano

A masz jakiś lepszy pomysł?

---------- Post dopisany 17-04-2014 at 09:52 ---------- Poprzedni post napisany 16-04-2014 at 19:07 ----------

A wracajacdo tematu to wie ktos czemu majac wezsza opone z przodu wystaje ona bardziej niz przednia?

Czy w a4 jest rozne et z przodu a inne z tylu? Opony mam z przodu 225 a tyl 235. Felgi takie same szerokosci.

Opublikowano

jak byś popytał wczesniej, a nawet poczytał to byś wiedział:whistling:

Przy jednakowych parametrach kół tył jest chowany wzgledem przodu o 5-10mm. Przy nie ingerencji w błotniki parametry felgi na styk z rantem błotnika przy obnizeniu -60(62cm do rantu) to przód Et33 tył et28 dla felgi 8,5cala, mozna przyjać że idealnie stoi P - et35 i T - et30:wink: W przypadku Q jest nieco inaczej, bo tył pochyla sie tak jak przód robiac negatyw, ponizęj 60cm zmiesci sie nawet et25/8,5

Oczywiscie im wyzej ayto to te felgi bardziej wystaja ale nie ma co sie tym sugerować, im nizej tym bardziej zmienia sie kąt pochylenia koła.

Ale przy et20 bez ingerencji w błotniki nie ma racji bytu na glebie -60 i nizej:whistling:, wypozyczasz maszynke do błotników i robisz rolke i bedzie Si. Taką maszynke za odpłatą udostępni Ci Cymek, bądź Mrogal...

0d61b8d83ee0eae0.jpg

Opublikowano

Ta maszynka to jakiś pomysł ale ingerować w blache to w ostateczności :kwasny:

W sobotę założyłem 215 i na tyle są naciągnięte że bieżnik już nie wystaje poza błotnik. w tym tygodniu może uda się go obniżyć (może -20 30) i wtedy zobacze co to pokarze bo nie zamierzam też robić gleby :wink:

Opublikowano

Pod taka glebe to nic nie musisz robic poza zalozeniem jakis dobrych sportowych amortyzatorów

Opublikowano

Najbardziej odpowiadało by mi coś w stylu 1be... :decayed:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...