Zymek1989 Opublikowano 5 Października 2014 Opublikowano 5 Października 2014 Gratuluję eSki. Życzę szybkiego rozwiązania problemu Chciałoby się takim polatać...oj chciało
MariuszZT Opublikowano 5 Października 2014 Autor Opublikowano 5 Października 2014 spójrz na węże po stronie prawej od chłodnicy w tył silnika --> tam lubi parcieć i pękać - ja tak miałem - kapało mi na alternator (zwróć uwagę czy tam nie ma śladu kapania). Co do mokrego silnika - jak uszczelki pod kapami ? one kosztuje "6 zł", wymiana banalna, a najcześcioej to one sie pocą. ;-) W sumie jest to jakaś myśl, nie trzeba od razu zakładać najgorszych wariantów. Przy drugim podejściu do uszczelniacza wszystkie węże wodne zostaną sprawdzone Uszczelki pod deklami są nowe, i z nich nie leci, przynajmniej od przodu bloku. Ewidentnie leci z uszczelniacza, patrząc do dołu czy góry z tamtą się leje niestety.. Winczako na racing forum pisałeś coś o jakimś zaworze PCV, gdzie on sie znajduje i za co odpowiada? Jak ugryźć temat niedziałającego clh?
winczako Opublikowano 5 Października 2014 Opublikowano 5 Października 2014 PCV - takie czarne plastykowe okrągłe za przepustnicą - za co odpowiada? sam dokładnie nie wiem i jak na razie nikt nie był w stanie mi o tym opowiedzieć. Z tego co wyczaiłem samodzielnie to chyba wyrównuje ciśnienia podczas nawet niewielkiego obciążenia silnika... na łamerykanskich forach piszczą, że to pierdoła która często jest przyczyną brania oleju... jak sie leje z uszczelniacza, to sie leje z uszczelniacza, przynajmniej znasz temat ;-).
MariuszZT Opublikowano 5 Października 2014 Autor Opublikowano 5 Października 2014 Wymieniales go u siebie? Jesli tak to jakie koszta? Jak mozna ocenic jego sprawnosc?
winczako Opublikowano 6 Października 2014 Opublikowano 6 Października 2014 nie wiem jak ocenic sprawnosc, bo moj wygladal na zdrowy, ale po wymianie spadlo zużycie oleju. Koszt to ok 70-80 zl zamiennik i okolo 300 w ASO. pozdro
MariuszZT Opublikowano 4 Listopada 2014 Autor Opublikowano 4 Listopada 2014 eSa ponownie bez przodu, nowy ori uszczelniacz z aso czeka na wjazd na pokład, przyczyna ubywania płynu chłodzącego zlokalizowana. Mianowicie dziurawa mała chłodniczka, ta od strony pasażera. Przy okazji ściągnięcia frontu jutro wysyłam reflektory do renowacji i przeróbki na bixenon z soczewką od A6 C7 i wymyśliłem sobie ze w odbłysniku od długich będzie drl. Do wymiany ida też żarniki. Może mi ktoś podpowiedzieć czy do mojej sztuki idzie D1S czy D2S?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się