1.9 TDI 0 Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2008 mam taki problem panowie jak silniczek się zagrzeje zapala się kontrolka ciśnienia oleju bezsens totalny bo ona się za pali tylko na obrotach na postoju lub jak chodzi na wolnych obrotach to nigdy czujnik wymieniem z 3 tyg dziś olej i filtr na nowy i nic nadal to samo ciśnienie sprawdzone i wyskoczyło niby że nie ma ciśnienie bardzo słabe na wolnych obrotach ale to coś nie tak bo czujnik za pala się jedynie podczas jazdy może mi ktoś pomorze jedyne co mi przychodzi do głowy to pompa oleju albo coś z zaworkiem na niej hmmmm zagadka i to niezła jest może mi ktoś doradzić co się dzieje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tympy_rykin 0 Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Podjedź do mechanika niech ci zmierzy ciśnienie manometrem analogowym i wtedy będziesz wiedział. Przyczyn może być wiele - od zaciętego zaworu do kończącego się silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1.9 TDI 0 Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2008 wątpię żeby to koniec silnika bo nie traci mocy wszystko jest tak jak należy poza kontrolką bo nie wiem ale wydaje mi sie że jak by to był wał albo panewki to zaraz po odpaleniu by kontrolka ciśnienia świeiciła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2008 jak kolega pisal, manometr analogowy czyli miernik cisnienia smarowania. sprawdz na wolnych obrotach i na poszczegolnych zakresach. albo uszkodzony czujnik, albo ktorys z zaworkow nadcisnieniowych, albo na koncu pompa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kudalty66 3 Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2008 kolego ja tez tak mialem w golfie 1.9 D, konstrukcja ta sama, wymienialem wszystkie czujniki sprawdzalem cisnienia wszystko bylo ok, jednak podczas jazdy potrafila mi sie zapalic kontrolka oleju migajac i piszczac, po rozmowach z wielom a modrymi glowami wyszlo ze czesto to jest blad kontrolki w desce, znaczy w liczniku i ze np w vw T4 robi sie taka kontrolke na 'krotko' omijajac przy tym calal elektronike,. takze ja to poprostu olalem , jak mi sie zapalila kontrolka a zawsze mi sie zapalala gdy jechalem przez chwile ze stalymi 2.1 obr na min, poprostu przegazowywalem zeby zgasla, wychodzi na to ze u mnie obrotomierz robil jakies zwarcie przy tych obrotach,. jezdzilem tak ponad dwa lata bez zadnych problemow, dodam ze ta kontrolka nie zapalala sie zbyt czesto,. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1.9 TDI 0 Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2008 ok dziś zmierzone zostało ciśnienie oleju i okazało sie ze na wolnych obrotach i oczywiscie na zimnym silniku to trosze ciśnienie ma jakieś 0.4 bara ale tylko pochoodzi przez chwilkę i zaczyna spadać do zera na i nawet jak dam na 2000 tyś obr to cisńienie skacze nie umie utrzymać ciśnienia nie wiem teraz czy to pompa czy traci ciśnienie na wał+panewki znowu zagadka juz nie mam sił centralnie do tego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibizab 1 Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Nie myśl tylko wyciągaj pompę. Panewki wywalone to bys je slyszal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1.9 TDI 0 Opublikowano 6 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2008 no z rana się za to zabiorę nie wiesz czy sanie trzeba zdemontować ? i czy jakieś przeszkody jeszcze będą żeby zdemontować miskę ??????????[br]Dopisany: 29 Sierpień 2008, 00:04_________________________________________________panowie przyczyna świecącej się kontrolki to nie była pompa oleju a okazało się ze chwyciło panewkę na wale i wyrwało śruby ze stopki podpory wału kaplica totalna wał dziś był mierzony oczywiscie krzywy wie ktoś moze jaką średnice ma nowy tłok nominalny ???????????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 6 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2008 moze lepiej myslec o uzywanym motorku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1.9 TDI 0 Opublikowano 6 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2008 no tylko wiesz nie wiadomo nigdy co kupisz jak przeważnie mają wyciągnięte motorki żeby taki kupić to musiał bym go posłuchać a z tym to moęe być problem chyba ze z anglika jakiegoś ale to w okolicy i tak nikt nie ma przeszukałem całe allegro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 6 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2008 b6 anglika po dzwonie i mozna by swapa na awx avf zrobic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1.9 TDI 0 Opublikowano 6 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2008 no tez tak myślałem już ale to i tak jest koszt nie opłacalny za taką a4 anglika życzą sobie nawet za bitą te 5 tyś to co dopiero za B6 będą chcieli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dark79 1 Opublikowano 8 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2008 to co bylo przyczyna za chwycilo panewke?? masz problem ze smarowaniem silnika wiec wydaje mi sie ze od pompy olejowej musiał byś zacząć szukania przyczyn awarii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się