Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Montaż pompek AL do AJMa


piotrek9055

Rekomendowane odpowiedzi

max 180kM i niuton który nie pokazuje sie za wcześnie

poza tym trzeba mysleć nad mocniejszym sprzegłem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AJM to nie AWX, ma dużo słabsze korby

na Twoim miejscu mocno bym sie nad tym zastanowił

nie strasz go, u mnie nic sie nie dzieje,a jest ponad przecietnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja go nie strasze, co mi po tym

kolega robił kiedys w Golfie 4 AJM swapa na 200kM

silnik był przeze mnie gruntownie wyremontowany

głowica, panewki, pierscienie, wał był wyważany dynamicznie z dwumasem

korby z tłokami pierscieniami i sworzniami miały jednakową wagę z dokłądnością do 0.2g

po miesiącu dwie korby pękły, w pierwszej chwili myślałem że coś zyebałem

ale po rozbiórce było od razu wiadomo co było przyczyną

po zmianie na korby od ASZ auto jezdzi do dzisiaj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AJM to nie AWX, ma dużo słabsze korby

na Twoim miejscu mocno bym sie nad tym zastanowił

nie strasz go, u mnie nic sie nie dzieje,a jest ponad przecietnie

A Ty kolego ile masz ze Swojego wyciągnięte? i na jakim osprzęcie?

---------- Post dopisany 14-05-2014 at 21:14 ---------- Poprzedni post napisany 19-04-2014 at 21:26 ----------

Pojawił się nowy problem, niestety

Auto od założenia nie wkręcało się dobrze na obroty

Po złożeniu wszystkiego ustawieniu itd. i uzbieraniu $$ pojechałem na zmianę softu no i d*pa...

Dawka paliwa max, doładowanie max a auto wgl nie jedzie,

wróciłem do domu, zmieniłem przepływke, z dołu jest moc i duuużo dymu ale nie ma góry na przepływce cały czas pokazuje wartosć ok 1249;/( zbiera się dobrze do 3000 obr/min później jedzie bo jedzie i za każdym razem wyższym biegu jak przycisne to wyrzuca błąd przepływki i nie ma jazdy i doładowania turbo)

Następna przepływka wartości prawidłowe cały czas pracuje 400-1000 auto znowy nie wchodzi na obroty tj. powinno no i nie ma mocy

Tuner stwierdził, ze pompki nadają się na śmietnik, ale dla mnie to nie jest wyjaśnienie

Błędy pompek wyrzuca według mnie dla tego że na tej mapie wtrysku komputer nie radzi Sb z wysterowaniem ich,

Korekcje mieszczą się spokojnie -1_1 ale podczas jazdy nie raz wskoczy na którymś cylindrze na np. 2.99 lub 1.5 z niewiadomych przyczyn

bipy na wolnych obrotach nie przekraczają 60 natomiast podczas jazdy wszystkie lecą do maxa 127

Pomoże ktoś, bo już mam dość tego;//

---------- Post dopisany at 21:14 ---------- Poprzedni post napisany at 21:14 ----------

Pojawił się nowy problem, niestety

Auto od założenia nie wkręcało się dobrze na obroty

Po złożeniu wszystkiego ustawieniu itd. i uzbieraniu $$ pojechałem na zmianę softu no i d*pa...

Dawka paliwa max, doładowanie max a auto wgl nie jedzie,

wróciłem do domu, zmieniłem przepływke, z dołu jest moc i duuużo dymu ale nie ma góry na przepływce cały czas pokazuje wartosć ok 1249;/( zbiera się dobrze do 3000 obr/min później jedzie bo jedzie i za każdym razem wyższym biegu jak przycisne to wyrzuca błąd przepływki i nie ma jazdy i doładowania turbo)

Następna przepływka wartości prawidłowe cały czas pracuje 400-1000 auto znowy nie wchodzi na obroty tj. powinno no i nie ma mocy

Tuner stwierdził, ze pompki nadają się na śmietnik, ale dla mnie to nie jest wyjaśnienie

Błędy pompek wyrzuca według mnie dla tego że na tej mapie wtrysku komputer nie radzi Sb z wysterowaniem ich,

Korekcje mieszczą się spokojnie -1_1 ale podczas jazdy nie raz wskoczy na którymś cylindrze na np. 2.99 lub 1.5 z niewiadomych przyczyn

bipy na wolnych obrotach nie przekraczają 60 natomiast podczas jazdy wszystkie lecą do maxa 127

Pomoże ktoś, bo już mam dość tego;//

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mogę pomóc ale musiał bym zobaczyć co nawyprawiał tam tuner, po za tym co to za tuner ze jak są problemy z przerywką to jej nie wyłączy nawet na test?

---------- Post dopisany at 22:15 ---------- Poprzedni post napisany at 22:15 ----------

bipy masz duże ale to może być problem złej charakterystyki w sofcie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

soft jest nadal ten co był, auto zanim kupiłem miało robione mapy na 140/340 i tak jest aktualnie, tylko że na tych pompkach AL cyrki się dzieją, tuner próbował na nowym sofcie ale nie było żadnej poprawy, to normalne, że wyrzuca błedy od pompek?

Już nie wiem co mam o tym myśleć, ten "tuner" mówi że pompki nadają się na śmietnik a nie widzi mi się tyle kasy wyrzucić w błoto..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to ja czegos nie rozumiem. Miałeś robione tak zwane BIPY czy nie? pierwsze co powinien tuner zrobić to podmienić charakterysryki wtrysków bez tego to niema co nawet odpalać auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie miałem robionych bip-ów do tych pompowtrysków, kiedyś zanim ja kupiłem auto ktoś zrobił program i tak jest do dziś,

nie wiem co tam robił, niby gościu ogarnięty robił kilkanaście programów i auta chodzą niektóre ok 200km i nic się nie dzieje

a z moim Sb nie poradził

pojechałem do drugiego to już cąłkiem on nie wie co mma zrobić...

---------- Post dopisany at 23:11 ---------- Poprzedni post napisany at 23:07 ----------

ten tuner próbował zmieniać mapy ale nic z tego nie wychodziło, dlatego wgrał z powrotem to co było

---------- Post dopisany 15-05-2014 at 07:16 ---------- Poprzedni post napisany 14-05-2014 at 23:11 ----------

up

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bez urazy ale zmień tunera, każdy kto się tym zajmuje wie, że zrobienie bipów to początek czegokolwiek po zmianie pompek...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...