Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Montaż pompek AL do AJMa


piotrek9055

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanie odnośnie montażu pompek AL z ASZa do mojego AJM, myślałem że pompki są takie same oprócz wydajności, natomiast gdy otrzymałem AL-ki to zauważyłem że różnią się tym że w tych z ajm-a wystają trzpienie a tych AL tj. szklanki

Można zamontować na seryjnych popychaczach czy trzeba zmieniać na te z ASZ-a, czy wystarczy wymiana samych śrubek regulacyjnych?

Pilne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nic nie trzeba zmieniac ,tak napisales jest

zmienione.

teraz mam problem taki, że: wyskakują mi błedy od pompek auto odpaliło normalnie wszystkie korekcje na vagu w normie, natomiast gdy kilka razy przy gazuje wywala bład "przekroczona granica regulacji" i zawsze jest na innym wtrysku i nie wiem czy to są zajechane pompki czy poprostu tak reaguje komputer na te pompki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stawiam że ECU myśli logicznie i z jego wyliczeń wynika że pompki dają za dużo paliwa w stosunku do powietrza i stopnia sprężania. Załóż jeszcze mapsensor z ASZ i do tego suszarkę z BRD i to zesroić z soba.

Koszty są jednak większe niż zrobienie mapy w jakimś sensownym warsztacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stawiam że ECU myśli logicznie i z jego wyliczeń wynika że pompki dają za dużo paliwa w stosunku do powietrza i stopnia sprężania. Załóż jeszcze mapsensor z ASZ i do tego suszarkę z BRD i to zesroić z soba.

Koszty są jednak większe niż zrobienie mapy w jakimś sensownym warsztacie.

suszarka jest z CAHA, przed strojeniem musze jeszcze fmic wpakować większy bo na ok 200km chcę stroić akutalnie 140/340 2 miechy temu silnik przeszedł kapitalny remont, miesiac temu zmiana turbo teraz pompki pozostało fmic i sprzegło( ale to dopiero po jak moje się skończy po programie)

masz może ten mapsensor?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już nie mam bo założyłem klientowi na warsztacie u siebie. Mapsensor to jak czyjka jak daje że turbo tyle i tyle pompuje to ECU przelicza dawkę dla pompek oczywiście w stosunku do ilosci powietrza jakie zmierzył przepływomierz.

Między tymi 3 częściami jest jakiś nie tak stosunek co urządzenia mierząca dają nie taki paramatr.

A przepływkę masz jaką też z ASZ czy od 130koni? Może ona daje nie taki parametr co powinna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No lepiej, za duża dawka to albo spaliny beda za bogate w niedopalone paliwo i się turbinka przegrzewa bo kat dopala resztki albo w najgorszym przypadku tłok może wypalić jak któryś wtrysk bedzie miał końcówkę brudną od nagaru i nie bedzie dobre rozpylał tylko lał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kata dawno nie ma tj. i wydechów;)

wszystkie koncowki byly czyste

muszę ogarnąć na szybko większy fmic i zrobić program;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kata dawno nie ma tj. i wydechów;)

wszystkie koncowki byly czyste

muszę ogarnąć na szybko większy fmic i zrobić program;/

Znajdź tunera i umów się z nim ze najpierw zrobi ci BIP a potem soft tak będzie najlepiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie przesadzaj z moca i niutonem w AJMie bo korby poleca

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AJM to nie AWX, ma dużo słabsze korby

na Twoim miejscu mocno bym sie nad tym zastanowił

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AJM to nie AWX, ma dużo słabsze korby

na Twoim miejscu mocno bym sie nad tym zastanowił

to ile według Cb jest rozsądnie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...