Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Gdzie w silniku BFB jest zwór DV, objawy to wypadanie zapłonów i wzrastające obroty


lukss

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie a wam falowały obroty na PB i LPG czy tylko na jednym.Mam podobny problem.Na PB trzyma równiutko 800 obrotów i jest ok, ale na LPG wariuje właśnie w sposób opisany wyżej.Jak się zagrzeje to dochodzi do 2400 chwilę trzyma i nagle spada.Na PB jest w porządku

---------- Post dopisany 01-05-2014 at 14:06 ---------- Poprzedni post napisany 30-04-2014 at 14:07 ----------

Może ktoś napisać jaki numer ma ta śruba 6

Jak dobrze pamiętam to z obrotami miałem identycznie i również początkowo wydawało mi się że to tylko na lpg, ale niedługo potem objaw pojawił się również na Pb - poprzełączaj trochę Pb/lpg jak zacznie skakać po obrotach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie to jest dziwne że tylko na lpg tak wariuje. Tą śrubę wymienię dla pewności. U mnie kosztuje 41 zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.Chciałem podziekowac za pomoc zaworek zwany śruba odpowietrzająca wymieniony (41zł) i samochod wrocił do pierwotnego stanu. W miedzyczasie byłem u dwóch mechaników i za samo podłaczenie do kompa skasowali 2 stowki a samochodu nie naprawili tylko kasowali błedy i zwalali wine na gaz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, Panowie odświeżę trochę temat, mam w swojej A4 1.8t BFB następujący problem: na zimnym silniku przy rozruchu wszystko OK, przy nagrzanym silniku po rozruchu obroty spadają do 400-500 i falują w przedziale 400-800 przy czym autko nie wykazuje reakcji na gaz lub reakcja jest bardzo słaba. Raczej napewno do wymiany mam zawór DV (charakterystyczny odgłos "źrebaka") pytanie czy uszkodzony zawór DV lub opisywana przez was śruba odpowietrzająca może powodować takie obiawy? dodam że komputer nie pokazuje żadnych błędów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak może. U mnie ten zaworek powodował falowanie obrotów. Kosztu ok 50 więc warto dla pewności. Można też sprawdzić. Powinien puszczać powietrze w jedną stronę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...