piotrek9055 1 Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Mam pytanie odnośnie montażu pompek AL z ASZa do mojego AJM, myślałem że pompki są takie same oprócz wydajności, natomiast gdy otrzymałem AL-ki to zauważyłem że różnią się tym że w tych z ajm-a wystają trzpienie a tych AL tj. szklanki Można zamontować na seryjnych popychaczach czy trzeba zmieniać na te z ASZ-a, czy wystarczy wymiana samych śrubek regulacyjnych? Pilne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek98igo 0 Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2014 nic nie trzeba zmieniac ,tak napisales jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek9055 1 Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2014 nic nie trzeba zmieniac ,tak napisales jest zmienione. teraz mam problem taki, że: wyskakują mi błedy od pompek auto odpaliło normalnie wszystkie korekcje na vagu w normie, natomiast gdy kilka razy przy gazuje wywala bład "przekroczona granica regulacji" i zawsze jest na innym wtrysku i nie wiem czy to są zajechane pompki czy poprostu tak reaguje komputer na te pompki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pieciajek 4 Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Stawiam że ECU myśli logicznie i z jego wyliczeń wynika że pompki dają za dużo paliwa w stosunku do powietrza i stopnia sprężania. Załóż jeszcze mapsensor z ASZ i do tego suszarkę z BRD i to zesroić z soba. Koszty są jednak większe niż zrobienie mapy w jakimś sensownym warsztacie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek9055 1 Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Stawiam że ECU myśli logicznie i z jego wyliczeń wynika że pompki dają za dużo paliwa w stosunku do powietrza i stopnia sprężania. Załóż jeszcze mapsensor z ASZ i do tego suszarkę z BRD i to zesroić z soba.Koszty są jednak większe niż zrobienie mapy w jakimś sensownym warsztacie. suszarka jest z CAHA, przed strojeniem musze jeszcze fmic wpakować większy bo na ok 200km chcę stroić akutalnie 140/340 2 miechy temu silnik przeszedł kapitalny remont, miesiac temu zmiana turbo teraz pompki pozostało fmic i sprzegło( ale to dopiero po jak moje się skończy po programie) masz może ten mapsensor? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juby_p 3 Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2014 bez zrobienia bip w ECU silnika nie bedzie to działać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek9055 1 Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2014 ale co nie bd działać? pompki? można to zrobić samemu czy tylko tunerzy to robią? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pieciajek 4 Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Już nie mam bo założyłem klientowi na warsztacie u siebie. Mapsensor to jak czyjka jak daje że turbo tyle i tyle pompuje to ECU przelicza dawkę dla pompek oczywiście w stosunku do ilosci powietrza jakie zmierzył przepływomierz. Między tymi 3 częściami jest jakiś nie tak stosunek co urządzenia mierząca dają nie taki paramatr. A przepływkę masz jaką też z ASZ czy od 130koni? Może ona daje nie taki parametr co powinna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek9055 1 Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2014 przepływka z ajm 115km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek98igo 0 Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2014 bedzie to chodzic,ale jak sie nagrzeje auto to bedzie buda rzucac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2014 bez korekty w sofcie nic nie zdzialasz ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek9055 1 Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2014 czyli lepiej nie jeździć autem do póki nie zrobie tego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pieciajek 4 Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2014 No lepiej, za duża dawka to albo spaliny beda za bogate w niedopalone paliwo i się turbinka przegrzewa bo kat dopala resztki albo w najgorszym przypadku tłok może wypalić jak któryś wtrysk bedzie miał końcówkę brudną od nagaru i nie bedzie dobre rozpylał tylko lał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek9055 1 Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2014 kata dawno nie ma tj. i wydechów;) wszystkie koncowki byly czyste muszę ogarnąć na szybko większy fmic i zrobić program;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juby_p 3 Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2014 kata dawno nie ma tj. i wydechów;)wszystkie koncowki byly czyste muszę ogarnąć na szybko większy fmic i zrobić program;/ Znajdź tunera i umów się z nim ze najpierw zrobi ci BIP a potem soft tak będzie najlepiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2014 nie przesadzaj z moca i niutonem w AJMie bo korby poleca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek9055 1 Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2014 nie przesadzaj z moca i niutonem w AJMie bo korby poleca 200 to przesada? nie bd robił żeby z samego dołu kopyto było Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2014 AJM to nie AWX, ma dużo słabsze korby na Twoim miejscu mocno bym sie nad tym zastanowił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pieciajek 4 Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Jakby ktoś pytał to ma 4 tłoki z korbami z AWX-a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek9055 1 Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2014 AJM to nie AWX, ma dużo słabsze korbyna Twoim miejscu mocno bym sie nad tym zastanowił to ile według Cb jest rozsądnie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się