Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Warsztat LPG z Warszawy lub okolic, co wybrać?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Słuchajcie ostatnio ze względu na moją pracę zacząłem bardzo dużo jeździć moim A4. No i licząc wydatki na paliwo zaczęły mi wychodzić dosyć duże sumy.

Zrodził się z tego pomysł montażu LPG. Dlatego też założyłem temat z pytaniem jakie macie doświadczenia z instalacjami oraz co możecie polecić (warsztat, rodzaj instalacji, markę itp.).

Ponieważ obecnie przeniosłem się na dłuższy czas z Wrocławia do Warszawy za bardzo nie orientuję się w rynku a chciałbym to jednak w miarę sprawnie załatwić bo jak liczyłem to oszczędności miesięczne będą naprawdę spore.

Z góry dzięki za konkretne porady;)

Opublikowano

Zakładaj i się nie zastanawiaj!:wink: Ja teraz pluję sobie w brodę że tak z tym zwlekałem i traciłem tyle kasy:facepalm: Ja polecam BLULPG, Nowy Wilków 38a 05-155 Leoncin zakładałem tam i jestem zadowolony. Jeżdżę rok i nic się nie dzieje a spalanie mam na poziomie 10-11L na cykl mieszany. Mój zestaw to: Stag 300 ISA2, Reduktor KME, Wtryski REG.

Opublikowano

A jak z mocą, odczułeś jakiś spadek czy zero problemów? Bo zacząłem czytać na różnych forach opinie i piszą że różnie bywa...

Opublikowano

Kolego Ty masz silnik TFSI? Jeżeli tak to lipa z gazu bo instalacja jest droga i średnio opłacalna.

Opublikowano

Powiem Ci, że jednak jak się przełączy na Pb to lepiej idzie ale jak się zakłada podtlenek lpg to chyba się chce zaoszczędzić, więc jakaś strata powinna być:P czuć to dopiero jak się noga nie chce oderwać od pedału:naughty: ale jak mówię jeżeli jeździ się normalnie to w ogóle tego nie da się wyczuć:wink:

---------- Post dopisany at 22:18 ---------- Poprzedni post napisany at 22:16 ----------

Czuć jednak mniejszy spadek w portfelu:naughty:

---------- Post dopisany at 22:23 ---------- Poprzedni post napisany at 22:18 ----------

Trzymaj numer 518-604-602 Radek. Zadzwoń i się wszystkiego dowiesz, a ceny ma mega dobre w porównaniu z wawą:wink: jest to 40 km od centrum wawy, więc nie daleko.

Opublikowano

przy porządnych gratach i odpowiednim wystrojeniu instalacji nie powinno się czuć żadnej różnicy w jeździe między PB a LPG

Opublikowano

Dzięki za namiary, nie mam TFSI więc raczej problemów nie będzie. Popytam, podzwonię, jeszcze poszukam. Najbardziej bym chciał jakiś warsztat w Warszawie ze względu na oszczędność czasu na przejazd.

Opublikowano

Jak z Warszawy to możesz też zerknąć na Energy Gaz na Ostrobramskiej (Gocław). Kumpel gazował tam VW Golfy do firmy i był bardzo zadowolony. Auta jeżdżą już bodaj rok czasu i nie narzeka.

Opublikowano

Przeszukałem trochę internet w poszukiwaniu opinii o Nikodemie. Szczerze wam powiem że jeżeli osoba która jest traktowana jako profesjonalny instalator ma lekko mówiąc dziwne opinie w internecie i w dodatku podczas sporu wypowiada się na forum w taki sposób Nikodem vs ktr_waw - AUTOGAZ, STAG 200 300 KME SILVER GOLD SEC VALTEK MAGIC JET LPGTECH PROBLEMY BLAD SILNIKA

Najeżdża na inne warsztaty, jakoś mnie to nie przekonuje. Jutro przedzwonię do pozostałych namiarów. Nie mogłem tylko znaleźć gdzie jest do DC Auto? To gdzieś w Warszawie?

---------- Post dopisany at 21:34 ---------- Poprzedni post napisany at 21:32 ----------

A i jescze jedno pytanie. Ktoś na forum polecał Energy Gaz, znalazłem ich reklamę (właśnie na forum LPG u Nikodema), że montują gaz ciekły Energy Gaz Polska - montaż instalacji gazowych auto gaz BRC PRINS STAG Warszawa. Wiecie może czy ciekły jest lepszy od zwykłego? Jak to ogólnie się sprawdza w starszych silnikach ktoś kiedyś montował?

Opublikowano

U Nikodema regulowałem parę razy gaz w moim poprzednim wozie - powiem, że jak dla mnie pełna profeska.

Innym polecanym warsztatem z lpg froum jest Klinika LPG | Instalacje gazowe LPG Warszawa

Osobiście odradziłbym Energy Gaz Polska - błędnie zdiagnozowali usterkę lpg w moim poprzednim samochodzie , kasa poszła w błoto.

Opublikowano

Ok, zastanawiam się pomiędzy Energy Gaz a DC. W poniedziałek będę jechał do jednych i drugich. Powiedzcie o co warto ich pytać i na co zwracać uwagę itp.

Opublikowano

Z doświadczenia nie radze ufać warsztatowi i radze oprosić o własną konfigurację. Warsztat np co do wtrysków ma jakieś umowy już, w tym co ja zakładałem dogadałem się na Hany lecz w dokumentach juz musieli wypisać Reg- Fast. W kolejnym natomiast tylko dziadoskie Valteki chcieli zakładać a upierali sie, że takie dobre niby. Wtryski wybierz Hany są ciut droższe lecz uznawane za najlepsze i to prawda są bardzo cichutkie i wydajne, nie pozwól sobie na Valteki. Reg Fasty są szybkie lecz głośnawe dosyć, ale ogólnie są ok. Co do sterownika Stag-4 i będzie dobrze. W swoim B6 zanim założyłem długo czytałem poprosiłem o hany i tego Staga-4 i jest bardzo ok, cichutko pracuje i nie ma róznicy pomiędzy PB a LPG oraz najmniejszych problemów. W A3 miałem Staga-4 i Magic Jety i wtryski wytrzymały 110tys km a reszta pomimo 5 lat i 140 tys na gazie razu nie wymagała naprawy. Są np instalacje Landi Renzo, BRC itp...osobiście wg mnie nie opłaca się...są droższe, nie ma rewelacji i w przypadku awarii np w trasie Staga praktycznie pierwszy lepszy warsztat podepnie i sprawdzi a co do Landi Renzo itp już nie jest tak kolorowo. Byłem światkiem jak chhłopak musiał dwa razy po 100km w jedną stronę przyjechać do gazownika na PB bo miał specyficzną onstalację i tu był najbliższy warsztat który znał się na takiej instalacji. Grunt aby Ci dobry gazownik zakładał i zrobił to z głową. Pozdrawiam

Opublikowano

Z DC jednak na razie zrezygnowałem bo trochę to jednak za daleko jak dla mnie. Byłem w Energy Gaz. Miejsce wygląda ok, mają sporo klientów bo parking cały zawalony. Wrażenie całkiem niezłe. Przyjemne biuro tylko że ciężko znaleźć wejście, no ale do rzeczy. Poczytałem wasze wpisy i stwierdziłem że wolę instalację na jednolitych podzespołach. Do mojego silnika doradzili mi BRC Sequent 24, podobno najlepsza. Tu wrzucam dokładny opis instalacji jaki od nich dostałem:

Instalacje gazowe BRC Sequent 24.11 składają się z następujących elementów składowych:

zbiornik LPG i wielozawór,

Elektrozawór BRC GPL ET98,

Reduktor ciśnienia: BRC Genius Max lub BRC Genius MB,

Wtryskiwacze: BRC IN03,

Czujnik temperatury gazu: zintegrowany w listwie,

Czujnik ciśnienia gazu BRC P1,

Centralka elektroniczna: BRC Sequent 24.11,

Nowy przełącznik "push-push" z wskaźnikiem poziomu i sygnalizator akustyczny.

Pytałem się o cenę, powiedzieli że około 3-3,5 tyś. za całość. Na montaż potrzebują jeden dzień. Umówiłem się z nimi wstępnie na środę na montaż ale jutro mam jeszcze ostatecznie potwierdzić.

Dlatego też moje pytanie czy zestaw za tę cenę jest ok. Zależy mi jednak na tym aby to było BRC ze względu na gwarancję o której trochę poczytałem i w sumie to brak limitu km lub dwa lata, serwis w całym kraju w każdym serwisie BRC od ręki i na miejscu. Dlatego też zdecydowanie chciałbym BRC tylko pytanie czy ten zestaw będzie ok, czy nie zniszczy silnika itp.

Opublikowano

cena około 3 a 3,5 tysi to dosyć duża rozbieżność,za 3 możesz mieć staga premium na pojedynczych hanach z bezpłatną dwuletnią gwarancją bez limitu kilometrów u montażysty,serwis też jest ogólnopolski,jest coś około 100 punktów w Polsce,

warunkiem jest montaż w warsztacie autoryzowanym,

zapytaj się ile kosztują wizyty i przeglądy gwarancyjne w BRC i ile poszczególne części w razie awarii jakiegoś podzespołu,bo jeśli coś nawali to wcale nie oznacza,że wymienią Ci to gratis w ramach gwarancji bo zawsze znajdzie się coś aby tej gwarancji nie uznać

Opublikowano

Ok, bardzo wam dziękuję za wszelkie rady. Jestem już po montażu, zdecydowałem się ostatecznie na Energy Gaz. Wybrałem instalację BRC Sequent 24, serwis taki sam jak Staga czyli 150 zł a w gwarancji jest też assistance. Reduktor ostatecznie założony ten BRC Genius MB.

Co do samego warsztatu i obsługi. Według mnie montaż wykonany sprawnie, rano dałem auto, po południu już do odbioru. Bardzo miła właścicielka, można było chwilę pogadać. Warsztat wygląda profesjonalnie. Montaż przebiegał bez zarzutu, chociaż nie byłem przy aucie cały czas.

Po pierwszej jeździe nie czuję spadku mocy, auto chodzi moim zdaniem tak jak przed montażem. Cena ostatecznie wyszła niższa niecałe 2900 zł. Dostałem wszystkie dokumenty, fakturę, książeczkę, homologację itp.

Porobiłem po montażu parę zdjęć, wrzucam do wpisu. Będę wdzięczny za wasze opinie czy wszystko jest ok.

Fotki:

image.jpg

Tu ogólny wygląd silnika po montażu

image.jpg

image.jpg

image.jpg

i wlew gazu

Opublikowano

Po otwarciu zdjęć są w tak małej rozdzielczości, że w zasadzie nic nie widać, żeby można było oceniać.

Druga sprawa fajnie jakbyś pokazał zdjęcia nawiertów w kolektorze - po zdjęciu osłony silnika.

Wlew gazu w zderzaku - w tym modelu spokojne wchodzi pełny po klapką - wydaje mi się, że bardziej funkcjonalne rozwiązanie zwłaszcza, że na wielu już stacjach tankuje się lpg samodzielnie.

Opublikowano

Co do wlewu to racja, ale wlew pod klapką jest płatny dodatkowo a szczerze mówiąc jakoś przestałem się przejmować tym że ludzie mówią że LPG to wiocha;) więc nie ma po co wlewu ukrywać;D A schylić się czasami można do tankowania. Co do zdjęć, postaram się jakoś w tygodniu w wolnej chwili zdjąć klapę i jak dam radę zrobić to podrzucę. Co do rozdzielczości to wrzucę jutro na serwer zewnętrzny to może będzie lepiej widać.

Opublikowano

reduktor masz w zderzaku?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...